kahvikirahvi
Onneks ei oo kauaa jäljellä, pääsee täältä pois toivon mukaan jo ennen kun vuosi vaihtuu. Mun luokalla on osa parikymppisiäkin, mutta ei uskois. Oonkohan mä niin vanhaks tulossa etten enää huumoria ymmärrä, vai onko noi parikymppisetkin oikeesti niin lapsellisia että on hauskaa huudella että toisella on paskat housussa tai ruiskuttaa rasvanpoistoainetta toisen naamalle?Ymmärrän paremmin kuin uskotkaan. Mä eksyin parikymppisenä perusamikseen, jossa muut 15-16 -vuotiaita. Siellä sitten olivat ihan silmät pyöreinä kun olin mennyt naimisiin kesällä. Pyysivät nähdä mun sormusta, näytin tuntien kerjäyksen jälkeen -- mulla on kokokultainen sormus jossa vinottaisia leikkauksia, kimaltelee ihan jees osuessaan valoon, muttei yhtään kiviä koska en ole varsinaisesti niiden ystävä -- niin eräs viisitoistakesäinen katsoi mun sormusta ja sanoi, "sit ku mä meen naimisiin niin mä ainakin haluun et mun sormuksessa on tosi iso timantti."
Meinasin nauraa ja sanoa että se on hyvä haluta se, toivottavasti voitat lotossa tai nait varakkaan miehen. Ja kasvat aikuiseksi.
No, en siellä amiksessa kovin kauaa sitten jaksanutkaan. Ei oikein ollut mun juttu, ei.