The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipä anneta ketjun vaipua kuoloon.
tuntuu olevan vaikeeta kun kaikki hävii..ei täällä oo enää muita kun sinä ja minä,kyöpsis ja pitkäkaula ja sit ihgu ja pk aia välillä.Lady ja muut vaan nykysin käväsee harvakseltaan. Arieskin hävinnyt kokonaan,se ei enää ees käy ja ruutis otti ja lähti. Ei tää taida pyörii parin kolmen voimin...
 
kahvikirahvi
Jaahas. Tuntuu kurkku sen verran karhealta että olisko sitä kipeäksi tulossa :|*Ei nyt kun on viikonloppu!!

Mulla kävi koulun jälkeen luokkatoveri kylässä kattomassa Niiloa, se sama tyttö jolta sen hain :) Sit kävin ostamas liki kakskilosen lohen, iskä lupas loimuttaa huomenna kun meen kylään :p Meikä huokasee helpotuksesta, laskeskelin että rahatilanne on ihan päin peetä, mut olin unohtanu ihan kokonaan et opintotukikin tulee. Meikä oli jo kituuttamassa lapsilisään asti neljällä kympillä.. :D
 
kahvikirahvi
Oon miettiny jos laittaisin auton myyntiin. En mä sitä lopulta niin kauheasti tarvitse kun kouluun kulkeminen bussilla on niin helppoa ja palvelut lähellä. Ja mp.n autoa saan lainata aina tarvittaessa, silläkin niin lyhyt työmatka et fillarilla pääsee.

Vaan kun tietäis et millasta hintaa uskaltais pyytää. Auton plussat on just tehty perushuollot, kori on tosi hyväkuntoinen (ainoastaan pari pientä ruostekohtaa, jotka aion siistiä koululla joku kerta), sisusta on siisti, mittarissa reilusti alle 150t km, ja ihan just katsastettu peli. Miinusta onkin sitten auton ikä ja huoltokirjan puutos. Nettiautossa on vaan yks samaa ikäluokkaa oleva micra, ja se on jonkun ikäihmisen hellässä huomassa ollu täydellisellä huoltokirjalla varustettu ja vähän ajettu. Siitäkin pyydetään niin mahdottoman kova hinta että en ite uskaltais välttämättä niin isoa summaa pyytää.. Äh, kukahan fiksu mua osais opastaa et paljonko siitä vois pyytää :|
 
Oon miettiny jos laittaisin auton myyntiin. En mä sitä lopulta niin kauheasti tarvitse kun kouluun kulkeminen bussilla on niin helppoa ja palvelut lähellä. Ja mp.n autoa saan lainata aina tarvittaessa, silläkin niin lyhyt työmatka et fillarilla pääsee.

Vaan kun tietäis et millasta hintaa uskaltais pyytää. Auton plussat on just tehty perushuollot, kori on tosi hyväkuntoinen (ainoastaan pari pientä ruostekohtaa, jotka aion siistiä koululla joku kerta), sisusta on siisti, mittarissa reilusti alle 150t km, ja ihan just katsastettu peli. Miinusta onkin sitten auton ikä ja huoltokirjan puutos. Nettiautossa on vaan yks samaa ikäluokkaa oleva micra, ja se on jonkun ikäihmisen hellässä huomassa ollu täydellisellä huoltokirjalla varustettu ja vähän ajettu. Siitäkin pyydetään niin mahdottoman kova hinta että en ite uskaltais välttämättä niin isoa summaa pyytää.. Äh, kukahan fiksu mua osais opastaa et paljonko siitä vois pyytää :|
Vuosimalli??? Kone? Varusteet?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä