Joutuuko punapäät helpommin kissatappeluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja red head babe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29060351]Kuulostaa siltä, että sovitkin oikein hyvin tällaisiin epämääräisiin piireihin. Mä näenkin sun elämän jo silmieni edessä: joko sä jäät loppuiäksesi sinne vanhempiesi nurkkiin pyörimään tai sitten sä muutat sinne Ouluun, alat pyörimään alamaailman joukoissa, otat narkkarimiehen, joka hakkaa sua kun hei suahan kiinnosti pahat miehet, alat itsekin tekemään rikoksia, joudut vankilaan. Ihana elämä sulla edessä.[/QUOTE]

No justiinsa. Miksei nyt voida pysyä tuossa aiheessa...

[QUOTE="vieras";29060425]Aiheessahan tässä pysytäänkin. Elämä on tuollaista piireissä, joissa saa turpaan punaisista hiuksista. Ja niiden niin ihkujen pahojen poikien piireissä.[/QUOTE]

Are you serious?

Onko täällä nyt joku muu tänään päivällä samaa mieltä: Riittääkö jonkun ihmisen erikoinen tyyli/luonne turpaan saamisen syyksi?

Eilen juttelin mun kaverin kanssa asiasta ja hän sanoi et onhan hälläkin ollu punaset hiukset vaikka hän on kiltti ja herkkä tyttö kans ja rock tyyli, et se on minkälaisesta tyylistä tykkää ja mistä hiustenväristä vaan, et ei se mitenkään ihmisen luonteeseen liity. Et se luonne on sitten ihan eri juttu.

Ja ei mun mielestä hyvä turpaan lyömisen syy nyt ole sekään et vaikka jos joskus sattuis käymään sellanen tilanne et tulis erimielisyyttä nyt ihan mistä vaan ja jos kukaan ei oo kuollu, eli asiat voidaan puhumalla sillon selvittää, niin sillon voitas olla sitten riidoissa ja pitää mykkäkoulua. Mut ei se oikeuta hakkaamaan ketään.

Are you serious?

Onko täällä nyt joku muu tänään päivällä samaa mieltä: Riittääkö jonkun ihmisen erikoinen tyyli/luonne turpaan saamisen syyksi?

Eilen juttelin mun kaverin kanssa asiasta ja hän sanoi et onhan hälläkin ollu punaset hiukset vaikka hän on kiltti ja herkkä tyttö kans ja rock tyyli, et se on minkälaisesta tyylistä tykkää ja mistä hiustenväristä vaan, et ei se mitenkään ihmisen luonteeseen liity. Et se luonne on sitten ihan eri juttu.

Ja ei mun mielestä hyvä turpaan lyömisen syy nyt ole sekään et vaikka jos joskus sattuis käymään sellanen tilanne et tulis erimielisyyttä nyt ihan mistä vaan ja jos kukaan ei oo kuollu, eli asiat voidaan puhumalla sillon selvittää, niin sillon voitas olla sitten riidoissa ja pitää mykkäkoulua. Mut ei se oikeuta hakkaamaan ketään.

Kuinka naiivi ihminen voi olla? Mikään ei oikeuta lyömään ketään. Mutta maailma on täynnä ihmisiä, jotka silti lyö toisia. Mistä tahansa syystä: et antanut tupakkaa, sulla on väärän väriset hiukset, sanoit moi. Ja ne ihmiset ovat juuri niitä söpöjä pahoja poikia, jotka käyttävät huumeita ja tekevär rikoksia.

[QUOTE="vieras";29062259]Kuinka naiivi ihminen voi olla? Mikään ei oikeuta lyömään ketään. Mutta maailma on täynnä ihmisiä, jotka silti lyö toisia. Mistä tahansa syystä: et antanut tupakkaa, sulla on väärän väriset hiukset, sanoit moi. Ja ne ihmiset ovat juuri niitä söpöjä pahoja poikia, jotka käyttävät huumeita ja tekevär rikoksia.[/QUOTE]

Ei mua koskaan oo mies lyöny, puhuinkin tässä enemmän naisista ja mies joka lyö naista, on säälittävä! mut jos nainen rupeaa lyömään miestä niin on miehelläkin sillon oikeus puolustautua eikä tarvii seistä tumput suorana ja ottaa plexiin, esim. laittaa sen naisen hallinta otteeseen.

Tää on nyt siinä rajoilla et viittiikö sanoa mitään, mutta ap vaikuttaa ihan vilpittömän lapselliselta, ei ilkeältä, näitä pohtiessaan...

Sehän on nyt ensinnäkin ihan selvä, että koskaan mikään ei oikeuta lyömään ketään. Älä hukkaa ajatuksiasi tuollaisten asioiden miettimiseen.

Ja vaihda sitä kaveripiiriä, joka on inspiroi sinua pohtimaan tuollaisia asioita, sillä todennäköisesti hekin ovat aika turhia.

Mene opiskelemaan ja elä tätä elämää muutama vuosi eteenpäin, niin huomaat itsekin, että tulipa kysyttyä typeriä...

Tää on nyt siinä rajoilla et viittiikö sanoa mitään, mutta ap vaikuttaa ihan vilpittömän lapselliselta, ei ilkeältä, näitä pohtiessaan...

Sehän on nyt ensinnäkin ihan selvä, että koskaan mikään ei oikeuta lyömään ketään. Älä hukkaa ajatuksiasi tuollaisten asioiden miettimiseen.

Ja vaihda sitä kaveripiiriä, joka on inspiroi sinua pohtimaan tuollaisia asioita, sillä todennäköisesti hekin ovat aika turhia.

Mene opiskelemaan ja elä tätä elämää muutama vuosi eteenpäin, niin huomaat itsekin, että tulipa kysyttyä typeriä...

JOO EHKÄ OIS PAREMPI OLLU KUN OISIT JÄTTÄNY SANOMATTA !!

Jos en tuolla sanonu niin minun oudot pelot johtuvat traumoista...

Helvetti siinä oo mitään lapsellista, jos on trauma kiusaamisesta.

Yhteistyössä