Uskaltaisitko jättää 2v & 9v kotiin kahdestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Olisin lähdössä illalla 22 konserttiin ja tulisin yöllä takaisin kotiin.
Uskallanko jättää lapset kahdestaan kotiin?
Pieni menee jo 8 nukkumaan eikä koskaan heräile yöllä vaan on jo vuoden nukunut yöt läpi ja lähtisin vasta 22 kotoolta! isompi osaa hoitaa itsensä unille, nukkuisivat samassa huoneessa.

En ole juomassa alkoholia ja isommalla puhelin jolla osaa soittaa jos jotain tulee.
Konsertti 4km päässä kotoa..

Mitä mieltä?:/

en tiiä... sinne jos nukahtavat kahestaan samaan sänkyyn niin miksi en voisi lähteä?
Mitä voi tapahtua? puhelinta pitäisin värinällä ja sieltä pääsee aina pois..

Tulipalo? Noo olisi aika sattuma jos juuri tänään syttyisi meidän taloon.
asutaan kerrostalossa eli murtovarkauteen en niiiinkään usko...

En jättäisi todellakaan.

Jos menisin, niin lapsenvahdin hankkisin siksi aikaa. Jos ei ole tukiverkkoja ja tuttuja ympärillä tarjolla, niin sitten Mannerheimin Lastensuojelu Liitosta soittaisin vahdin.

kyllä mä harkitsin:D mutta kai sitten koitan vielä saada jonkun tulemaan tai sitten en lähde koska en kuitenkaan halua mitään käyvän!
Pienempi on oma ja isompi on minun pikkuveljeni, ehkä sen takia en osaa ajatella kun oma lapsi on pieni että vastuu olisi 9v liian suuri...

ehkä suosiolla jätän oman ehdotukseni pois...

Ja jo 2 ihmistä lähipiiristä sanonut asian olevan ok jos jättäisin...? sen takia rupesin miettimään vaihtoehtoja!

[QUOTE="a.p";28952349]en tiiä... sinne jos nukahtavat kahestaan samaan sänkyyn niin miksi en voisi lähteä?
Mitä voi tapahtua? puhelinta pitäisin värinällä ja sieltä pääsee aina pois..

Tulipalo? Noo olisi aika sattuma jos juuri tänään syttyisi meidän taloon.
asutaan kerrostalossa eli murtovarkauteen en niiiinkään usko...[/QUOTE]
Ja ihan täysin rinnoin nauttisit konsertista?

Noup, en todella jättäisi.

Oletko tosissasi? Laitappa prioriteetit kuntoon. SINULLA on lapsia ,joista olet vastuussa. Jos et ole kiinnostunut olemaan vanhempi niin ota sosiaalihuoltoon yhteyttä josko auttaisivat sinua. Lapsia ei jätetä yksin. En voi edes käsittää millainen vanhempi tosissaan ajattelee jättävänsä lapsensa yksin hetkeksikään. Ehkä sitten kun ovat n. 15 vuotta, mutta 2 ja 9!!!! EI,EI,EI.

• Tykkää
Reactions: mars bébé
[QUOTE="a.p";28952383]kyllä mä harkitsin:D mutta kai sitten koitan vielä saada jonkun tulemaan tai sitten en lähde koska en kuitenkaan halua mitään käyvän!
Pienempi on oma ja isompi on minun pikkuveljeni, ehkä sen takia en osaa ajatella kun oma lapsi on pieni että vastuu olisi 9v liian suuri...

Ja jo 2 ihmistä lähipiiristä sanonut asian olevan ok jos jättäisin...? sen takia rupesin miettimään vaihtoehtoja![/QUOTE]

Taidat olla joku 17 v. Ja samanikäisiltä kavereilta oot vissiin kysellyt neuvoja...huhhuh

• Tykkää
Reactions: mars bébé
[QUOTE="a.p";28952383]kyllä mä harkitsin:D mutta kai sitten koitan vielä saada jonkun tulemaan tai sitten en lähde koska en kuitenkaan halua mitään käyvän!

Ja jo 2 ihmistä lähipiiristä sanonut asian olevan ok jos jättäisin...? sen takia rupesin miettimään vaihtoehtoja![/QUOTE]

Teidän äidin mielestä olisi ok, että hänen 9v. hoitaisi hänen pientä lastenlastaan?

Kun eivät ole sisaruksia, vielä suuremmalla syyllä en jättäis kahden. En välttämättä edes lyhyemmäksi aikaa. Tunnet kuitenkin oman 2-vuotiaasi. Miten hänet voisit jättää ilman aikuisen valvontaa?

Kyl mie tos iäs hoidin mun pikkusisaria, olivat silloin 5 ja 2.. tein niille ruuatkin päivällä, kun porukat oli töissä. Makaroonia ja kalapuikkoja! :D Mutta.. se oli silloin.. 15vuotta sitten. En nykyään miekään jättäisi omiani.

En jättäisi. Oltiin kerran perheen kanssa pienessä hotellissa täällä Suomessa. Lapset olivat silloin 5 ja 8. Olimme kertoneet lapsille, että menemme alakertaan. Lapsia oli kielletty poistumasta huoneesta ja pyydetty soittamaan, jos heräävät. Miten sitten kävikään. Vanhempi oli herännyt. Oli yrittänyt herättää myös pienemmän, mutta ei ollut saanut häntä hereille. Tämän jälkeen 8-vuotias lähti etsimään meitä. Onneksi nähtiin hänet heti, kun hän astui alas hotellin portaita.