Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

(Firefoxilla)
Sovun oikeella puolella on järjetön määrä tyhjää hukkatilaa, palstan ja oikealla puolella olevien Uusimpien kirjoitusten välinen mittasuhde oli ennen ok, nyt pielessä. Miksi uusimmat irjoitukset on niin isolla, en käytä niitä koskaan....

Yläpalkki saisi todellakin liikkua pois näkökentästä kuten aiemmin, ei vain siksi että väri todella outo, mutta myös siksi että mulla ei ainakaan ole mitään halua mainostaa mitä sivua luen julkisilla paikoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini ja Minuli
mä...
Käyttääkö joku oikeasti tuota "Uusimmat kirjoitukset"-osiota? Täysin turha ja vie kolmasosan ruudusta. Käyttäjiä ilmeisesti pidetään tyhminä, jotka unohtavat sekunissa millä sivulla ovat ellei sitä kokoaikaa näytetä yläpalkissa.
 
Räpyskä
(Firefoxilla)
Sovun oikeella puolella on järjetön määrä tyhjää hukkatilaa, palstan ja oikealla puolella olevien Uusimpien kirjoitusten välinen mittasuhde oli ennen ok, nyt pielessä. Miksi uusimmat irjoitukset on niin isolla, en käytä niitä koskaan....

Yläpalkki saisi todellakin liikkua pois näkökentästä kuten aiemmin, ei vain siksi että väri todella outo, mutta myös siksi että mulla ei ainakaan ole mitään halua mainostaa mitä sivua luen julkisilla paikoilla.
Komppaan tätä ihan täysin,ainahan uudistukset alkuunsa on "outoja" mutta kyllä silmä tottuu pian :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Räpyskä;29048769:
Komppaan tätä ihan täysin,ainahan uudistukset alkuunsa on "outoja" mutta kyllä silmä tottuu pian :)

voisko joku kertoa miten tiettyyn ketjuun vastataan lainaamatta kun multa ainakin puuttuu vastaa nappula täysin. :eek:
 
[QUOTE="vieras";29047865]Risuja:

Vastaaminen ei onnistu lainaamatta viestiä

Yläpalkki on häiritsevä ja vie aivan liian paljon tilaa

Ruusuja:

Kellonaika on sentään vihdoinkin oikeassa (kohta tosin varmaan taas väärässä, kun siirrytään talviaikaan)[/QUOTE]

Yläpalkki on nyt muutettu niin, että menee piiloon skrollatessa.
 
"vieras"
Mulla pysyy tuo kaksplus.fi palkki ainakin paikoillaan jos sitä tässä tarkoitettiin.

Ja tuon aloita uusi keskustelu kohdan voisi vaihtaa vastaa kohdaksi.
Kun siis kirjoittaa ketjuun. Tai ainakin laittaa viereen vastaa laatikko.
 
"vieras"
Olisi kiva päästä lukemaan muitakin kuin Mitäs nytin ensimmäistä sivua. Ensin kakkossivua kokeillessa heitti virheilmoituksen, nyt heittää sitten kaksplussan etusivulle aina.
 
"vieras"
Miten tuon uusimmat viestit - palkin saa hutin hittoon
Aloittaja tympeää, Tänään 13:51


Kun yritän avata tuota ketjua, heittää kaksplussan etusivulle.
Silti siihen tulee kuitenkin kirjoituksia.
 
Ipad
Käytettävyys iPadillä -5, koska
- teksti on liian pientä
- keskustelut vain puolikkaalla näytöllä
- uusimmat keskustelut liian leveä ja oikealle reunalle jää paljon tyhjää -> itse keskusteluosio näkyy nyt puolikkaalla näytöllä vasemmassa reunassa
- näyttöä täytyy suurentaa koko ajan, mikä on aika rasittavaa ja lisäksi yläpalkki liikkuu myös, häiritsevää.
Jos tuon uusimmat keskustelut saisi pieneksi ja oikeaan laitaan kiinni, niin käytettävyys nousisi ysiin.
PEESI! Ipadilla käytettävyys huononi merkittävästi :(
 
[QUOTE="vieras";29049063]Mulla pysyy tuo kaksplus.fi palkki ainakin paikoillaan jos sitä tässä tarkoitettiin.

Ja tuon aloita uusi keskustelu kohdan voisi vaihtaa vastaa kohdaksi.
Kun siis kirjoittaa ketjuun. Tai ainakin laittaa viereen vastaa laatikko.[/QUOTE]

Kirjautumispalkista tuli paljon palautetta, joten se menee nyt skrollatessa piiloon. Häiritseekö myös "kiinnittyvä" kaksplus.fi palkki ja sen alla oleva navigaatio?
 
Skrollatessa ei katoa yläpalkki ipadila. Kännykällä (Lumia) katoaa silloin tällöin, ei aina. Tosin, mua ei yläpalkki haittaa.

Uusimmat kirjoitukset-näkymä on mielestäni paremmin järjestetty nyt kuin aikaisemmin.

Toimii ihan ok ipadilla ja Lumia-kännykällä. Ei tässä tuntunut tulleen niin valtavia muutoksia aikaisemmasta.
 

Yhteistyössä