Saako täällä kysyä seksiaiheisia kysymyksiä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Kysyn sitten tässä samassa ketjussa. Toivottavasti joku huomaa.

Joudutteko te muut pitämään sidettä tms. seksin jälkeen? Musta tuntuu että mulla jää spermaa sisälle ja valuu sitten yön aikana pois. Vaikka syön pillereitä.

ap.
[QUOTE="Vieras";28973529]Mitä hittoo ne pillerit siinä vaikuttaa :LOL:[/QUOTE]

No siis mä kuvittelisin että valuis heti ulos jos syö pillereitä. :D Eikös ne pillerit jotenkin vaikuta niin että ne muodostaa jonkun kalvon tms. eikä siittiöt pääse kohtuun. :D

ap.
Pillerit estävät joko hedelmöityksen tai hedelmöittyneen munasolun kiinnityksen, tai molemmat. Kyllä ne spermat sinne leviää ihan samalla tavalla.
Ahaa. No mä oon ilmeisesti sitte käsittänyt ihan väärin. :D Mä muistelisin että teininä olis spermat valunu heti ulos kun söin pillereitä. :D Tästä on nyt jo lähemmäs 10 vuotta kun viimeks söin ja nyt vasta aloitin uudelleen.

"mies"
Seksiaiheeseen kun päästiin niin itse miehenä aina ihmettelen kuinka erinlaisia naiset ovat. Toiselle pitää tehdä näin ja toinen ei kestä sitä ollenkaan. Yksinkertainen esimerkki, toinen nainen pitää että nännejä käsitellään melko kovastikkin ja imetään ihan kunnolla ja toinen ei taas kestä ollenkaan rajumpaa toimintaa nänneillänsä.

Kyllä naisilla ON helpompaa, joka miehelle toimii juuri se sama homma. Ei muuta kuin otat poskeen, vemputat ja siinä on; mies aivan kiihoittuneena.

"mies"
'mies' oot kyllä tyhmä, ei kuulu tähän ketjuun mitenkään toi lässytykses ja oot väärässä muutenkin. Ihme vemputtaja
Niin ja miten oon muutenkin väärässä? Itse luultavasti olet nainen niin et ehkä tiedä miten muut naiset ovat erinlaisia. Minulla kuitenkin on melko monesta kokemuksia noin seksin suhteen - jos et ole lesbo tai bi niin ethän sinä välttämättä tiedäkkään.

ap.
Siis joo, mut jotenkin kuvittelin ja muistelin että pillereitten kanssa eri asia. :D Mut joo, olin käsittänyt väärin ja hyvä kun nyt selvis tämä. :)
Nyt kun aloin tarkemmin miettiä, niin ei mun mielestä valunut niin paljoa sillon kun oltiin ilman ehkäisyä. Oli niin pitkään pelkkä kondomi että ei ollut niin tarkkaa muistikuvaa siitä ajasta ilman ehkäisyä. :D

shis
[QUOTE="mies";28973617]Niin ja miten oon muutenkin väärässä? Itse luultavasti olet nainen niin et ehkä tiedä miten muut naiset ovat erinlaisia. Minulla kuitenkin on melko monesta kokemuksia noin seksin suhteen - jos et ole lesbo tai bi niin ethän sinä välttämättä tiedäkkään.[/QUOTE]

Voi että oot idiootti... Samalla lailla mä voisin sanoa että ettet sä tiedä miten miehet on samanlaisia kun et varmaan oo homo eikä sulla oo mieskokemuksia. :D Btw, se on erilaisia, ei eriNlaisia.
Ei todellakaan mene niin että kaikki miehet ois samanlaisia ja syttyisivät täysin samoista asioista. Mutta perusta uusi ketju jos haluat huudella typeriä olettamuksiasi, tää ketju oli ihan muulle aiheelle.

Yhteistyössä