Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Haluun naimisiin eikä ole tapaistani. En ole katellutkaan ketään koskaan aiemmin, haaveillut tällaisesta. Kaikki vain lähti käsistä, koska olin juonut ekaa kertaa niin paljon ja sitten joku tuli suutelemaan. En muista loppua taisin sammua, mutta saattoi siinä jotain tapahtua. Olin yläosattomissa kun heräsin.

Kehoittaisin muuten olemaan kertomatta, mutta jos on riski jäädä kuitenkin kiinni, niin jaa-a...enpä tiedä.

Yksi tuttava petti just pari viikkoa ennen häitä ja tää ketä tuttu pani, tuli raskaaksi.
Asia selvisi tuon tutun vaimolle sitten monen vuoden päästä ja aiheutti aika ison kriisin heidän avioliittoonsa.

Haluun naimisiin eikä ole tapaistani. En ole katellutkaan ketään koskaan aiemmin, haaveillut tällaisesta. Kaikki vain lähti käsistä, koska olin juonut ekaa kertaa niin paljon ja sitten joku tuli suutelemaan. En muista loppua taisin sammua, mutta saattoi siinä jotain tapahtua. Olin yläosattomissa kun heräsin.
Oliko pakko juoda niin paljon että kontrolli petti? Kerro ennen häitä; rohkeutta on myöntää tekonsa

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Oliko pakko juoda niin paljon että kontrolli petti?
Voi että se jälkiviisaus on aina makoisaa. No arvaapa, oliko pakko? Ja tommonen joka harvoin juo, saattaa kilahtaa känniin ihan ykskaks. Jotku polttaritki, jos siinä tissutellaan pitkin päivää... illalla yhtäkkiä hups, sitä on ihan helvetin päissään!

Toki toivois, että ne polttariporukat vähän huolehtis morsiammesta. Jättikö ne ap sut päissään lääppimään jonkun randomin kaa? Eivät huolehtineet sua sievästi himaan nukkumaan känän pois? Vähän kyllä ihmetyttää, millaisia kavereita...

"tuikku"
Justiinsa. Seuraavalla kerralla se on vasta toka kerta, ei tartte kertoa, kolmannella kolmas ja jne. Ennenpitkää jäät kiinni pettämisestä ja teet kipeää puolisollesi.

Eli älä ihmeessä kerro ollenkaan, jatka pettämistä. Onhan se jännää saada vierasta.

"..."
Tota noin... ihan outoja vastauksia täällä. Mikäli on tapahtunut yhdyntä, niin sinut on raiskattu. Muutenkin kuulostaa lähinnä hyväksikäytöltä ja siltä, että sinulla on tosi kurjia "ystäviä".

Jos epäilet, että on seksiä ollut, niin pitäisi varmaan sukupuolitaudit ja raskaus sulkea pois. Tosi kurja tilanne. Riippuu paljon miehestä, kannattaako kertoa. Omalleni varmaan tuollaisen olisin kertonut, koska olisi tulkinnut tilanteen edellä mainitulla tavalla, eikä pettämisenä. Etenkin, kun et ole usein juovuksissa.

[QUOTE="vieras";29074096]Voi että se jälkiviisaus on aina makoisaa. No arvaapa, oliko pakko? Ja tommonen joka harvoin juo, saattaa kilahtaa känniin ihan ykskaks. Jotku polttaritki, jos siinä tissutellaan pitkin päivää... illalla yhtäkkiä hups, sitä on ihan helvetin päissään!

Toki toivois, että ne polttariporukat vähän huolehtis morsiammesta. Jättikö ne ap sut päissään lääppimään jonkun randomin kaa? Eivät huolehtineet sua sievästi himaan nukkumaan känän pois? Vähän kyllä ihmetyttää, millaisia kavereita...[/QUOTE]

Jos yhtään on järkeä päässä niin osaa kyllä juoda kohtuudella ja kontrolloida tekemisiään niin ei tarvi jälkeenpäin katua tekosiaan.

"Vieras"
Mun tutun mies petti polttareissa jä morsian sai kuulla tästä hääpäivän kosteina lopputunteina. Avioliitto kesti alle vuoden, koska luottamusta ei saatu enää rakennettua uudelleen.

[QUOTE="...";29074118]Tota noin... ihan outoja vastauksia täällä. Mikäli on tapahtunut yhdyntä, niin sinut on raiskattu. Muutenkin kuulostaa lähinnä hyväksikäytöltä ja siltä, että sinulla on tosi kurjia "ystäviä".

Jos epäilet, että on seksiä ollut, niin pitäisi varmaan sukupuolitaudit ja raskaus sulkea pois. Tosi kurja tilanne. Riippuu paljon miehestä, kannattaako kertoa. Omalleni varmaan tuollaisen olisin kertonut, koska olisi tulkinnut tilanteen edellä mainitulla tavalla, eikä pettämisenä. Etenkin, kun et ole usein juovuksissa.[/QUOTE]

Ei välttämättä.
Jotkut eivät muista edellisillan kännisekoiluista mitään ja ihmettelevät aamulla kuka möllikkä vieressä nukkuu, vaikka olisivat olleet yhtä aktiivisia seksin suhteen illalla kuin se toinen osapuoli. Se ei ole ollut silloin raiskaus.

Mutta ap ei taida antaa paljoa tietoa tilanteesta, taisi häippäistä pois...

"vieras"
Jos yhtään on järkeä päässä niin osaa kyllä juoda kohtuudella ja kontrolloida tekemisiään niin ei tarvi jälkeenpäin katua tekosiaan.
Just joo, onneksi sä oot niin paljon parempi ja fiksumpi ihminen :flower:

Polttarit. Mistä sä tiedät millaista ohjelmaa ja juominkia ne kaverit on morsmaikulle tuputtaneet, kun on noin kivat kaverit että jättävät sitten vielä omilleen liian humalaisen juhlijan?

Yhteistyössä