V
"Vieras"
Vieras
Kertokaas mulle kun mä en tiedä?
Tuulipuku mamma sitä ja tuulipuku mamma tätä.
Mutta miltä se sit näyttää? Mitä sillä on päällä? Minkälainen tuulipuku? Tehdäänkö sellasia enään?
Itse en käytä tuulipukuja, mutta rentoja sporttisia vaatteita kylläkin. Tunnen oloni niissä mukaviksi ja intersportin vaatteet ovat laadukkaita.
Tyylini nyt vaan sattuu olemaan se sporttinen.
Olenko minäkin sitten tuulipuku mamma?
Meikkaan kylläkin yleensä mutta sekin meikkivoide, puuteri, ripsari linja.
On myös meikittömiäkin päiviä. Ja saan tuolloinkin miehiltä katseita osakseni.
Mutta jos olen tuollainen tuulipuku mamma niin miksi niin monet miehet kuitenkin kokee minut viehättäväksi?
Minuakin varmaan useasti luullaan ennemminkin lasten isosiskoksi kuin heidän äidikseen. Varsinkin tuon isomman lapsen kohdalla joka jo eskari-ikäinen. Itsellä ikää 27v.
Että olenko nyt sitten mihin luokkaan kuuluva?
Miksi rentous tyylissä on pahasta?
Tuulipuku mamma sitä ja tuulipuku mamma tätä.
Mutta miltä se sit näyttää? Mitä sillä on päällä? Minkälainen tuulipuku? Tehdäänkö sellasia enään?
Itse en käytä tuulipukuja, mutta rentoja sporttisia vaatteita kylläkin. Tunnen oloni niissä mukaviksi ja intersportin vaatteet ovat laadukkaita.
Tyylini nyt vaan sattuu olemaan se sporttinen.
Olenko minäkin sitten tuulipuku mamma?
Meikkaan kylläkin yleensä mutta sekin meikkivoide, puuteri, ripsari linja.
On myös meikittömiäkin päiviä. Ja saan tuolloinkin miehiltä katseita osakseni.
Mutta jos olen tuollainen tuulipuku mamma niin miksi niin monet miehet kuitenkin kokee minut viehättäväksi?
Minuakin varmaan useasti luullaan ennemminkin lasten isosiskoksi kuin heidän äidikseen. Varsinkin tuon isomman lapsen kohdalla joka jo eskari-ikäinen. Itsellä ikää 27v.
Että olenko nyt sitten mihin luokkaan kuuluva?
Miksi rentous tyylissä on pahasta?