kahvikirahvi
Joo. Täällä ei poikkeuksellisesti ollu radioo eikä telkkaria päällä, mutta ääntäkään ei kuulunu. Mitäs sit kun se on teini, tuleekohan siitä vielä mutantti? Tai kilpikonna?Sulla on ninjalapsi :O
Joo. Täällä ei poikkeuksellisesti ollu radioo eikä telkkaria päällä, mutta ääntäkään ei kuulunu. Mitäs sit kun se on teini, tuleekohan siitä vielä mutantti? Tai kilpikonna?Sulla on ninjalapsi :O
Nonii. Maistiaista sopii kaataa tuonne...|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078652:Älä myöhästy :kieh:.
eläpäs nainen yritä. Sitä on taas suun täydeltä saatu herkkua .:saint:
Noniin.... mitäs tykkäät?Nonii. Maistiaista sopii kaataa tuonne...|O
siitä tulee teenage mutant ninja turtleJoo. Täällä ei poikkeuksellisesti ollu radioo eikä telkkaria päällä, mutta ääntäkään ei kuulunu. Mitäs sit kun se on teini, tuleekohan siitä vielä mutantti? Tai kilpikonna?
Ee oo. ei oo todisteita.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078680:eläpäs nainen yritä. Sitä on taas suun täydeltä saatu herkkua .
Ei tarvitse. Sulla on mun sielu .Ee oo. ei oo todisteita.
:O kyllä mää oon luullu et mulla on ihan ikioma sielu...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078721:Ei tarvitse. Sulla on mun sielu .
Luulo ei oo tiedon väärti. Noidalla on keinot ja konstit monet :xmas:.:O kyllä mää oon luullu et mulla on ihan ikioma sielu...
Missä vaiheessa pitää huolestua? Sitten kun pitsa maistuu, heittotähdet lentää, vai vasta sitten kun lapsi alkaa vihertää?siitä tulee teenage mutant ninja turtle
Pikanttia, mutta maukasta. Slurp. Tahtoo lisää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078685:Noniin.... mitäs tykkäät?
Perimällä on vaikutuksensa. Onkos sen isä kenties kilpikonna :xmas:Joo. Täällä ei poikkeuksellisesti ollu radioo eikä telkkaria päällä, mutta ääntäkään ei kuulunu. Mitäs sit kun se on teini, tuleekohan siitä vielä mutantti? Tai kilpikonna?
Ja sanoo vielä hävittäneensä todisteet...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078680:eläpäs nainen yritä. Sitä on taas suun täydeltä saatu herkkua .
Näitten kanssa pitää olla erityisen varovainen :attn:Missä vaiheessa pitää huolestua? Sitten kun pitsa maistuu, heittotähdet lentää, vai vasta sitten kun lapsi alkaa vihertää?
Mulla on kyl ollu villi nuoruus jonka ihan jokaista iltaa en muista, mutta uskoisin muistavani jos olisin päättäny paritella kilpikonnan kanssaPerimällä on vaikutuksensa. Onkos sen isä kenties kilpikonna :xmas:
*ojentaa santsiannosta*. Luulen, että variksen pääkallo oli avain tuohon pikanttiin makuun.Pikanttia, mutta maukasta. Slurp. Tahtoo lisää.
Tai ehkä et edes huomannut koska se oli ninjakilppariMulla on kyl ollu villi nuoruus jonka ihan jokaista iltaa en muista, mutta uskoisin muistavani jos olisin päättäny paritella kilpikonnan kanssa
Valokuva, please .Voi teitä taas..sitä keitellään kaikenlaista epäilyttävää ja kasvatellaan lapsista turttelimutantteja...
Näkisitte noi meijän perheen karvasimmat (kissa x 2, ei mies) kun makoilevat niin selällään sängyllä kun vaan voivat Toinen huiskii unissaan hännällään toista naamaan ja sekös suututtaa..toisen unet häiriintyy
Niimpä. Mihinköhän .Ja sanoo vielä hävittäneensä todisteet...
Tänk juu kovasti. Slurp.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29078789:*ojentaa santsiannosta*. Luulen, että variksen pääkallo oli avain tuohon pikanttiin makuun.
mitään oo tehnyt tai hävittänyt. olkaas nyt!Ja sanoo vielä hävittäneensä todisteet...
toivon todella, että muistaisit.Mulla on kyl ollu villi nuoruus jonka ihan jokaista iltaa en muista, mutta uskoisin muistavani jos olisin päättäny paritella kilpikonnan kanssa