Lopettakaa se peniksen mittaaminen, tässä fakta!

  • Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti
"Milla"
Kaksi kättä kikulin varressa, jos pippeli näkyy juuri ja juuri = keskimittainen, jos ei näy = keskimääräistä pienempi ja jos näkyy paljon = keskimittaista suurempi. Ei tartte viivotinta ja selviää nopeasti ilman että mies tietää olevansa mittauksen kohteena!
 
lkij
[QUOTE="joojoo";29062429]Aika pöllö tapa mitata..käsiä kun on olemassa erikokoisia... :D[/QUOTE]

Mutta keskimäärin heitto on varsin pieni ja jos tarkan mitan haluaa, niin mittaa kätensä!
 
Omalla kädellä
"Milla"
Alkuperäinen kirjoittaja Omalla kädellä;29062562:
Ja kyseessä on siis mies joka mittaa, eli miehen omat kädet kullin ympärille.
-->Normaalin kokonen löytyy täältä.
Älä nyt liioittele! Kyllä oikea tulos saadaan naisen kädellä. Miehen kädellä mitattuna olisi kaikilla se 17cm tai suurempi, naisen kädellä saadaan oikea keskiarvopituus.
 
Nona91
[QUOTE="Milla";29062572]Älä nyt liioittele! Kyllä oikea tulos saadaan naisen kädellä. Miehen kädellä mitattuna olisi kaikilla se 17cm tai suurempi, naisen kädellä saadaan oikea keskiarvopituus.[/QUOTE]

Loppuu mun kädet kesken, kolmas tarvittais ;D
 
Ei voi olla totta, hahahahha
Käskin tunti sitten ukon tänne ja sanoin, että housut alas, nyt mitataan "kikulia"! Hiukkasen hämmästynyt oli, mutta pienen sivelyn jälkeen ukko juhlakunnossa ja sai mitattua. Hiukkasen minun käsiäni pidempi on ja jostain syystä ei jäänyt pelkkään mittaamiseen...
 
"vieras"
Ei toimi mun kohdalla. Mulla on leveät kädet, reilut 9cm kumpikin nyrkkiin puristettuna eli kikulin pitäisi olla yli 18cm että näkyisi mun käsien yli. Normimitta taisi olla 13cm? Jäisi suuri joukko normimittaisia miehiä vajaiksi mun mittauksessa.
 
Hepp
[QUOTE="vieras";29062831]Ei toimi mun kohdalla. Mulla on leveät kädet, reilut 9cm kumpikin nyrkkiin puristettuna eli kikulin pitäisi olla yli 18cm että näkyisi mun käsien yli. Normimitta taisi olla 13cm? Jäisi suuri joukko normimittaisia miehiä vajaiksi mun mittauksessa.[/QUOTE]

Melkoinen lapio on sinulla kyllä kätenä, kun miestenkin kämmenen keskihalkaisija on 84mm!

Ja toiseksi, peniksen keskimitta ei todellakaan ole 13 cm... Ukkos valehtelee!!!
 

Yhteistyössä