Tuulipuku mamma. Miltä se näyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kertokaas mulle kun mä en tiedä?
Tuulipuku mamma sitä ja tuulipuku mamma tätä.

Mutta miltä se sit näyttää? Mitä sillä on päällä? Minkälainen tuulipuku? Tehdäänkö sellasia enään?

Itse en käytä tuulipukuja, mutta rentoja sporttisia vaatteita kylläkin. Tunnen oloni niissä mukaviksi ja intersportin vaatteet ovat laadukkaita.
Tyylini nyt vaan sattuu olemaan se sporttinen.
Olenko minäkin sitten tuulipuku mamma? :)

Meikkaan kylläkin yleensä mutta sekin meikkivoide, puuteri, ripsari linja.
On myös meikittömiäkin päiviä. Ja saan tuolloinkin miehiltä katseita osakseni.

Mutta jos olen tuollainen tuulipuku mamma niin miksi niin monet miehet kuitenkin kokee minut viehättäväksi?
Minuakin varmaan useasti luullaan ennemminkin lasten isosiskoksi kuin heidän äidikseen. Varsinkin tuon isomman lapsen kohdalla joka jo eskari-ikäinen. Itsellä ikää 27v.

Että olenko nyt sitten mihin luokkaan kuuluva? :)
Miksi rentous tyylissä on pahasta?

Tuulipuku, ei meikkiä ja hiukset leikattu ties kuinka kauan sitten.

Tuulupuku on vaate jota käytetään ulkoillessa ja lenkillä. Ei ole arkivaate.

http://1.bp.blogspot.com/_-MC0TzJK0bE/SJqQDmyy_xI/AAAAAAAAA50/FPwxP-nfI3c/s320/tuulipuku.jpg

Katsottuani läpi intersportin vaatetarjonnan voin vastata: olet tuulipukumamma. Nuohan on liikuntavaatteita. Sporttinen tyyli ei tarkoita, että on kirjaimellisesti pakko käyttää koko ajan jotain jossa on hikiverkkoa.

[QUOTE="vieras";28956499]Katsottuani läpi intersportin vaatetarjonnan voin vastata: olet tuulipukumamma. Nuohan on liikuntavaatteita. Sporttinen tyyli ei tarkoita, että on kirjaimellisesti pakko käyttää koko ajan jotain jossa on hikiverkkoa.[/QUOTE]

;) luuletko todella että siellä netissä on kaikki vaatteet? Ja että mulla ei mitään muuta ole päälleni laittaa? Toki tekstistäni sen voisi niin käsittää, mutta omaa järkeensä saa toki käyttää.
Ja ei mulla ole yhtäkään tuulipukua eikä vaatetta joka sisältäisi hikiverkkoa.

[QUOTE="Aloittaja";28956507];) luuletko todella että siellä netissä on kaikki vaatteet? Ja että mulla ei mitään muuta ole päälleni laittaa? Toki tekstistäni sen voisi niin käsittää, mutta omaa järkeensä saa toki käyttää.
Ja ei mulla ole yhtäkään tuulipukua eikä vaatetta joka sisältäisi hikiverkkoa.[/QUOTE]

Niin ja vaikka olisikin niin miksi olen sitten monen silmään viehäättävä kuitenkin?
On nää sitten kinkkisiä juttuja ;)

Jos ulkoilee paljon, ja varsinkin jos lasten kanssa ulkoilee paljon, sporttinen vaatetus todellakin kuuluu monella ihan siihen arkeen.

Vai olenko jotenkin irti arjesta kun juoksen lenkkipolulla? :D

http://www.stadium.fi/is-bin/intershop.static/WFS/Stadium-FinlandB2C-Site/Stadium/fi_FI/Products/Large/129064_009.jpg

mulla on tuo + mustat housut samaa kangasta. Kaippa se tuulipuku on. Tykkään, hyvä lasten kanssa ulkoillessa ja koiria lenkittäessä, sopii suomen säihin ja hyvin voi käyttää kaupassakin. Tykkään enemmän sporttisesta tyylistä kuin korkkareista jne. Mutta en nyt esim. ravintolaan tuon kanssa sentään lähtis... ;)

Mä en muista muuta tuulipukua kuin joskus 80-luvulla kun niitä vielä sai. Taisi olla kirkkaanpunainen, sellainen kahiseva ja ohut :) Mitäs jos laittaa farkut, tennarit ja urheilullisen ulkoilutakin, ei varmaan mene ihan tuulipukumamma-luokitukseen?

Mun mielestää tuo sana on jo aikansa elänyt. On sen verran vaatetus muuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;28956742:
Mä en muista muuta tuulipukua kuin joskus 80-luvulla kun niitä vielä sai. Taisi olla kirkkaanpunainen, sellainen kahiseva ja ohut :) Mitäs jos laittaa farkut, tennarit ja urheilullisen ulkoilutakin, ei varmaan mene ihan tuulipukumamma-luokitukseen?

Mun mielestää tuo sana on jo aikansa elänyt. On sen verran vaatetus muuttunut.
Onhan sitä juoksutakki ja housutkin tuulipukuja. Ei kai sitä 3-kerros goreissa tai collegeissa kukaan syksyn hikilenkkiä juokse.

Makuja on monia, mutta minun mielestä sporttisesti pukeutuvat ihmiset näyttää hyvälle. Ja ihmiset jotka lähtee farkuissa ja lenkkareissa lenkille on ihan puistatus. :D Mutta toki aina tilanteen mukaan.

Kyllä tehdään tuulipukuja edelleenkin. Tuulipukumamma pukeutuu rennosti ja sporttisesti ja monessa tilanteessa myös muita säänmukaisemmin. Ja näyttää hyvältä:) Vaatevalinnat ovat aina yksilö- ja tilannekohtaisia mutta tuulipuku päällä voi mennä mihin tahansa muualle paitsi juhla- ja edustustilaisuuksiin tai niihin vaatetukseltaan rinnastettaviin tilaisuuksiin. Mammattelu on lähinnä kateellisten ilkkumista kun tuulipuvusta ei mene tuuli läpi syksyisessä säässä.

http://www.stadium.fi/is-bin/inters...e/Stadium/fi_FI/Products/Large/129064_009.jpg

mulla on tuo + mustat housut samaa kangasta. Kaippa se tuulipuku on. Tykkään, hyvä lasten kanssa ulkoillessa ja koiria lenkittäessä, sopii suomen säihin ja hyvin voi käyttää kaupassakin. Tykkään enemmän sporttisesta tyylistä kuin korkkareista jne. Mutta en nyt esim. ravintolaan tuon kanssa sentään lähtis... ;)
vittu sua olis ihana nussia kun oot tuulipuku päällä.

Yhteistyössä