|OKyllä se melko totiseksi veti :|
|OKyllä se melko totiseksi veti :|
mää oon ollu nätisti...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078870::ashamed:
Tuu mukaan. Otetaan namit matkaan.
Nonni ja sitten kuuluu vaan nurkasta, sulle mulle sulle mulle...|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078870::ashamed:
Tuu mukaan. Otetaan namit matkaan.
Paitsi omaasiminä en suosi karvattomia mirrejä
Puhutaanko vähän eilisestämää oon ollu nätisti...
...ainakin vielä....
:Osilititkö sitä...
minun mirrillä on aina ollu turkki päällä,trimmattu tosin mutta siltiPaitsi omaasi
mää oo ees täällä ollut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078886:Puhutaanko vähän eilisestä
Niih. Tinkuliini ja Kyöpelitär lähti taas namurasian kans nurkkaan. Tää on jotenkin epistä.Nonni ja sitten kuuluu vaan nurkasta, sulle mulle sulle mulle...|O
mulla ois kaapissa mutta en saa syyä niitä|OÄlkäää puhuko nameista, mäkin haluan!! Mut ei oo :'(
On uskoakseni ihan maatiaisneiti, yhestä maatalosta se otettiin pentuna.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078891:Aivan ihana erityisesti tuo harmaa kisu Ihkulla. Onko maatiainen? Näyttää niin kovasti venäjän siniseltä tuo karva.
...niin... nätisti olemisesta oli puhe, ei täälläolemisesta...mää oo ees täällä ollut.
No, sepä se :kieh: Missä lie mirrittelemässämää oo ees täällä ollut.
No niinpä..:'( Pitäis jakaa muillekin eikä vaan omia itelleen..Niih. Tinkuliini ja Kyöpelitär lähti taas namurasian kans nurkkaan. Tää on jotenkin epistä.
Kaunis väri kuitenkin. Sheba mainoksen kissa :heart:On uskoakseni ihan maatiaisneiti, yhestä maatalosta se otettiin pentuna.
Muut pennut siel, emo myös oli ihan erivärisiä tosin..
Miulla olisi kaksi levyä suklaatakin, mitkä tarttui mukaan pöllöiltä päiviltä :ashamed:.No niinpä..:'( Pitäis jakaa muillekin eikä vaan omia itelleen..
Mää olen eläinten ystäväsilititkö sitä...
oon ollu nätisti......niin... nätisti olemisesta oli puhe, ei täälläolemisesta...
Ja lehmätkin lentää...oon ollu nätisti...
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078916:No, sepä se :kieh: Missä lie mirrittelemässä
nii lentäää..mää oon nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078950:Ja lehmätkin lentää...
Ilmeisesti, koska mä sain jostain inspiraation ryhtyä tiskaamaan. Siis just ny.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078950:Ja lehmätkin lentää...