ota pakkasestaTekis mieli jäätelöä..
ota pakkasestaTekis mieli jäätelöä..
mitään oo tehnyt tai hävittänyt. olkaas nyt!
Ei osaa edes arvata.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078797:Niimpä. Mihinköhän .
Sekin vielä.Tai ehkä et edes huomannut koska se oli ninjakilppari
ota pakkasesta
*tapittaa silmä kovana ruutua*En kerenny nyt kuvaa noista nappasta, toinen ärsyyntyi hännästä naamallaan niin että tappeluhan siitä meinas tulla.
Mut jos osaan niin voinhan mie mirrin kuvaa vilauttaa, hetko vaan...
Pitsa alkoi maistua kun sitä ensi kertaa maistoin joskus seitkytluvun alussa. Ninjaturtleista ei silloin oltu kuultukaan, mut heittotähtiä tehtiin itte läkkipellistä. Ehkä se viherrys on sit huolestumisen paikka. Tai oikeestaan kaikki värit, koska jos lapsi sinertää, kellertää, punottaa tai menee valkoiseksi, niin se on huolestumisen paikka.Missä vaiheessa pitää huolestua? Sitten kun pitsa maistuu, heittotähdet lentää, vai vasta sitten kun lapsi alkaa vihertää?
... tee tilaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078823:*tapittaa silmä kovana ruutua*
Laita mulle tulee yks annos,mää tykkään ei se mp mitään huomaa...Ei siel oo ku mp.n rommirusinaa, joka on varmaan ainoa jätski joka on niin pahaa etten voi syödä. Mut syön vispipuuroa
Rommirusina . Mulla löytyi pakkasesta yksi geisha tuutti.Ei siel oo ku mp.n rommirusinaa, joka on varmaan ainoa jätski joka on niin pahaa etten voi syödä. Mut syön vispipuuroa
Istu tuohon....... tee tilaa...
nyt et kyllä saa namikippoa sinne nurkkaan,nih.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078851:Mie oon aina ollut sitä mieltä, että mirri kuin mirri on söpö .
Jaahas.... nurkka kutsuu Kyöpeliä :ashamed:.
Semmonen karvaton kyllä säpsäytti ku eka kerran näin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078851:Mie oon aina ollut sitä mieltä, että mirri kuin mirri on söpö .
:| taas ollaan vakavien asioiden ääressä.Semmonen karvaton kyllä säpsäytti ku eka kerran näin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078851:Mie oon aina ollut sitä mieltä, että mirri kuin mirri on söpö .
minä en suosi karvattomia mirrejäSemmonen karvaton kyllä säpsäytti ku eka kerran näin :snotty:
Kyllä se melko totiseksi veti :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078864::| taas ollaan vakavien asioiden ääressä.
:ashamed:nyt et kyllä saa namikippoa sinne nurkkaan,nih.
silititkö sitä...Kyllä se melko totiseksi veti :|