The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oonko mä ainoa jonka mielestä ketju muuttu jotenkin ..hmmm..mitenkä sanoisin..tylsemmäksi? kun ruutis lähti... eikä tämä mitenkään pahalla muita kohtaan ette ole tylsiä mutta joku tästä puuttuu...: /
 
oonko mä ainoa jonka mielestä ketju muuttu jotenkin ..hmmm..mitenkä sanoisin..tylsemmäksi? kun ruutis lähti... eikä tämä mitenkään pahalla muita kohtaan ette ole tylsiä mutta joku tästä puuttuu...: /
Juu. Ja mun mielestä ketju kärsii miestenpuutteesta muutenkin. En mä yksin teille pärjää millään ja pikkukaupunkilainen visiteeraa niin harvakseltaan, että ei aina ehdi avuksi.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
niin kai tai en tiedä..ruutis tais olla eka jonka kanssa täällä(palstalla) aloitin jutustelun:)
Itekin silloin pitkään kaipasin päätöntä ja kepsistä sun muita ketjuun, niiden kanssa tuntui olevan aina jotain puhuttavaa,toki monen muunkin kanssa :) Itelläkin tuntuu aika nykyään olevan niin kortilla,että on tullut siksi vietettyä vähemmän palstalla ja tää mun ukkeli on vieny mun huomion aika pitkälle. Pitkästä aikaa tuntuu,että oon oikeesti onnellinen ja tasavertanen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29060631:
Itekin silloin pitkään kaipasin päätöntä ja kepsistä sun muita ketjuun, niiden kanssa tuntui olevan aina jotain puhuttavaa,toki monen muunkin kanssa :) Itelläkin tuntuu aika nykyään olevan niin kortilla,että on tullut siksi vietettyä vähemmän palstalla ja tää mun ukkeli on vieny mun huomion aika pitkälle. Pitkästä aikaa tuntuu,että oon oikeesti onnellinen ja tasavertanen.
Ariesta kaipaan tänne myös...

mulla nyt riittää aikaa tänne mutta myös irl on jotain...no jääköön kertomatta mutta pointti siis se että silti mielelläni täälläkin turisen.
 
kahvikirahvi
Hei oikeesti, millon mun elämästä on tullu näin tylsää? Missä on mun sosiaalinen elämä? Hengaan vaan aina pp.n kanssa kotona, ja välillä mun vanhemmilla. Nyt on perjantai-ilta, ja mä istun tietokoneella. Jee..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä