Menin baariin kun vauva oli viikon ikäinen,koska sinä menit?

  • Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Mä en ole ikinä baareissa viihtynyt. Mutta viikko synnytyksessä olin ekasta lapsesta vielä sairaalasta ja toisesta lapsesta rintatulehduksen kourissa, joten ei kyllä viihteelle lähteminen olisi käynyt pienessä mielessäkään. Nopeasti olet kyllä toipunut. :)
 
porvoosta oon
Mää lähdin suoraan laitokselta juhliin naisten varpajaisia. Lapsi oli syntynyt vajaa vuorokausi aikaisemmin. Isästä ei ollu tietoa, joten yksi frendi hoiti lasta.
 
"ella"
[QUOTE="Lissu";28959343]Mä en ole ikinä baareissa viihtynyt. Mutta viikko synnytyksessä olin ekasta lapsesta vielä sairaalasta ja toisesta lapsesta rintatulehduksen kourissa, joten ei kyllä viihteelle lähteminen olisi käynyt pienessä mielessäkään. Nopeasti olet kyllä toipunut. :)[/QUOTE]

Juu nopeasti toivuin ei ollut ongelmia sen suhteen.
 
"vieras"
En ole vielä käynyt, lapsi on 2v ja toinen on jo tulossa. Tarkoitus olisi käydä tanssimassa ja iltaa viettämässä tässä vielä ennen toisen lapsen syntymää, sitten tuskin taas kiinnostaa pitkään aikaan.

Parissa illanistujaisissa olen käynyt ilman lasta kun lapsi on ollut 1,5v+ eikä meitä sitäkään ennen ole pidetty toisiimme liimattuina (olen käynyt esim. kurssipäivillä), mutta baarit tai alkoholi eivät ole kiinnostaneet siinä määrin, että olisi tullut toteutettua.

Kun vauva oli viikon ikäinen, taisin käydä 5min. kävelyllä yksin ja vessanpöntöltä nouseminen ei enää sektion jäljiltä aiheuttanut irvistelyä. Imetin tuolloin ehkä parikymmentä kertaa vuorokaudessa. Ei ollut baari itsellä niissä tunnelmissa mielessä :)
 
Vauva oli 10kk. Liian aikaisin menin, sillä ei ollut yhtään kivaa pumpata maitoa vaan koko ajan ja muutenkin ikävä vauvaa jne. Pari tuntia viihdyin ja lähdin.

Vauvan ollessa vuoden oli jo eri juttu, kun ei maitoakaan tullut enää niiiin paljoa, vaikka pumppaileen toki joutui ja itsekin pääsin irti äitimoodista. :)
 
"Juulianna"
[QUOTE="ella";28959406]Miten teillä on ollut noin vaikeita synnytyksiä?itse synnytin alakautta se kesti 4,5 tuntia eikä mitään ongelmia sen jälkeen. En imettänyt kun maitoa ei tullut.[/QUOTE]

Siis kysytkö nyt ihan tosissasi? Ei jumaliste kuinka typerä kysymys. Ei kaikilla ole helppo ja nopea synnytys ja vaikea siihen on pahemmin itse vaikuttaa miten synnytys etenee. Ei olisi tullut mieleenkään lähteä baariin kun vauva viikon ikäinen koska oli jälkivuotoa ja alapää niin kipeä, että istuminen oli tuskallista. Enkä kyllä olisi edes halunnut olla erossa vauvasta tuossa vaiheessa. En mäkään imettänyt, mutta maitoa pumppasin.
 
ok
Olin vuotta ennen kuin lapsi syntyi. Kun lapsi oli muutaman kuukauden, kävin harrastamassa ja joskus kaupungilla ilman vauvaa, muutaman tunnin reissu. Baareissa en vaan viihdy, mutta se ei tarkoita ettenkö koskaan jättäisi vauvaa isänsä kanssa keskenään.

"Yksillä" olen tosin ollut pari kertaa, tätä ei kai lasketa, kun on käytännössä sama kuin olisi kahvilla..
 
"memmu"
En muista. Aika kauan meni. Mä kerkesin juoksuni juosta ennen lapsia. Vuosia ravasin baareissa käytännössä liki joka viikonloppu. Eli kiintiö oli niin täynä että kiirettä keinuttamaan persesttä ei ollut.

Kylpylässä kylläkin kävin esikon ollessa 4 viikkoa vanha. Mies oli varannut minulle erinäisiä hoitoja ja ihanan lounaan - koko proseduurissa taisi mennä liki 8 tuntia matkoineen. Isä oli tuon ajan lapsen kanssa, en saannut imettää lääkitykseni vuoksi.
 
"kukin tyylillään"
Ei ole ollut kiire baariin kummankaan synnytyksen jälkeen. Esikoinen oli jo useamman kuukauden kun olin viettämässä tyttöjen iltaa. Kuopus on nyt 13kk eikä ole ollut hinku baariin vieläkään.
 
Menin kun lapsi oli n. 11kk, mutta vain siksi koska aiemmin olin alaikäinen (enkä siis päässyt baariin :D)

Viihteelle lähdin ensimmäistä kertaa kun lapsi oli 1,5kk. Joidenkin mielestä aivan liian aikaisin, meille ihan hyvin :)
 
Olin vuotta ennen kuin lapsi syntyi. Kun lapsi oli muutaman kuukauden, kävin harrastamassa ja joskus kaupungilla ilman vauvaa, muutaman tunnin reissu. Baareissa en vaan viihdy, mutta se ei tarkoita ettenkö koskaan jättäisi vauvaa isänsä kanssa keskenään.

"Yksillä" olen tosin ollut pari kertaa, tätä ei kai lasketa, kun on käytännössä sama kuin olisi kahvilla..
Kyllä mä ainakin laskin sen tuohon, baari mikä baari ja sitähän tässä kysyttiin. :D

Itse käyn muutenkin baarissa lähinnä keikoilla, joten alkoholi ei liity iltaan välttämättä mitenkään. Silti olen yökerhossa.
 

Yhteistyössä