Suloisia Eikä kummallakaan oo mitkään pahat mielessä...ei. Veikkaan että joku päivä lähiaikoina sulla on tietokoneongelmia
Älä nyt! Pitääks mun hommata järkkäri palstan takia?Kuva otettu perunalla?
Liippas läheltä. Olen vanha kurppa ja lapsen tasollaAlkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29011052:Tuo aloittajan kuva esitä varmaan oikeasti jotain sen lapsen tekemää lahjaa tai vastaavaa. Veikkaan että se esittää pöllön ja öisen tähtitaivaan symbioosia.
Lapsenmielisyys on aina hyvä säilyttää, ei käy elämä liian tylsäksi. Minäkin oon usein lapsenmielinen ihan tarkoituksellaLiippas läheltä. Olen vanha kurppa ja lapsen tasolla
Kyllä ihan tavallisella pokkarillakin saa parempia kuvia. Fokusoi nainen fokusoiÄlä nyt! Pitääks mun hommata järkkäri palstan takia?
Pitäs vissiin lukea manuaali. Mulla näkyy joku 'kuu ja tähti' -symbooli tuossa. Parempi kuitenkin, että en rupee muuttelemaan mitään.Kyllä ihan tavallisella pokkarillakin saa parempia kuvia. Fokusoi nainen fokusoi
Pitäs vissiin lukea manuaali. Mulla näkyy joku 'kuu ja tähti' -symbooli tuossa. Parempi kuitenkin, että en rupee muuttelemaan mitään.
On kissanpäivät koiralla! <3Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29011137: