Onko muuten raskauden mahdollisuus poissuljettu?Haluun naimisiin eikä ole tapaistani. En ole katellutkaan ketään koskaan aiemmin, haaveillut tällaisesta. Kaikki vain lähti käsistä, koska olin juonut ekaa kertaa niin paljon ja sitten joku tuli suutelemaan. En muista loppua taisin sammua, mutta saattoi siinä jotain tapahtua. Olin yläosattomissa kun heräsin.
Juu, alttarilla mieluiten, ennen kuin pappi julistaa aviopuolisoiksi.Jos et osaa päättää, kerro häissä. Saadaan vähän draamaa.
Oliko pakko juoda niin paljon että kontrolli petti? Kerro ennen häitä; rohkeutta on myöntää tekonsaHaluun naimisiin eikä ole tapaistani. En ole katellutkaan ketään koskaan aiemmin, haaveillut tällaisesta. Kaikki vain lähti käsistä, koska olin juonut ekaa kertaa niin paljon ja sitten joku tuli suutelemaan. En muista loppua taisin sammua, mutta saattoi siinä jotain tapahtua. Olin yläosattomissa kun heräsin.
Voi että se jälkiviisaus on aina makoisaa. No arvaapa, oliko pakko? Ja tommonen joka harvoin juo, saattaa kilahtaa känniin ihan ykskaks. Jotku polttaritki, jos siinä tissutellaan pitkin päivää... illalla yhtäkkiä hups, sitä on ihan helvetin päissään!Oliko pakko juoda niin paljon että kontrolli petti?
Justiinsa. Seuraavalla kerralla se on vasta toka kerta, ei tartte kertoa, kolmannella kolmas ja jne. Ennenpitkää jäät kiinni pettämisestä ja teet kipeää puolisollesi.Haluun naimisiin eikä ole tapaistani. En ole katellutkaan ketään koskaan aiemmin, haaveillut tällaisesta. Kaikki vain lähti käsistä, koska olin juonut ekaa kertaa niin paljon ja sitten joku tuli suutelemaan. En muista loppua taisin sammua, mutta saattoi siinä jotain tapahtua. Olin yläosattomissa kun heräsin.
Kuulostaa että olit "tiedottomassa" tilassa ja sinua käytettiin hyväksi. Voisiko asian esittää niin?
Peesi. Todellisuudessa se on tietoinen valinta pettää puolisoansa.Näin se pettäminen on aika mukava sivuuttaa
just joo, suomalaiselle se riittää aina puolustukseksi, että mä oli juonut niin paljon, etten muista mitään, en tajunnut mitään yms. pitää juoda sen verran, että pystyy kontrolloimaan itsensäKuulostaa että olit "tiedottomassa" tilassa ja sinua käytettiin hyväksi. Voisiko asian esittää niin?
Just joo, onneksi sä oot niin paljon parempi ja fiksumpi ihminen :flower:Jos yhtään on järkeä päässä niin osaa kyllä juoda kohtuudella ja kontrolloida tekemisiään niin ei tarvi jälkeenpäin katua tekosiaan.