Aina. :saint:Juu juu, hyvän asialla te vaan olitte :hug:
Aina. :saint:Juu juu, hyvän asialla te vaan olitte :hug:
Katos nääki vielä lennähdit paikalle =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075719:
Niih :snotty:. Ja kohta pitäisi taas herätä töihinkin :kieh:.Katos nääki vielä lennähdit paikalle =)
Herätäkseen pitäis vissiin ensin olla nukkumassa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075722:Niih :snotty:. Ja kohta pitäisi taas herätä töihinkin :kieh:.
Et ollutkaan opintiellä, vaan valmistit punatukkaistumisnuortumislientä...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075719:
|O sekin vielä!Herätäkseen pitäis vissiin ensin olla nukkumassa :snotty:
Onnistui aika hyvin tuo liemi. Kuului opintoihin.Et ollutkaan opintiellä, vaan valmistit punatukkaistumisnuortumislientä...
Mut onneksi tiedän sinun olevan monta sataa vuotta vanha, joten ei tarvitse itseään pedofiiliksi tuntea.
Näyttää juu onnistuneen. Muista varoa annostelua, ettei käy hassusti:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075728:Onnistui aika hyvin tuo liemi. Kuului opintoihin.
Näyttää juu onnistuneen. Muista varoa annostelua, ettei käy hassusti:
Kyllähän minä sen tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29075732:
Olen varovainen
Täällä tylsästi uunimakkara. Ei lohduttanu, mutta jeesasi nälkään.Mulla on ollu tänään kipeä viisuri, ja päätäkin särkeny pari tuntia.. Ei pahasti onneksi, mutta kuitenkin. Nukuin linkussa kotimatkalla, ja sit lohdutin itteäni ruualla (oli iskän tekemää savukalaa, ja kermaisessa valkoviinikastikkeessa paitsettuja juureksia). Jälkkäriksi aion tehdä vispipuuroa
Eiks tänään ollutkaan sitä wuppiduuta???Moikka ketjuun!
Töttöröö olo,myöhään valvonu vähän nukkunut ja äsken heräsin tirsoilta et nyt on tööttis olo.
Mitäs tänää keksitään?
Eilen laitettua kasvis-juustopaistosta ja pakastimesta pari hirvenlihapullaa. Maistuu hyvälle mutta kipeään mahaan on ankea syödä : /Täällä tylsästi uunimakkara. Ei lohduttanu, mutta jeesasi nälkään.
Ei varmaa tänää,eilen oli.Eiks tänään ollutkaan sitä wuppiduuta???
Mönkis! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mökkönkiäinen;29078502:Son moikkatimoikkaa!
:saint: