The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika jännä, että paavi ite varottaa kirkkoaan, ettei saa olla liian tiukka abortin, homojen ja ehkäisyn suhteen.

Pope warns Catholic Church may fall ¿like a house of cards¿ if it continues its obsession with abortion, gay marriage and contraception | Mail Online
Eipä tuo sitä taida tarkoittaa, että suhtaumista noihin asioihin pitäisi tarkastella uudelleen, vaan sitä, että jyrkkiä kommentteja ei kannattaisi huutaa kauheen kovaan ääneen.
 
IhanaValo
Huomenta!

Oottepa höpisseet...kävin kyl lueksimassa kaiken mutten enää muista mihin meinasin kommentoida :ashamed:

Neulontaa meinasin tänään(kin) harrastaa, ehkä vähän siivoilua ja kenties kaupassakin käydään :)

Mukavaa perjantaita kaikille!!
 
Huomenta! :)

Huih, kun aika menee kuin siivillä! Tuntuu,etten kerkiä millään tehdä kaikkee mitä haluisin tehdä päivän aikana.

Tänään pitäis soitella lekurille,josko se laittais mulle labraan lähetettä,kun olivat jostain syystä katkasseet mun jatkuvan lähetteen kilpirauhaskokeisiin. Ja kun mun pitääs saada nostaa lääkitystä. Tuntuu taas siltä,että mennään vajaalle ja lujaa.

Niin ja mä löysin mun päästä harmaita hiuksia :/ Toki onneksi vain pari,enkä enempää haluakaan löytää. Pitänee siis tänään värjätä hiukset,ennenkuin kattelen niitä lisää.

Oonkohan mä jo kovaa vauhtia mummoutumassa? ( iän ja sukukarman perusteella voisin olla viiden vuoden päästä mummo,mut mää kyl pidän huolen ettei mun ipanat tee niin aikasin lapsosia :D )
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29006599:
Huomenta! :)

Huih, kun aika menee kuin siivillä! Tuntuu,etten kerkiä millään tehdä kaikkee mitä haluisin tehdä päivän aikana.

Tänään pitäis soitella lekurille,josko se laittais mulle labraan lähetettä,kun olivat jostain syystä katkasseet mun jatkuvan lähetteen kilpirauhaskokeisiin. Ja kun mun pitääs saada nostaa lääkitystä. Tuntuu taas siltä,että mennään vajaalle ja lujaa.

Niin ja mä löysin mun päästä harmaita hiuksia :/ Toki onneksi vain pari,enkä enempää haluakaan löytää. Pitänee siis tänään värjätä hiukset,ennenkuin kattelen niitä lisää.

Oonkohan mä jo kovaa vauhtia mummoutumassa? ( iän ja sukukarman perusteella voisin olla viiden vuoden päästä mummo,mut mää kyl pidän huolen ettei mun ipanat tee niin aikasin lapsosia :D )
Siveysvyöt isket lapsille ja luovutat avaimen vasta kun lapset on alttarilla? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29006599:
Huomenta! :)


Niin ja mä löysin mun päästä harmaita hiuksia :/ Toki onneksi vain pari,enkä enempää haluakaan löytää. Pitänee siis tänään värjätä hiukset,ennenkuin kattelen niitä lisää.

Oonkohan mä jo kovaa vauhtia mummoutumassa? ( iän ja sukukarman perusteella voisin olla viiden vuoden päästä mummo,mut mää kyl pidän huolen ettei mun ipanat tee niin aikasin lapsosia :D )
Eipä ne harmaat mitään haittaa. Mummoutumassa olevalle ne on ihan sallittu.:D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29006658:
Näin täytyy tehdä. :D

Esikolle jo valistin miten sen kannattaa tehdä ennenkuin alkaa lapsia tekeen. Ja muutenkin juteltiin yleisesti ehkäsystä,tämä kun jo ihan tosissaan kattelee itelleen tyttöystävää.
Mää ajattelin kasvattaa pp.stä peräkammarin pojan. Se saa kolmekymppisenä olla kymmeneen asti ulkona, muuten se on semmonen kotona viihtyvä kiltti poju :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä