Nyt kaipaisin neuvoja kun en ymmärrä esimieheni epäselvästä puheesta mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irtisanoudunko..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irtisanoudunko..

Vieras
Minulla on vakituinen työsuhde 3perhepäivähoitajana alkaen 2005
En pitänyt hommasta joten menin ryhmikseen töihin 2008
Tätä 3perhepäivähoitajan vakanssia ei enää ole olemassa kuulemma. Eli enkö olekaan enää
Vakituinen työntekijä kunnalla. Sain palkkaa 1700 käteen kuussa kun olin ryhmiksessä ja nyt kun
Vuoden päästä palaan töihin laitetaan minut kai päiväkotiapulaiseksi ja eikö apulaisen palkka ole
Huonompi kuin laste hoitajan. Olen ollut 10 vuotta vakituisena (ikä ja kokemuslisä näkyy palkassa kai?) ja nyt ei muka vakanssia olekaan.
Siis mä en ymmärrä onko mun vakanssi irtisanottu mun olessa hoitovapaalla... eli en olekaan enää vakituinen työntekijä ja minulle ei tarvitsr löytyä pakosti uutta hommaa vaan että minun pitäisi irtisanoa itseni vakanssista jota ei enää sitten olekaan..

No eikö olekin sekavaa.. lyhyesti olen palaamassa vuoden päästä työhön jota ei ole olmassa. Eli kunnalla ei ole enää 3pphoitajia jonka vakanssin olen joskus saanut..

Tää on nyt kyllä mutuilua mut esimiehesi varmaan selitti, että et pääse takaisin samoihin työtehtäviin vaan sulle keksitään korvaava homma. Sun palkkaa ja kokemuslisiä ei kuitenkaan voi laskea, vaikka työtehtävät olisivatkin "alhaisemmat".

Ei tuosta ymmärrä yhtään mitään vaikka miten päin lukisi. Mikä kumma on "3perhepäivähoitaja"?? Olet ollut ryhmiksessä mutta nyt et ole ja olet vakituinen mutta ei ole "vakanssia" (mitä, virkaa vai jotain, häh?)? Jossain välissä olet ollut ilmeisesti hoitovapaalla?

Joo ei, ihan kuin joku olisi vain roiskinut sanoja peräkkäin, ilman mitään merkitystä.

Mikä on 3perhepäivähoitaja ?
Sinulla siis on 3perhepäivähoitajan ? virka kunnalla.
Et tykännyt siitä työstä. Ja olet sitten työskennellyt ryhmiksessä

Nyt et ole missään töissä tällä hetkellä.

Olet palaamassa töihin, mutta 3perhepäivähoitajan virkaa ei ole enää olemassa

No jos on näin, niin sitten sinut laitetaan toisiin töihin. Et voi palata virkaan joka on lopetettu, joten saat paikan, joka on koulutustasi vastaava.
Sinusta tulee siis päiväkotiapulainen, jos on katsottu, että koulutuksesi on sopiva tähän, niin sen paikan saat

Mikä koulutuksesi on, onko se lastenhoitajan vaatimukset täyttävä

No eikö olekin sekavaa.. lyhyesti olen palaamassa vuoden päästä työhön jota ei ole olmassa. Eli kunnalla ei ole enää 3pphoitajia jonka vakanssin olen joskus saanut..

Mutta itsehän lopetit 3pphoitajan(?) hommat. Ei kai sitä paikkaa jätetä roikkumaan, jos ehkä joskus tulevaisuudessa siihen haluaisitkin palata. Jos jäit hoitovapaalle ryhmiksestä, niin vastaaviin tehtäviin sitten sinut kai laitetaan hoitovapaan jälkeenkin.

Yhteistyössä