Itselläni nämä jutut ovat menneet aika pitkälle siten, että tapaamisen ja henkisen ihastumisen ohella on ollut alusta asti läsnä myös vahva seksuaalinen lataus. En ole nähnyt erityistä syytä sen latauksen eteenpäin viemiselle tai viemättömyydelle, seksiä on vain harrastettu silloin kun siltä on tuntunut ja laajennettu sitä tuntemista sillekin saralle.Mä en ajattele sitä mitenkään niin, että "pitäisi" tehdä jollain tietyllä tavalla.
Itselläni vaan toi alkuvaihe on yleensä niin rikasta aikaa muutenkin, ettei "ehdi" seksiä siinä heti harrastella.
On mulla kokemus sellaisestakin, että seksiä on harrastettu heti ensimmäisellä tapaamisella eikä siinäkään mitään kummallista ollut.
En vain ajattele oikeastaan yhtään mitään miehestä, joka ensimmäisen kuukauden pidättäytyy seksistä. Aivan tavallista minulle, eikä tulisi mieleenkään dumpata heppua sen vuoksi.
Se taas kyllä juilii, jos yhteinen seksielämä on jo aloitettu ja sit jossain vaiheessa rupeaa pihtaileen.
Ei ole minustakaan mitään kummallista siinä, jos mies haluaisi odottaa siinä suhteessa. Kunhan se halu ja kiinnostus seksiin on kuitenkin selvästi olemassa