The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hurry hurry :) Ootko muuten naamakirjassa?
On ollut sen verran stressaavia viime ajat, että ei millään kyllä viitti laittaa itsestään tänne kuvaa... Jos ylioppilaskuva vuodelta 1995 kelpaa, siinä vois olla ihan freesi, mutta sekin on varmaan hukassa. :D

Olen periaatteessa, mutta en siellä käy. Ennen käytin chattia, mutta nykyään on WhatsApp, niin siellä ei enää tule käytyä. Enkä muista edes salasanaa...
 
kahvikirahvi
On ollut sen verran stressaavia viime ajat, että ei millään kyllä viitti laittaa itsestään tänne kuvaa... Jos ylioppilaskuva vuodelta 1995 kelpaa, siinä vois olla ihan freesi, mutta sekin on varmaan hukassa. :D

Olen periaatteessa, mutta en siellä käy. Ennen käytin chattia, mutta nykyään on WhatsApp, niin siellä ei enää tule käytyä. Enkä muista edes salasanaa...
Ookoo. No, kuvan lupasit mutta mää en esittäny sille minkäänlaisia vaatimuksia.
 
Ookoo. No, kuvan lupasit mutta mää en esittäny sille minkäänlaisia vaatimuksia.
Mutta mä en halua esittää itseäni stressaantuneen yh-isä/yrittäjä - ilmeellä, niin pitäis saada itsestään onnistunut kuva.
Olishan tuolla albumeissa kuvia, mutta suurimassa osassa musta otetuista kuvista mä olen aivan tuhannen kännissä tupakka kädessäo exän kanssa nuoleskellen. :D Tämmöinen kuva oli vuosikausia meidän makuuhuoneen seinälläkin...
Ei sillä, että olisin juoppo, vaan jostain syystä aina silloin on otettu kuvia.

Täytyy yrittää saada onnistunut kuva tässä joku päivä ja laittaa sulle...
 
...noooo...nyt! Jokohan sitä sais istahtaa aloillensa ja parkeerata jalkojen yläjatkeet ihan kaikessa rauhassa soffalle...huh heijaa! On kyllä ollut semmosta kiitämistä ja liitämistä ja tilannetta, että huominen päivä sais olla kyllä toooosiiii tyylsäää ja hiiitaaammanpuuooleeineeennnnnnnnn....

Olipa muuten kiva tulla vanhempainillasta kotio, kun vastassa oli koko trio kiekumassa kukin omaa asiaansa ja taustalla hääräili miehen raato...:D...ei sitten vissiin ollut mennyt kuin Strömsössä sen jälkeen kun meikäläinen häippäs torpasta :p...

Mutta - olipahan kiva tulla kaheksan kantturoita kotio, kun maisema olikin sillä välin mennyt mukavan hämyiseksi :heart:...ja tulikin mieleen, että pitää päivittää takkeihin muutes noi heijastimet!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
..pannukakusta puheenollen, se on kyllä semmonen herkku, että mä saan sen onnistumaan vain ihan tuurillaan. Jos oikein yrittämällä yritän ja haluumalla tahdon, niin menee pilalle. Mutta kun teen sen sillai "muumit on kanootissa ja kaikki veitset inkkareilla ja ipanoille äkkiä jotain kitusiin"- tyylillä, niin johan onnistuu :D

Oleellista tiimarinvihkotietoutta jaetaan jälleen :p :D
 
Meikä laitto kans just näkkäriä kurkulla ja juustolla, omenan ja kupillisen teetä :p
...mä löysin turkkilaista jogurttia ja viinirypäleitä ja pähkinöitä :p...ja parit porkkanat...

Toi turkkilainen on kyllä semmoista että se menee mulla ihan noin vaan, pelkiltäänkin. Ja nyt viimeaikoina musta on tullut ihan kumma orava, kun pähkinöitä menee kans...tosin pienellä jännäkakkamomentilla, sillä mä oon niille allerginen :rolleyes:..mutku ne vaan nyt maistuu niin hyviltä, joten kait tässä pienet kurkun kutittamiset sun muut kestää :p...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä