myötähäpeää tuttavien facebook-profiilikuvista

• Viestiketjun aloittaja "rubiini"
  • Ensimmäinen viesti
Minkälaiset vaatteet profiilikuvassa pitää olla? Millainen kroppa pitää olla, että ihoa saa näkyä? Minkälainen kuvakulma ja meikki sopii aloittajalle?

Joo-o, kyllä itsekin joskus ihmettelen muiden kuvia ja etenkin sanoja, mutta ei minulla kyllä ole sääntöjä toisten pukeutumisille tai kuvakulmille kuitenkaan.

"vieras"
Mua hävettää sellaiset tissipostaukset. Kaula-aukko on niin syvä että hyvä kun ei nännit näy, ja kuvan selkeä tarkoitus on esitellä push-uppeihin tungettua etumusta. Kasvot sellaisella muka-söpöllä peura ajovaloissa-ilmeella.

Yhdelle jatkuvasti tissejä postaavalle joku oli kommentoinut kuvaan: ''kivat keuhkot.''

karvanaama
[QUOTE="tii-";28975818]Noloja on semmoset tyypit, jotka ei kehtaa laittaa minkäänmoista kuvaa itsestään, vaan jonkun lemmikin kuvan. Nauran niille salaa selän takana.[/QUOTE]

Naura vaan jos sillä saan sinut onnelliseksi ;) :LOL:
Minä en ole niin itserakas ihminen että pitäisin tärkeänä kuvata itseäni koko faceen ;)
Taitaa tuolta tasan yksi kuva minusta löytyä, hääkuva :)
Minulla on ja pysyy lemmikkimme kuva ;)

Naurettavampia kuvia minusta on se että laitetaan itsestään yläviistosti kuvattu kuva posket lommolle imetty ja tissivako hyvä kun ei nännitkin näkyvissä.

Tai se että laitetaan itsestään oikeasti sen 20v. vanha kuva jossa oli vielä nuori ja kaunis mutta nyt todellisuus on +35 kg lihaa luiden päällä.
Eikö olisi parempi laittaa kuvaksi silloin joku rakas eläin/paikka tms jos ei enään kanttia omaa naamakuvaa laittamaan ;)

Mulla profiilikuvat on aika koirapainotteisia yleensä. Ja kansikuva kanssa.
Minustakin on kamalan tylsää pitää pelkästään lemmikin kuvaa profiilikuvassa.
Kavereita on kertynyt ympäri maailman, enkä edes tiedä, miltä osa tyypeistä näyttää, kun kuvissa esiintyy pelkästään omia lemmikkejä ja/tai lapsia.

Yhteistyössä