G: Onko sinua painostettu seksiin tai seksuaalisiin tekoihin?

• Viestiketjun aloittaja galluiita
  • Ensimmäinen viesti
Yks yli 3-kymppinen yritti väkisin, kun olin vielä alaikäinen. En suostunut ja siitä lähti kauheat juorut liikkeelle päin vastaisesta toiminnasta. : /

"tjaa"
On, mansikanpoimijatyttönä minut yritettiin väkisinmaata erään humalaisen osalta, mutta se mies sai kuusenoksista pitkin korvia kun minä hermostuin. Onneksi oli niin humalassa, että ehdin karkuun.

tonttu24
Nuorempana, 15v olin niin silloin hieman eräs poika meillä ollessaann ärsyttävästi yritti pidellä kun maattiin sängyn päällä. Ihan kirjaimellista seksiin pakottamista ei ollut, eikä nyt eikä myöhemminkään (Vasta tosin ikää vielä 21) jos joku humalainen tai muu ehdottanut, niin torppaan yritykset päättäväisesti. Tarpeen tullen väkisin tyrkyttäjän oon ihmisten ilmoilla Olllessa vielä nolannut. Saanut jäädä sit rauhaan :)

Ei muistaakseni, kyllä ne on menneet suoraan asiaan ilman mitään painostamista.

Vapaaehtoisesti en ole ikinä ollut painostajan kanssa, enkä olisi.
Eikä toisaalta ole ollut tarvetta painostukselle, kun hengaan vaan sellasten tyyppien kanssa, joita itsekin haluan.

ap.
Näyttäis olevan yleistä sitten niinkuin jotkut tutkimuksetkin väittivät tuossa joku aika sitten...

Mä olin nuori ja tyhmä enkä osannut laittaa tarpeeksi vastaan. Yks mm. kiristi mua ottamaan suihin, hyi helvetti kun en sellasta ollut koskaan tehnyt ja oli vielä pesemätön vehje, meinasin oksentaa. Sen jälkeen aloin hautomaan itsemurhaa, sain äidiltäni haukut kun ei tiennyt minkä takia mä raivoilin poikaystävälleni. Tosi nöyryyttävää.

Sit oli pari muuta tapausta eri tyyppien kanssa ja sen viimeisen vois melkein laittaa jo raiskauksen piikkiin.

Onneksi olen saanut itsetuntoa ja varmuutta sen verran aikuistuessa että en enää koskaan milloinkaan tee mitään mitä en todella halua!

Harmaillen
On. Olisin päässyt tilanteesta kyllä pois, mutta mä menin liian hämilleni ja pelkäsin. Sanoin kyllä monta kertaa, että en nyt oikein halua. MIes yritti ja yritti ja painosti ja lopulta en enää jaksanut vängätä.
Tästä on aikaa vuosi.

ap.
[QUOTE="vieras";28970033]En kyllä tajua, miten kukaan mies uskaltaa pakottaa toista suihinottoon. Eikö siinä voi tulla puraistuksi?[/QUOTE]

Kysyin otsikossa painostamisesta en niinkään täydellisestä pakottamisesta esim. veitsellä uhaten. Painostaa ja manipuloida, kiristää voi hyvin monilla tavoilla.

-.-.-
[QUOTE="vieras";28970033]En kyllä tajua, miten kukaan mies uskaltaa pakottaa toista suihinottoon. Eikö siinä voi tulla puraistuksi?[/QUOTE]

Toki voi. Mutta kyllä se purijakin voi saada siitä kivat damaget jos noin tekee...

"vieras"
Kysyin otsikossa painostamisesta en niinkään täydellisestä pakottamisesta esim. veitsellä uhaten. Painostaa ja manipuloida, kiristää voi hyvin monilla tavoilla.
No mutta silti, en kyllä tajua, miten kukaan mies edes painostaisi tuossa asiassa, eikö ne oikeasti pelkää että toinen puree? Johan siinä menee hetki vahinkoja tarkastaessa, kun kunnolla sattuu ja toinen pääsee pakoon.

"vieras"
On joo nuorena. En tosin tiedä tajusiko mies, miten peloissani olin. Alkoi vaativasti hyväilemään ja viemään kättäni kalulleen vaikka tiesi, että olin ihan kokematon, ajattelin sen raiskaavan mut jos en saa sitä muuten tyydytettyä.

hipsterström
On kerran painostettu. Olin yhden naisen luona ja hän vaati minua seksiin. Sanoi, että ellen suostu niin se on merkki siitä etten pidä hänestä.

Taivuin suostumaan, koska rauhallinen järkevä puhe ei auttanut. Yritin sanoa, että vähän liian nopeaa toimintaa. Vastaukseksi tuli tyyliin "ota tai jätä".

Yhteistyössä