kadonnut äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28977507]Kyllä vain sanotaan. Itselläni jäi epähuomiossa yksi lasku välistä maksamatta (tapahtui viikko sitten) ja ihmettelin kun en saanut soitettua, nettiyhteyttä enkä muuta puhelimella. Soitin miehen puhelimesta omaani niin sanoi että valitsemanne numero ei ole käytössä (sonera).[/QUOTE]

Sieltä kyllä lähetetään useampi lasku ja kirje ennen kuin liittymä suljetaan, ei voi epähuomiossa jäädä maksamatta. Älkääkä nyt viittikö päteä mitä milloinkin sanotaan kun ei mikään niistä ole kiveenhakattua, voi tapahtua virheitä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja niin että miten on;28979181:
Oliko tää nyt jonkun kehittelemä päiväsatu...??

Ahaa, että jos aloittaa jokun ketjun jossa kysyy neuvoa johonkin asiaan niin on velvoite tulla kertomaan miten asiassa kävi? Vaikka asia olisi päättynyt niin että äiti löytynyt kuolleena, sairaalasta tms. niin tärkeintä on rynnätä palstalle tyydyttämään palstamammojen uteliaisuus?

Se mummo on uuden poikakaverin kanssa mökillä, eikä haluu kertoo tyttärelleen, eikä toisaalta valehdella eli laittaa puhelimen pois päältä!! Antakaa nyt hyvä ihme naisen nauttia elämästä!

jos siellä nyt on jotain ikävää käynyt ilmi äidin kohtalosta, niin ap:llä tuskin on hemmetti ihan ensimmäisenä mielessä tulla raportoimaan siitä teille arvon palstalaisille. eiköhän hän jossain vaiheessa kun ehtii, tule kertomaan miten tarina päättyi.

jos siellä nyt on jotain ikävää käynyt ilmi äidin kohtalosta, niin ap:llä tuskin on hemmetti ihan ensimmäisenä mielessä tulla raportoimaan siitä teille arvon palstalaisille. eiköhän hän jossain vaiheessa kun ehtii, tule kertomaan miten tarina päättyi.
Tai sitten ei. Eihän täällä nyt helvetti sentäs kaikkien tarvii tietää kaikkea! Toivottavasti tilanne päättyi hyvin ja uteliaat haaskat hiljaa!

[QUOTE="Emm";28975724]Kyllä noita ilmoituksia tulee joskus virheellisesti, varsinkin uusissa liittymissä, mutta muutenkin. Mut joo, pin-koodilla tuskin on osuutta.[/QUOTE]

Totta, esim jostain kumman syystä pari kk sitten minun puhelimeni ilmoitti, ettei mieheni työnumero ole käytössä. Hän oli itse soittanut minulle hieman aikaisemmin samana päivänä. Yritin soittaa työpuhelimellani, sama viesti. Sitten kokeilin poikani puhelinta, sillä sain normaalisti yhteyden. En tiedä mistä johtui, toistui muutamina päivinä. Nimenomaan kyse oli siis "numero ei ole käytössä" viestistä.

Sieltä kyllä lähetetään useampi lasku ja kirje ennen kuin liittymä suljetaan, ei voi epähuomiossa jäädä maksamatta. Älkääkä nyt viittikö päteä mitä milloinkin sanotaan kun ei mikään niistä ole kiveenhakattua, voi tapahtua virheitä jne.

Jollain operaattorilla oli ainakin käytössä aikaisemmin sellainen, että jos yksi lasku oli jäänyt maksamatta, linja laitettiin poikki jos seuraava lasku myöhästyi päivänkin. Siis jos se edellinen oli maksamatta. Eli tuli lasku, huomautuslasku ja sitten olisi jo katkennut.

En muista mikä operaattori se oli, koska olen vaihtanut operaattoria muutamaan kertaan. Nykyisellä tulee kyllä lasku (sähköinen), jos se myöhästyy tulee kirje ja tekstiviesti lisäksi. En tiedä missä vaiheessa katkeisi, kun ei ole katkennut.

Alkuperäinen täällä linjoilla taas ja kaikki hyvin! :) :)

Sieltä se muori löytyi kotoaan ilman minkään valtakunnan hätää. Ainoa hätä mikä oli, niin se, että ei ollut saanut minuun yhteyttä. Monien sattumien summa koko juttu ja voin teille pikaisesti kertoa miten tilanne oli mennyt tähän...

Äitini oli ollut edelliset 2 viikkoa mökillä (josta tiesinkin). Sillä välin oli tullut laskumuistutus puhelinlaskusta. Äitini oli palannut tämänviikon maanantaina mökiltä ja maksanut kiireesti laskun. Puhelinliittymä oli mennyt mykäksi keskiviikkona. Ei pystynyt soittamaan asiakaspalveluun, eikä käyttämään nettiä. Oli sitten arvellut, että huolestun ja mennyt paikkakuntansa kirjastolle torstaiaamuna ja tottakai, jotta tilanne olisi ollut mahdollisimman epärealistinen niin kirjasto oli remontin takia kiinni!! Oli siitä ajanut ystävättärelleen lainaamaan puhelinta, mutta hän ei ollut kotona. Sillä hetkellä minä ja lapset oltiinkin jo pakkauduttu autoon.

Halasin äitiä varmaan vartin kun näin hänet ja en ollenkaan kadu, että sinne lähdettiin. Äitini oli myös niin liikuttunut meidän tulosta, että ei koko iltana osannut muusta puhua. Tänään haettiin hänelle sitten ennen lähtöämme vielä prepaid-liittymä vastaisuuden varalle.

Nyt onnellisesti kotona siis ja äiti omassaan. Kiitos kaikille, jotka olette olleet täällä juttua seuraamassa. Olisi ollut suoranainen vääryys jos olisin jättänyt kertomatta miten kävi, vaikka se varmasti olisi ollut sekä minusta, että teistä varsin jännittävää. ;) No juu, nyt hymyilyttää ja onneksi näinpäin. :)

-ap-

Jotenkin olen kai vieläkin pikkuisen sekaisin koko tapahtumasta, koska huomaan täällä niiskuttavani teidän, minulle täysin vieraiden ihmisten kannustuksista ja kommenteista. Täällä näyttää olevan vallan empatiakykyistä ja kaunis-sieluista väkeä kirjoittelemassa. Kaikkea hyvää myös teille kaikille elämäänne ja kiitos! :)

-ap-

Jotenkin olen kai vieläkin pikkuisen sekaisin koko tapahtumasta, koska huomaan täällä niiskuttavani teidän, minulle täysin vieraiden ihmisten kannustuksista ja kommenteista. Täällä näyttää olevan vallan empatiakykyistä ja kaunis-sieluista väkeä kirjoittelemassa. Kaikkea hyvää myös teille kaikille elämäänne ja kiitos! :)

-ap-
Joskus on kaunissieluisia - joskus ei. Joka tapauksessa kaikki varmasti toivoi parasta ja niinhän se kävikin. Mukavaa syksyä :)

Yhteistyössä