Poliisi jättänyt minulle viestillä soittopyynnön :O

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
asialla
Mulle soitti poliisi kun ystäväni oli joutunut onnettomuuteen ja alkoivat sitten selvitellä tapahtumien kulkua(olivat myös muille kavereille soittaneet, ystävä tajuttomana sairaalaan niin kännystä olivat sitten viimeisempiä numeroita käyneet läpi)
 
"vieras"
Mikä alku numerossa oli? Poliisin numeroissa on yleensä 017-alku. Mulle on soiteltu työasioissa (olisivat tilanneet minulta siis palveluita) ja yksityishenkilönä, kun olen tehnyt rikosilmoituksen pariin otteeseen, ja aina on ollut suuntana 017.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29035878]Mikä alku numerossa oli? Poliisin numeroissa on yleensä 017-alku. Mulle on soiteltu työasioissa (olisivat tilanneet minulta siis palveluita) ja yksityishenkilönä, kun olen tehnyt rikosilmoituksen pariin otteeseen, ja aina on ollut suuntana 017.[/QUOTE]

Niin Pohjois-Savon... ei varmaan pk-seudun poliisi soittele Kuopion suuntanumerosta
 
Professional Griefer
Jos joku kuolee, niin ei kyllä poliisi mitään soittopyyntöjä jätä ja odotuta viikonlopun yli.

Mulle tuli noin myös uudenvuodenaattona, kun olin just päikkäreillä kun koittivat soittaa.
Pyhien jälkeen sain sitten kiinni ja asia koski n. 9kk aiemmin tekemääni rikosilmoitusta huutishuijarista. Että ihan hyvin voi olla tuo, että olet "nähnyt jotain". Kauan siitä on aikaa?
 
Saattaa olla että sua kutsutaan todistajaksi johonkin keissiin. Näin on käynyt omalle kohdalleni: ihan random puhelu poliisilta ja ihan tosi juttu oli, vaikka soitti duunikännykästä mulle, ja tapahtuneesta tappelusta baarissa (siis josta näin ehkä noin minuutin enkä ollut osana, mutta ystävä oli) oli kulunut vajaa vuosi.
 
aapee.
Jos joku kuolee, niin ei kyllä poliisi mitään soittopyyntöjä jätä ja odotuta viikonlopun yli.

Mulle tuli noin myös uudenvuodenaattona, kun olin just päikkäreillä kun koittivat soittaa.
Pyhien jälkeen sain sitten kiinni ja asia koski n. 9kk aiemmin tekemääni rikosilmoitusta huutishuijarista. Että ihan hyvin voi olla tuo, että olet "nähnyt jotain". Kauan siitä on aikaa?
Noin puoli vuotta, mutta poliisit tuskin tietävät minun nähneeni mitään, ellei joku mukanaollut ole sitä kertonut. Minut käskettiin olemaan hiljaa asiasta.
 
Henri Suominen
[QUOTE="vieras";29035711]
Poliisi ei soittele myöskään sellaisissa tapauksissa että omaiselle on sattunut jotain. He tulevat käymään.
Kyllä soittaa, ellei satu olemaan kotona silloin kun sattuvat käymään. Kokemusta on.
[/QUOTE]

Tälläisen kahjon mielestä on rikos jos muijalla on jo toinen mies josta tykkää valtavasti ja jolle jakaa pesää

https://51.fi/criminalfinnishpolice

Mistä on kyse? lue kevään paras artikkeli tästä: http://www.jouniniskanen.wordpress.com
 
vierailija
No mullekin soitteli poliisi. Selvisi kun myöhemmin vastasin, tavoitteli ihan toista henkilöä. Sain myös myöhemmin outoja puheluita joista päättelin että ehkä numeroni oli jonkun huumehemmon vanha numero.
 

Yhteistyössä