[QUOTE="essi";28977323]Painava ja pitkä prosessi? En tiedä minkä sinä miellät pitkäksi, mutta mun lapseni oli vähän yli 3kk ikäinen kun hänet multa vietiin. Että ei sen pidempi prosessi tai kummoisemmat "kaikki mahdolliset tukitoimet". Mutta ilmeisesti minua ei ole sun maailmassa olemassakaan, helppo leimata provoiksi kaikki sellaiset jotka eivät omaan totuutesi mahdu?
Tämä sama kyseinen sossuntäti on huostannut muitakin lapsia ihan mielivaltaisin perustein, kiusannut isompia sijoitettuja lupaamalla heidän päästä takaisin koteihinsa, ja sitten pari päivää ennen muuttoa onkin ilmoittanut että ei ei, sinä menetkin nyt seuraavaan laitokseen. Sijoittanut lapsia perheisiin jossa heitä hakataan ja hyväksikäytetään, ja oman maineensa menettämisen pelossa ei ole edes räikeimpiin tapauksiin puuttunut kun asiat on tulleet ilmi. Tiedän tämän, koska kymmenen vuoden taistelun aikana olen tutustunut muihinkin joiden elämän tämä kyseinen A.A. on pilannut myös. Mutta me kaikki ilmeisesti sitten olemmekin vaan provoja.
[/QUOTE]
Ikävää että sinulla on huonoja kokemuksia. Silti varmasti aikuisena ihmisenä ymmärrät ja käsität, että johonkin se raja on pakko vetää? Joskus on pakko sanoa ja päättää ettei enää voida tukea ja yrittää, luottaa vanhempiin jos he jostain syystä eivät selviä lapsen hoidosta? Sossut eivät voi ottaa sitä riskiä että lapsi jää kärsimään ja ehkä kuolee tai häntä kaltoinkohdellaan. Se on heidän vastuu sitten.
Lapsesi on ollut aivan pikkuvauva ja tarvinnut sinua paljon. Jos masennuksesi takia et ole jaksanut, kyennyt ja pystynyt hoitamaan vauvaa niin ei heillä ole ollut muita vaihtoehtoja. Vauva kun tarvitsee lähes kokoajan hoitajaansa.
Kun en tunne sinua ja sitä teidän tapausta ja niitä kaikkia syitä, en ala enempää siihen sanomaan.