Miksi naiset inhoaa ja miehet tykkää isoista pepuista ja naisellisista muodoista?

  • Viestiketjun aloittaja ssssse
  • Ensimmäinen viesti
Erotämä
Sekä miehet että naiset tykkäävät rehevistä ja hyvinmuodustuneista pepuista ja tisseistä hoikilla tai normaalipainoisilla naisilla. Osa miehistä tykkää edellämainituista myös lihavilla naisilla.
 
mikää
Määrittele iso peppu ja naiselliset muodot?
Kyllä mun tuttavapiirissä sellainen pyöreä ja muodokas mutta ei läski peppu on sekä naisten että miesten mielestä kiva.
 
"huom!"
Alkuperäinen kirjoittaja Erotämä;28959271:
Sekä miehet että naiset tykkäävät rehevistä ja hyvinmuodustuneista pepuista ja tisseistä hoikilla tai normaalipainoisilla naisilla. Osa miehistä tykkää edellämainituista myös lihavilla naisilla.

Hoikalla ei ole mitään rehevää missään, ne on lautaperseitä ja pienitissisiä.
 
"Zap"
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti pidä isoista perseistä ja valtavista tisseista. Mieluiten treenattu, mutta ei erityisen lihaksikas naisellinen nainen kiinteillä rinnoilla ja kireellä pepulla!
 
mikää
[QUOTE="joo";28959286]Naisten naisihanne Victoria Beckham ja muut nollakokoiset ja miesten Jennifer Lopez ja Kim Kardashian.[/QUOTE]

Riippuu varmaan iästä. Mun kolmekymppiset naistutut ottais kyllä mieluummin Lopezin muodot kuin Beckhamin tikkarikropan.
 
"Samppa"
[QUOTE="huom!";28959285]Hoikalla ei ole mitään rehevää missään, ne on lautaperseitä ja pienitissisiä.[/QUOTE]

Satanen vetoa, että tuon kirjoittaja on läski?

Läskeillähän ei ole mitään muotoja missään, ne on riippuperseisiä mätisäkkejä.
 
Zadd
[QUOTE="Zap";28959302]Minä en ainakaan henkilökohtaisesti pidä isoista perseistä ja valtavista tisseista. Mieluiten treenattu, mutta ei erityisen lihaksikas naisellinen nainen kiinteillä rinnoilla ja kireellä pepulla![/QUOTE]

Ootko bi-seksuaali?
 
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja mikää;28959305:
Riippuu varmaan iästä. Mun kolmekymppiset naistutut ottais kyllä mieluummin Lopezin muodot kuin Beckhamin tikkarikropan.

Joo niin minäkin mutta tällainen väite oli jossain lehdessä, olisko ollut amerikkalainen julkaisu.
 
vierass
[QUOTE="Samppa";28959321]Satanen vetoa, että tuon kirjoittaja on läski?

Läskeillähän ei ole mitään muotoja missään, ne on riippuperseisiä mätisäkkejä.[/QUOTE]


Ja sinä olet Sanna, kukaan mies ei kirjoittele tuolla lailla. ;)
 
Zadd
[QUOTE="Zap";28959347]Ai kun pidän naisellisista naisista (olen mies)?? Levee läskiperse ja riippuvat jättimeloonit eivät vain ole minun juttuja, mutta jos se tekee miehestä biseksuaalin, niin olkoon sitten niin![/QUOTE]


Ei tarvi hernettä vetää nenuliin kuitenkaan, ihan normaali kysymys. Tuli vaan kireästä pienestä pepusta mieleen homopojat, nää jotka pukeutuu minareihin AS:lla. ;) Ajattelin et ehkäpä olet yksi näistä, heistä. ;)
 
[QUOTE="Zap";28959347]Ai kun pidän naisellisista naisista (olen mies)?? Levee läskiperse ja riippuvat jättimeloonit eivät vain ole minun juttuja, mutta jos se tekee miehestä biseksuaalin, niin olkoon sitten niin![/QUOTE]

Ei se kyllä tee. Hauska kommentti joltain sinulle. :D

Tuo sinun ihanteesihan on nyt vallitseva etenkin nuorten miesten keskuudessa.
 
"mie"
[QUOTE="Zap";28959347]Ai kun pidän naisellisista naisista (olen mies)?? Levee läskiperse ja riippuvat jättimeloonit eivät vain ole minun juttuja, mutta jos se tekee miehestä biseksuaalin, niin olkoon sitten niin![/QUOTE]

Ja leveä persehän ei voi olla myös kiinteä? Naisiakin on erikokoisia lantionmitoiltaan, toisilla soukka miesmäinen lantio (ei sovellu esim. alateitse synnyttämiseen, vaan joutuvat sektioon) ja toisilla taas voi olla tosi leveäkin lantio (ns. latinolantio)...
 
No olipahan yleistys. :D

Osa miehistä tykkää isoista pepuista, mutta osa ei.
Kaikki varmaan pitävät naisellisista muodoista, mutta nämä "naiselliset muodot" merkitsevät eri ihmisille eri asioita, hehe. :D

Naisistakin todella moni tykkää isoista pepuista ja kurveista, olen huomannut.
Itse en tykkää yhtään leveistä lantioista, enkä etenkään isoista pyllyistä tai tisseistä.
 
[QUOTE="mie";28959361]Ja leveä persehän ei voi olla myös kiinteä? Naisiakin on erikokoisia lantionmitoiltaan, toisilla soukka miesmäinen lantio (ei sovellu esim. alateitse synnyttämiseen, vaan joutuvat sektioon) ja toisilla taas voi olla tosi leveäkin lantio (ns. latinolantio)...[/QUOTE]

Voi tietysti olla, mutta se leveys vain ei viehätä kaikkia.
 
haha niinpä niin
[QUOTE="huom!";28959285]Hoikalla ei ole mitään rehevää missään, ne on lautaperseitä ja pienitissisiä.[/QUOTE]

Voi ei, oonko mä nyt sittenkin läski, vai kuvittelenko sittenkin mun tissien olevan isot? T. 70DD, bmi 20, 98-63-93 30v nainen.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä