Suurin syy, miksi palstailet tänään?

• Viestiketjun aloittaja Bad Mood
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on tylsää. Niinkuin on ollut jo monta viikkoa. Enää 5 viikkoa makuuta jäljellä ja sitten ollaan rv. 36. Sitten ei enää haittaa, jos vauva tulee. (Eli suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että saan vihdoinkin alkaa siivoamaan. :D)

"vieras"
Työasiat rullaa päässä edestakaisin ja yritän saada täältä suhteutettua niitä murheita. Jos täällä vaikka olisi suurempia joillain muilla. Toisaalta tämä vain ruokkii epätoivoa ja pitäisi vain saada mieli tyhjäksi, vaikka sitten meditoimalla. Kunhan tulee pimeä niin kehtaan lähteä lenkille raikkaaseen ilmaan.

Mies juoksutti Ikeassa. Nyt on poikki, siis ihan rättipoikki, eikä tulisi kyseeseenkään tehdä mitään järkevää. Eikä vain Ikeassa, vaan kirpputorit päälle. Minä olen meidän perheessä se, joka tarvitsee sen tuolin jossa istuskella ja odotella, että aviopuoliso saa koluttua ja shoppailtua sydämensä kyllyydestä. Eipähän tarvitse seuraavaan vuoteen taas lähteä mihinkään. Kiintiö täynnä.

Ken guru
Mulla ei muuten ole ikinä sellaista että miettisin, että: hmm, taidanpa palstailla tänään.
Vaan mulle tämä on aina vähän kuin kahvitauko. Pyrin siihen että saan pidettyä sellaisen edes kerran päivässä :rolleyes:. Tää on siis lepopaikka siinä missä leffan kattominenkin.

Ja kun tulen pasltalle, olen saanut tarvittavat asiat hoidettua sille päivälle, tai siihen mennessä mitä olen suunnitellut.

Yhteistyössä