"vieras"
Ja vielä viitaten tuohon viestin otsikkoon.. Et ole pilannut yhtään mitään vielä. Tuo ystävyys miehen kanssa oli jo piloilla alunperinkin.
Sun kommentteja lukiessa tuo mies alkaa ihmetyttää todenteolla. Mitä se haittaa jos hänen henkilöllisyytensä paljastuu th- väelle, joilla on salassapitovelvollisuus? Ja eihän hänsestä tarvitse edes koko niimellä puhua. Onko hän paranoidinen? Kaupunginjohtaja? Ei vaikuta lainkaan normaalilta ihmiseltä. Miksi annat hänen määräillä?Mies on sanonut ettei halua että levittelen asioita hänestä kenellekään, en uskalla puhua missään missä hänen henkilöllisyytensä voi paljastua. Täällä saa anonyymisti avautua ja saa REHELLISEMPIÄ mielipiteitä. Molemman sukupuolen edustajilta. Olen neuvolassa kyllä käynyt juttelemassa muutaman kerran psykologin kanssa, mutta emme ole keskustelleet siellä siitä että tekisin abortin vaan lähinnä miten pystyisin vahvistamaan itseäni henkisesti ja tarjoamaan hyvän kodin ja pitämään suhteen lapsen isään hyvänä kaikesta huolimatta. Koska sanotte mitä sanotte niin sehän on lasten etu jos heillä on molemmat vanhemmat mukana pelissä.
Tää oli hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä ollenkaan;29063382:Sun kommentteja lukiessa tuo mies alkaa ihmetyttää todenteolla. Mitä se haittaa jos hänen henkilöllisyytensä paljastuu th- väelle, joilla on salassapitovelvollisuus? Ja eihän hänsestä tarvitse edes koko niimellä puhua. Onko hän paranoidinen? Kaupunginjohtaja? Ei vaikuta lainkaan normaalilta ihmiseltä. Miksi annat hänen määräillä?
Emme ole pariskunta koska mies ei välitä minusta. Minä olisin kyllä halunnut jatkaa suhdettamme. Ja hän ei ainakaan minun tietojeni mukaan ole varattu..Sori, jos on mennyt ohi, mutta miksi te ette ole pariskunta tän miehen kanssa? Mulle tulee sellainen tunne että hän on varattu, onko näin? Miksi ihmeessä sä perustat elämääsi sellaiseen ihmiseen, joka haluaa olla vain "ystäväsi", mutta silti saattaa sinut raskaaksi?
Miksi sä sitten välität sen tunteista? Yritä nyt päästä sen yli, että haluat häntä miellyttää. Kokonaiskuvassa sinun lapsesi ovat aika hemmetin paljon isompi asia, kun jonkun välinpitämättömän miehen asenne ja tunteet. Ja jos se on sinulle kriteeri, että mies pitää olla rinnalla, jos teet lapsia, niin eihän sulla olisi siitä takeita koskaan kuitenkaan, matkan varrella voi sattua mitä vaan. Loppujen lopuksi sinä olet se, joka kaksosista ensisijaisen vastuun otat. Varsinkin tuossa tilanteessa.
Hän vaatii sinulta kuitenkin pahempaa, mielestäni. Sano hänelle suoraan, ettet halua hänelle pahaa, mutta ettei hän sinulta vaan voi tuota vaatia. Ja että päättäkööt itse, haluaako "pestä kätensä" lapsista, mutta että saa tutustua heihin ja tavata, jos haluaa.Niin, en tiedä miksi välitän niistä. Koska en kaikesta huolimatta halua hänelle mitään pahaa.
Jos mies ei välitä susta, kuinkase voi olla sun paras ystävä?Emme ole pariskunta koska mies ei välitä minusta. Minä olisin kyllä halunnut jatkaa suhdettamme. Ja hän ei ainakaan minun tietojeni mukaan ole varattu..
Tulin raskaaksi vahingossa eikä suhteemme siihen loppunut.
Ja vielä väärinkäsitysten välttämiseksi mies on siis ihan normaali ei mikään tunnettu ja haluaa varmasti vain etten paina häntä maahan neuvolassa ym ilman että saa itse puolustautua.
Voihan se hyvinkin näin olla että tämä on se syy. Tiedä häntä kun ei voi rehellisesti kertoa, sanoo vaan että tulevaisuus ahdistaa.Mies haluaa eroon lapsista jotta ne eivät vaikeuta hänen tulevia suhteitaan muiden naisten kanssa?