The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:O Hui, joko siel on niin paljon viikkoja kasassa...paljon tsemppiä Metikselle!! Vaikka vähän myöhään tän vasta huomasinkin...
Joo sen LA oli jo reilut pari viikkoa sitten. FB.stä lunttasin että siel on kai taistelu käynnissä suostutaanko sitä ottaan sisään vai ei. Mutta se kai aikoo tarrata sängyn laitaan kiinni ja sanoa että ei aio poistua ennen kun on lapsi kainalossa :D
 
IhanaValo
Mie mietin tekiskö jotain mitä pitäis tehdä vai eikö tekis/jaksais..hitto kun ois taas nettiin myytäväks laitettavaa tavaraa, tarttis kuvata ja näpyttää mutku mutku..
Ei huvita. Mikkään.
 
Lady Gardenea
Olipas pizzamies. Tilasin kebabin ranskalaisilla. Mies pyysi päästä vessaan. Sen jälkeen alkoi juttelemaan. Haluaa kaverin jonka kanssa puhua suomea. Ja halasi mua kaiken lisäksi. :whistle: :D
 
kahvikirahvi
Tuli ruuan tilaamisesta mieleen et naapuri tilas yks päivä pitsaa kotiin kuljetuksella. Mua vähän nauratti, koska se pitseria on tossa tien toisella puolella ja matkaa on ulko-ovelta n. 200m.
 
kahvikirahvi
Ei sit voi soittaa tilausta ja hakea sieltä. :D

Toi mainitsemani mies on muuten monta kertaa tuonut sapuskaa mulle. Tilaan yleensä samasta paikasta.
Ehkä se oli niin lihava tyyppi ettei mahdu enää ovestaan ulos niin ruoka pitää tuoda kotiin. Tai sit se on pyörätuolipotilas. Tai laiska. Tai krapulassa. Tai lasten synttärit oli alkamassa ja tarjottavat oli koira syönyt. Syitä voi olla lukemattomia kun miettii!
 
kahvikirahvi
Jaaha, pannari meni päin vittua. Enpä muistanu että hellan jalat on vinossa niin se kaikki taikina valu toiselle puolelle sillä seurauksella että mulla on puoli pellillistä raakaa pannaria, ja toinen puoli palanutta. Ah.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä