Oi MIKSI ihmiset ei opi Tori.fi palvelussa hinnoittelemaan ja kertomaan tuotteen oikeaan kuvausta ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsytys

Vieras
Ärsyttää aukoa näitä ilmoituksia kun ihmiset ei vaan osaa laittaa oikeaan hinnoittelua/kuvausta koko tuotteesta.

Tässä nyt umpimähkään valittu yksi hyvä esimerkki
Hackman Savonia aterimet, Keittiötarvikkeet ja astiat, Lahti, Tori.fi

Miksi ei ole hintatietoihin voitu laittaa heti se 30€ eikä mikään 6€ ja sitten lukemalla koko ilmon tuleekin ilmi että myy haarukan ja veitsen sillä 6€ mutta jos ostaa koko setin niin myy sen sillä 30€

Ärsyttää muakin!

Samoin kuin huutiksessa, jossa tyypit laittavat toimitusvaihtoehdoksi posti ja sitten hinnan kohdalla lukee kysy myyjältä! Ärsyttävää!!

On muuten pirun kallis aterinsetti! Eikö tolla hinnalla saa melkein uuden pakkauksen, missä on lusikat ja kaikki!?

Tori.fissä ärsyttää moni muukin asia. Esim jo valmiiksi edullisesta tuotteesta kauhea tinkaaminen, ostoilmoitus mutta yhtäkkiä ei enää vastatakaan viesteihin kuin korkeintaan ehkä viikon päästä että "ni emmä otakkaa sitä pierupussia". Ja naurettavat hinnat monissa tuotteissa tietysti.

Olin kiinnostunut ostamaan pyörän,
kuvakin oli ja hinta 50€ laitoin kyselyä onko pyörä vielä vapaana ja voisin noutaa heti sen ja maksaa pyydetyn 50€
Myyjä vastaa että pyörä myydään korkeimman tarjouksen tekijälle :O Menikö minulta nyt jotakin ohi?

Joo samoin ärsyttää kun viesteihin ei vastata ja yhtäkkiä ilmoitus onkin hävinnyt. Eli tuote on jo myyty. Olisi ihan asiallista vastata viestiin että tuote jo myyty, unohtunut poistaa ilmoitus. ELI ihmiset poistakaa ne ilmoitukset kun saatte tavaranne myytyä ettei turhaan ehdi muut innostua ja tulla ostamaan tavaraa!! Kiitos.

Olen etsinyt kauan lapselle nukenvaunuja... tori.fi oli ilmoitus tälläisestä.... "kovasti käytetty,lapsella paljon leikeissä ollut. Vielä ihan hyvä seuraavalle"... 30 e!

WTF??? Johan tolla hinnalla saa uuden kärryn!

TAi "käytetyt muumilakanat" ... 30 e!

Kaupasta saa jo kahdet UUDET tolla hinnalla.

Itse myin erästä esinettä kauan 2€:lla, ei kukaan kiinnostunut. Kun laitoin että saa ilmaiseksi tulla hakemaan, niin samana päivänä tuli 12 hyvin innokasta viestiä eri ostajilta...

[QUOTE="ttt";29011231]Olen etsinyt kauan lapselle nukenvaunuja... tori.fi oli ilmoitus tälläisestä.... "kovasti käytetty,lapsella paljon leikeissä ollut. Vielä ihan hyvä seuraavalle"... 30 e!

WTF??? Johan tolla hinnalla saa uuden kärryn!

TAi "käytetyt muumilakanat" ... 30 e!

Kaupasta saa jo kahdet UUDET tolla hinnalla.[/QUOTE]

Ei tarvi ihmetellä miksi jotku ilmot vaa roikkuu eikä kukaan osta. Tai sitte on pantu kovahinta jota alennettu ja alennettu..

Ei tarvi ihmetellä miksi jotku ilmot vaa roikkuu eikä kukaan osta. Tai sitte on pantu kovahinta jota alennettu ja alennettu..

Olin ostamassa erästä huonekalua,
tuote laitettu myyntiin jo heinäkuussa ja syyskuun alussa sitä kyselin onko vapaa, ja vapaana oli.
Ei siinä muuten mitään huvittavaa mutta kun myyjä oli laittanut sille hinnaksi 18€ ja hän armollisesti voisi sen minulle nyt myydä 30€ :laugh: :laugh:
en todellakaan jaksanut alkaa tappelemaan ja pyytämään tutustumista omaan myynti ilmoonsa vaan nauroin että juu ei kiitos en ostakkaan :D
Siellä se on edelleen myymättä:D :D onnea vaan myyjälle :D

Yhteistyössä