The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;28986568:
Mie olisin ängennyt kolmanneksi Lady G:n sänkyyn jos olisi ollut mahdollisuus :rolleyes: :p
Itse asiassa, jos en väärin muista, niin tarjolla olis ollu hirvee määrä nuoria, lähinnä naaraksia, jotka oli sitä mieltä, et jatkot on Ladyn luona. Mut onnistuttiin livahtamaan karkuun. Nakkikiskan kautta.
 
kahvikirahvi
Söpöä kaljamahaani lukuunottamatta meikäläisestä ei kande olla kauheen mustis.

Mut noi kisut. Jos ne on suurinpiirtein samalla ikähehtaarilla, niin ne sopeutuvat toisiinsa. Ja vanha, jo reviirinsä merkannut kisukin sopeutuu pennun läsnäoloon.

Mutta hankipa koira. Kaikki kisut ei välttämättä sopeudu.
Mää en tykkää koirista. Mutta oon melko varma että nuo sopeutuu, Nyyrikin entisessä kodissa oli kaks kissaa ja Niilon paikassa josta sen hain, oli kissa ja koira. Ja pentuja molemmat, eikä tänne muuton välissä ollu kun muutama päivä niin varmasti sopeutuvat.
 
Kihlausta ei tietääkseni ole ainakaan vielä purettu?

Ja Tinkuliinin ei tartte pomppia tasajalkaa ihmetellen miten näin voi käydä.

Tapaamisen ei tartte tarkoittaa seksiä, pariutumisesta puhumattakaan.

Ja Kyöpelihän vie mua kuin pässiä narussa, jos sitä kysyit.
mä en mitään pompi tasajalkaa.enkä oo teijän tapaamisesta sanonut juuta enkä jaata kunhan kiusaan mutta kun ei tajuta niin antaa olla.
 
kahvikirahvi
Haluttais tilata tietokone.. Onneks on olemassa osamaksut, on meil köyhillä paskoillakin mahdollisuus tehdä isompia hankintoja. Ja luojalle kiitos luottotiedoista - tallessa olevista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä