Eikö optikolla voisi sovittaa värillisiä piilolinssejä ettei tarvitsisi aina tilata sikaa säkissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aiemmin käytin silmälaseja, nyt olen innostunut värillisistä kuukausipiilolinsseistä vahvuuksilla. Haluan tummista silmistäni siniset/vaaleat.

En ole koskaan tilannut netin kautta mitään. Olen vain bongannut netistä Freshlook Colorblends-merkkiset linssit ja mennyt Silmäasemalle paikan päälle kysymään voisivatko he tilata mulle kyseisen merkin linssit sillä ja sillä värisävyllä.

Vähän haastavaksi asian tekee että en etukäteen tiedä mitä kaikkia merkkejä (Freshlookin lisäksi) mulla ylipäänsä olisi mahdollisuus tilata Silmäaseman kautta! Eli mitä kaikkia niiden valikoimaan kuuluu. Olen ymmärtänyt että optikoilla on ne omat merkkinsä.

Ja sitten kun linssejä ei voi sovittaa etukäteen, en edes ikinä tiedä miltä tilaamani linssien väri näyttää mun silmissä... Nyt olen tosiaan tilannut vain merkiltä Freshlook Colorblends sävyt Brilliant blue ja Sterling gray mutta kumpikaan ei ole täysin vastannut mun unelmia värin suhteen.

Paras tilanne olisi se jos pääsisin jonnekin liikkeen takahuoneeseen jossa mulle kannettaisiin nenän eteen läjä sinisiä eri merkkisiä testereitä joita sovittaa että löytäisin "sen oikean" sinisen jonka haluaisin sitten ostaakin. Nyt joudun tavallaan ihan umpimähkään tilailemaan noita ja pettyä vähän kun väri ei vastakaan täysin haaveita :D

[QUOTE="vieras";29054093]Aiemmin käytin silmälaseja, nyt olen innostunut värillisistä kuukausipiilolinsseistä vahvuuksilla. Haluan tummista silmistäni siniset/vaaleat.

En ole koskaan tilannut netin kautta mitään. Olen vain bongannut netistä Freshlook Colorblends-merkkiset linssit ja mennyt Silmäasemalle paikan päälle kysymään voisivatko he tilata mulle kyseisen merkin linssit sillä ja sillä värisävyllä.

Vähän haastavaksi asian tekee että en etukäteen tiedä mitä kaikkia merkkejä (Freshlookin lisäksi) mulla ylipäänsä olisi mahdollisuus tilata Silmäaseman kautta! Eli mitä kaikkia niiden valikoimaan kuuluu. Olen ymmärtänyt että optikoilla on ne omat merkkinsä.

Ja sitten kun linssejä ei voi sovittaa etukäteen, en edes ikinä tiedä miltä tilaamani linssien väri näyttää mun silmissä... Nyt olen tosiaan tilannut vain merkiltä Freshlook Colorblends sävyt Brilliant blue ja Sterling gray mutta kumpikaan ei ole täysin vastannut mun unelmia värin suhteen.

Paras tilanne olisi se jos pääsisin jonnekin liikkeen takahuoneeseen jossa mulle kannettaisiin nenän eteen läjä sinisiä eri merkkisiä testereitä joita sovittaa että löytäisin "sen oikean" sinisen jonka haluaisin sitten ostaakin. Nyt joudun tavallaan ihan umpimähkään tilailemaan noita ja pettyä vähän kun väri ei vastakaan täysin haaveita :D[/QUOTE]

Ja optikkoliikekö sitten maksaisi nämä sinun testilinssisi ja heittäisi kokeilun jälkeen roskiin?

äh, niin tietenkin en miettinyt tota ihan loppuun asti... Mutta kun olen vähän avuton tuon jutun kanssa :/ pystyisikö optikko sitten millään lailla auttamaan mua piilolinssien valinnassa, olisiko typerää mennä sinne kysymään mitä kaikkia merkkejä heillä ylipäänsä on? Vai onko edessä vain se että katselen netistä eri merkkejä ja menen jokaisesta erikseeen kysymään tilaisiko optikko mulle?

[QUOTE="a.p";29054269]äh, niin tietenkin en miettinyt tota ihan loppuun asti... Mutta kun olen vähän avuton tuon jutun kanssa :/ pystyisikö optikko sitten millään lailla auttamaan mua piilolinssien valinnassa, olisiko typerää mennä sinne kysymään mitä kaikkia merkkejä heillä ylipäänsä on? Vai onko edessä vain se että katselen netistä eri merkkejä ja menen jokaisesta erikseeen kysymään tilaisiko optikko mulle?[/QUOTE]

Mene sinne liikkeeseen kysymään.Eiköhän siellä osata auttaa!

Mä olen kyllä saanut kokeilla eri värisiä linssejä optikolla, kysy ihmeessä! En tietenkään mitään julmettua erilaista valikoimaa, mutta muutamaa väriä.

Yhteistyössä