Muutettin maalle ja jo nyt ahdistaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamma";26017014]10 vuotta maalla asumista takana. Joka syksy ja kevät (ne pahimmat kura-ajat) mä aina vannon, että muutan kaupunkiin!!!!! Ja taas kesällä mua ei täältä vois villit hevosetkaan repiä pois. Jos talvi on komia (runsasluminen ja pakkasta) niin viihdyn myös talvella.

Tää vapaus on mahtavinta. On 'tilaa hengittää' Kuraiseen aikaan tuntuu sitlä ku olis motis täälä talossa. Savee ja kuraa on reisiin asti, eli ei voi liikkua ku autolla.
Ainut mikä tulevaisuudessa todella ahdistaa, on toi lasten kasvun myötä lisääntyvä kuljetusralli noihin harrastuksiin... Ei teini-ikäselle riitä enää toi pellolla hiihtely ja puumajojen teko....[/QUOTE]
Juuri näin. Ennen lapsia oli suht ok. oleilla täällä. Pärjättiin hyvin kolmisin (minä, mieheni + koira). Nyt täytyy lapsia kyydittää paikasta toiseen autolla. :D

Me erehdyttiin muuttamaan "korpeen" 3 km:n päähän keskustasta! Omakotitalo, oma rauha, ei naapureita häiritsemässä... Kuulostaa unelmalta, mutta ei ole! Itse olin asunut aina eri kaupunkien ydinkeskustassa ja kaikki mahdolliset palvelut olivat parina sadan metrin etäisyydellä. Sitä mä kaipaan ja ihmisiä ja elämää ympärillä! Joku voi nauraa, kun asutaan näinkin lähellä keskustaa, mutta autottomalle tämä on tosi hankalaa! Voi, kun olisin ajatellut tarkemmin vuosi sitten ennen talokaupan tekoa! Nyt täytynee vuosi vielä kärvistellä, että voi myydä talon ilman turhia veroja!

[QUOTE="alkup";26016762]No ehkäpä juurikin tuo ettei täällä näe ketään. Ja suurin syy se, ettei lapsella ole kavereita tässä lähellä.
En tiedä.. ehkä mua ei ole luotu tänne korpeen, vaikka niin kuvittelin että nauttisin rauhasta. Täällä on liiankin rauhallista.[/QUOTE]

perhe asuis maalla ja kaverit olis vähissä ,niin kaiken näköistä elikkoa pihalle niitten kanssa aika kuluu, ponia tytöille, heppaa äiteelle, kilejä, pupuja, koira jne..
Kai uudessa koulussa luokkakavereita on? Heitä kylään perheineen niin pääsette tutustumaan muihin siellä asuviin!:)

me muutettiin 2v sitten maalle. Miehen kotipaikkakunta. Minä en halunnut muuttaa mutta eipä tässä muutakaan ratkaisua olisi sitten ollut. Inhoan tätä paikka ja kaikkea täällä. Keskustaan on 20km. Lähellä ei oo mitään paitsi yksi ala-aste ja lähikirjasto muuten aivan täysin kuollu paikka. Hyi helkkari.

Me erehdyttiin muuttamaan "korpeen" 3 km:n päähän keskustasta! Omakotitalo, oma rauha, ei naapureita häiritsemässä... Kuulostaa unelmalta, mutta ei ole! Itse olin asunut aina eri kaupunkien ydinkeskustassa ja kaikki mahdolliset palvelut olivat parina sadan metrin etäisyydellä. Sitä mä kaipaan ja ihmisiä ja elämää ympärillä! Joku voi nauraa, kun asutaan näinkin lähellä keskustaa, mutta autottomalle tämä on tosi hankalaa! Voi, kun olisin ajatellut tarkemmin vuosi sitten ennen talokaupan tekoa! Nyt täytynee vuosi vielä kärvistellä, että voi myydä talon ilman turhia veroja!
Hommaa auto niin ei tarvii kärvistellä!

Yhteistyössä