The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voivoivoi, yksi lempiaihestani. Mä olen ollut aina se porukan boolintekijä 14-vuotiaasta lähtien. :D
Haluatko sellasen nautintoboolin vai sellasen että se kilahtaa päähän nopeesti? Mä teen aina tota jälkimmäistä ja aina porukka ihmettelee, että miten sitä ollaan niin saatanan kännissä. Tästä tekstistä saa nyt kyllä musta juopon vaikutelman.

Mutta - jos kiinnostaa semmonen kunnon booli, unohda toi 12% kieppeet ;)
Tuota sinun jälkimmäistä tapaasi ei kutsuta booliksi. Turha vaivautua erikseen tekemään. Juo pullon jallua ja sit pullon spraittia päälle. Kyllä ne vatsassa sekaisin menee.
 
Oli oma auto blokattu, lähdin sussun autolla poikaa hakemaan ja täällä on Kaija Koon cd sisällä, enkä osaa vaihtaa tota radion puolelle tosta soittimesta, ennen täällä ollut aina radiopuoli päällä. Nyt kuuntelen sitten Kaija koota. "Tule lähemmäs beibi, viereeni jää ..."
 
kahvikirahvi
Voivoivoi, yksi lempiaihestani. Mä olen ollut aina se porukan boolintekijä 14-vuotiaasta lähtien. :D
Haluatko sellasen nautintoboolin vai sellasen että se kilahtaa päähän nopeesti? Mä teen aina tota jälkimmäistä ja aina porukka ihmettelee, että miten sitä ollaan niin saatanan kännissä. Tästä tekstistä saa nyt kyllä musta juopon vaikutelman.

Mutta - jos kiinnostaa semmonen kunnon booli, unohda toi 12% kieppeet ;)
Kiitos mutta ei kiitos, taidan tehdä jonkinsorttisen nössöboolin :D
 
Lady Gardenea
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29032907:
:O kerro heti :p
Oli treffit viime kesäisen tyypin kanssa. Mut perhana unet jäi vähäksi. Tykkäs puuhastella "alakerrassa". Itse panoa ei pahemmin ollut perskule. Miksi joku tykkää noin paljon pimpukasta?
Tänään oli takamus kipeänä. Tulipahan jumpattua mun leviää persettä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä