Mitä teette työksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiiina"

Vieras
Täällä oli joskus aiemmin samasta kysymyksestä keskustelu, jossa kaikki vastaajat olivat lääkäreitä, juristeja, pankissa töissä, joku taisi olla jopa ihan kaupassakin mutta oli tottakai esimies :D Luin keskustelua tuosta monelta ihmiset heräävät töihin, siitä kävin ilmi että aikapaljon on tavallisia duunareita..
Itse olen tarjoilija, ei ollenkaan mikään hieno työ mutta tykkään!

Nyt kysyttiin, mitä teet _työksesi_.

DUH kotivaimous/kotiäiteys siis ON TYÖTÄ. ja MAAILMAn tärkeintä sellaista, että tiiät :mad:

No siis ihan aikuisten oikeesti mulla on olemassa työpaikka, olen kiinteistönhoitaja eli tuttavallisemmin siivooja. Pidän työstäni hyvin paljon ja aion palata sinne heti tämän opintovapaani päätteeksi. Suoritan ylioppilastutkintoa. Ja lähden nyt tenttiin, joten kiitos pienestä apinointihetkestäni palstan parissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Kotirouva olen tai eihän se työ tai ammatti ole mutta muutakaan titteliä en keksi. Kotiäiti en ole koska lapsi aika paljon hoidossa päiväkodissa.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29078032]Kotirouva olen tai eihän se työ tai ammatti ole mutta muutakaan titteliä en keksi. Kotiäiti en ole koska lapsi aika paljon hoidossa päiväkodissa.[/QUOTE]Nyt murjaisit vitsin, Sinusta ei kotirouvaa saa tekemälläkään. Vuoden vitsi!

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29078039:
Minulla on kaksikin ammattia, mutta työni on yöppö-syöppö :D
En ole täällä kertonut tarkemmin ainakaan vielä ;)

Nyt kysyttiin - mutta mitä sinä vastasit?

Sähän näet mun vastauksen. Oletan. Mä olen kunt.tuella.

[QUOTE="vieras";29078038]Nyt murjaisit vitsin, Sinusta ei kotirouvaa saa tekemälläkään. Vuoden vitsi![/QUOTE]

Miten niin ei saa? mikä mä sitten olen?

[QUOTE="vieras";29078025]ravintola-siivooja[/QUOTE]

Minä myös :) Nimeltämainitsemattoman ison ketjun ravintoloita siivoan. Tykkäätkö työstäsi? Ootko kauan ollut? Itse tykkään, mutta kun alkaa jo viideltä aamuisin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29078063]Vai niin en kyllä pidä itseäni loisena senverran paljon olen tähän perheeseen tuonut rahaa.[/QUOTE]Loinen mikä loinen, kyllä sun sentit on melkoisen minimit mitä olet perheeseen tuonut verrattuna siihen mitä olet kuluttanut.

[QUOTE="vieras";29078084]Loinen mikä loinen, kyllä sun sentit on melkoisen minimit mitä olet perheeseen tuonut verrattuna siihen mitä olet kuluttanut.[/QUOTE]

No on ne ainakin jotain auttaneet. Viimeksi ostin miehelle työauton niin ei tarvinnut mennä lainaa pankista kysymään.

Yhteistyössä