Miksi palstalla ei tajuta ettei kaikki sopisi uusioperheen vanhemmiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052330]Sillä hetkellä se adoptio oli paras ratkaisu.[/QUOTE]
Varmasti olikin. Jos miehestäsi kerran ei ole uusperheelliseksi, niin eipä sulla olisi tuota miestä ja nuorempaa lastasikaan, jos et olisi antanut esikoistasi pois.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="vieras";29052380]Varmasti olikin. Jos miehestäsi kerran ei ole uusperheelliseksi, niin eipä sulla olisi tuota miestä ja nuorempaa lastasikaan, jos et olisi antanut esikoistasi pois.[/QUOTE]

No mä annoin hänet adoptioon jo vuosia ennenkuin tapasin nykyisen mieheni.
 
räähkä
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052384]No mä annoin hänet adoptioon jo vuosia ennenkuin tapasin nykyisen mieheni.[/QUOTE]



Toisille ei soisi lapsia lainkaan jos kerran eivät osaa niistä huolta pitää.
 
"oikea ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja räähkä;29052390:


Toisille ei soisi lapsia lainkaan jos kerran eivät osaa niistä huolta pitää.
No aborttiko sitten olisi ollut parempi ratkaisu?eikö ollut hyvä että lapsettomuudesta kärsivä pari sai lapsen?
 
.........................
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052398]No aborttiko sitten olisi ollut parempi ratkaisu?eikö ollut hyvä että lapsettomuudesta kärsivä pari sai lapsen?[/QUOTE]

 
"mona"
Itse en ole aiemipia aloituksia lukenut joten mitä tarkoitat otsikolla? Itse en haluaisi uusioperheen vanhemmaksi enkä ole sellaiseksi ryhtymässäkään, mieluummin vaikka yksin lasten kanssa.
 
"Vieras"
Sä voisit oikeesti hakeutua hoitoon ja lopettaa tänne kirjoittamisen koska mahdollisesti aiheutat toisille turhaa ahdistusta. Sun kaltaisista ei koskaan tiedä koska losautat aivosi pellolle kun oot noin apaattinen niin ei ole kivaa lukea näitä sun masennusjuttuja. Hae apua äläkä kiusaa täällä muita.

Äläkä nyt vastaa "mä en mitään kiusaa ja häiritse"

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29052539]Olen mä joskus ollutkin mua ei vaan vanhukset enää kiinnosta olen niitä elämässäni tarpeeksi nähnyt.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä