Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en ajattele sitä mitenkään niin, että "pitäisi" tehdä jollain tietyllä tavalla.

Itselläni vaan toi alkuvaihe on yleensä niin rikasta aikaa muutenkin, ettei "ehdi" seksiä siinä heti harrastella.
On mulla kokemus sellaisestakin, että seksiä on harrastettu heti ensimmäisellä tapaamisella eikä siinäkään mitään kummallista ollut.

En vain ajattele oikeastaan yhtään mitään miehestä, joka ensimmäisen kuukauden pidättäytyy seksistä. Aivan tavallista minulle, eikä tulisi mieleenkään dumpata heppua sen vuoksi.
Se taas kyllä juilii, jos yhteinen seksielämä on jo aloitettu ja sit jossain vaiheessa rupeaa pihtaileen.
Itselläni nämä jutut ovat menneet aika pitkälle siten, että tapaamisen ja henkisen ihastumisen ohella on ollut alusta asti läsnä myös vahva seksuaalinen lataus. En ole nähnyt erityistä syytä sen latauksen eteenpäin viemiselle tai viemättömyydelle, seksiä on vain harrastettu silloin kun siltä on tuntunut ja laajennettu sitä tuntemista sillekin saralle.

Ei ole minustakaan mitään kummallista siinä, jos mies haluaisi odottaa siinä suhteessa. Kunhan se halu ja kiinnostus seksiin on kuitenkin selvästi olemassa :)

Hahahahah... sä kuulostat ihan Tyrnävän seurakunnan nuoriso- ohjaajalle.
Anteeksi, siis mun tarkotus ei ole mitenkään loukata tai olla epäkohtelias, mutta mä en ole vähään aikaan nauranut näin paljon.

Toinen kertoo sulle mahdottoman kiihkeästä hetkestä, jolloin ei vaan voi vastustaa toista ja sä toteat, että voishan sitä kihnaamisen sijaan vaikka pelata tai keskustella.

Tä oli vaan jotenkin tosi hauska.
Ei mut jotenkinhan siihen kiihkeään hetkeen päädytään?

En mä ainakaan ole ikinä esimerkiksi kahvilassa tai puistossa hengatessani ollut yhtäkkiä ilman vaatteita vastakkain.
Vai hengaatteko te heti ja jatkuvasti toistenne luona kahdestaan (lähinnä perheellisille tuo kahdestaan, lapsethan estää aika tehokkaasti kaiken fyysisen), jos tapailette uutta ihmistä?

Itselläni nämä jutut ovat menneet aika pitkälle siten, että tapaamisen ja henkisen ihastumisen ohella on ollut alusta asti läsnä myös vahva seksuaalinen lataus. En ole nähnyt erityistä syytä sen latauksen eteenpäin viemiselle tai viemättömyydelle, seksiä on vain harrastettu silloin kun siltä on tuntunut ja laajennettu sitä tuntemista sillekin saralle.

Ei ole minustakaan mitään kummallista siinä, jos mies haluaisi odottaa siinä suhteessa. Kunhan se halu ja kiinnostus seksiin on kuitenkin selvästi olemassa :)
Näin on minullakin aina ollut, ja joskus se on ollut reilu kuukausi ensitreffeistä, joskus jo ennen ensitreffejä. :)

Enkä näe mitään kummallista tuossa ensimmäisessä vaihtoehdossa.
Kieltämättä olen ihmeissäni siitä, miten monelle tuo olisi vaikeaa ja jopa tappaisi kiinnostuksen.

Mä en voi lopettaa nauramista...
Anteeksi. Kikatukseltani yritän kirjoittaa, oikein vedet valuu silmistä.
Tytsi- 89 kertoo miten intohimoista sakkia on uskikset jotka odottaa avioliittoon asti...

Mä en vaan pysy enää nahoissani.
No enpä ihmettele tätä viestiäsi. Sen verran lapsellisia ja kapeakatseisia ovat olleet viestisi tässä ketjussa. Miten selität sen, ettei joku tahdo harrastaa yhden illan juttuja, mutta suhteessa tahtoo seksiä monta kertaa päivässä? Jos kerran et usko, että voi olla intohimoinen olento ellei ole itsehillinnän suhteen eläimen tasolla ja heitä housujaan jalasta aina sillä hetkellä kun sattuu haluttamaan paljon. Jotain kertonee intohimosta sekin, että uskovat menevät usein nopeasti naimisiin. :whistle: Saatat yllättyä, ettei se kerro välttämättä mitään intohimosta, libidosta tai parisuhteen tulevasta seksielämästä, kuinka nopeasti tutustumisesta sitä tahtoo harrastaa.

-
Ei mut jotenkinhan siihen kiihkeään hetkeen päädytään?

En mä ainakaan ole ikinä esimerkiksi kahvilassa tai puistossa hengatessani ollut yhtäkkiä ilman vaatteita vastakkain.
Vai hengaatteko te heti ja jatkuvasti toistenne luona kahdestaan (lähinnä perheellisille tuo kahdestaan, lapsethan estää aika tehokkaasti kaiken fyysisen), jos tapailette uutta ihmistä?
En mä tiedä. En ole koskaan tapaillut ketään sen jälkeen, kun olen saanut lapsia.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mä taas en ihan tajunnut, miksi automaattisesti ajautuu ilman vaatteita vastakkain, vaikka olisikin Se Tunne?

Voihan sitä vaikka keskustella, pelailla ja hillua ja SILTI on tuo tunne, joka tosin tulee ilmi lähinnä katseista.
Jos tykkää toisesta niin häntä haluaa kosketella. Se kosketus on varsin kiusallista jos mukana on käsinkosketeltavaa halua ja kumpikin haluaa. Jotkut ehkä vie tilanteen mieluusti loppuun eikä kaiva esiin monopolia ja pretty womania? :)

LOL
No enpä ihmettele tätä viestiäsi. Sen verran lapsellisia ja kapeakatseisia ovat olleet viestisi tässä ketjussa. Miten selität sen, ettei joku tahdo harrastaa yhden illan juttuja, mutta suhteessa tahtoo seksiä monta kertaa päivässä? Jos kerran et usko, että voi olla intohimoinen olento ellei ole itsehillinnän suhteen eläimen tasolla ja heitä housujaan jalasta aina sillä hetkellä kun sattuu haluttamaan paljon. Jotain kertonee intohimosta sekin, että uskovat menevät usein nopeasti naimisiin. :whistle: Saatat yllättyä, ettei se kerro välttämättä mitään intohimosta, libidosta tai parisuhteen tulevasta seksielämästä, kuinka nopeasti tutustumisesta sitä tahtoo harrastaa.
OMFG. Tytsi sanoo jonkun muun kommentteja lapsellisiksi.

Anteeksi nyt vaan mutta nyt naurattaa niin että mahaan sattuu.

Kuinka moni oikeasti esim. kuukaudessa rakastuu toiseen niin syvästi, että tuntee jo tuntevansa toisen hyvin ja tietää haluavansa olla tämän ihmisen kanssa pitkään? Varmasti moni, mutta aivan taatusti on paljon niitäkin, joilta se vie paljon aikaa. Moni nainen ei tahdo harrastaa seksiä ihan suhteen alussa, jolloin suhteen jatko on vielä epävarmaa. Miksi sama on miehen kohdalla kauheaa? Joku voi haluta suojata itseään vaikka turhilta sydänsuruilta, mitä seksin harrastamisen jälkeen voi tulla vielä enemmän, jos suhde loppuukin jo siinä parissa viikossa.

-
Sehän se onkin kaikkein järkevin ratkaisu mennä naimisiin ihan vaan siitä syystä, että panettaa tarpeeksi.
Ja jotenkin musta tuli lapsellinen... sanoo tytti -89.

Tä mun hepuli ei lopu ikinä, tällä menolla.

Anteeksi tytti, mun tarkotus ei ole mitenkään vähätellä sua.

Odottakaas, tähän mennessä ketjua olen ollut tunteeton, tyhmä, vähä- älyinen ja nyt lapsellinen ja kapeakatseinen.
Siksi, että mun puolesta jengi saa paneskella ihan siihen tahtiin, kun tykkää. Ja siksi, että MINÄ pidän epäilyttävänä miestä, joka pihtaa kuukausitolkulla :)

Oivoi!

Kyllä siinä on ihan muu silloin pielessä, jos ei ole minkäänlaista itsehillinnän kykyä. :) Voihan olla moniakin syitä, miksei seksiä voi/ole hyvä harrastaa juuri tietyllä hetkellä. En mä usko, että esim. ne kaikki uskossa olevat, jotka odottavat jopa avioliittoon asti, ovat intohimottomia ja vääriä toisilleen. Jotkut haluavat seksiä vain rakastavassa suhteessa ja silloin saattavat olla hyvinkin intohimoisia ja seksuaalisia kun sellaisessa ovat. Harva vielä muutamien treffien aikana ehtii rakastumaan.
Ei siinä ole mitään pielessä jos voi ja haluaa antaa palaa :D
Mutta jos haluaa odotella pidempäänkin niin ei siinä kumppania jätetä ihmettelemään että missä mennään, kuten ap kaiketi kaipasi ajatuksia mitä me muut ajatellaan tilanteesta. Osalle viikkojen, kuukausien tai vuosien odotus on normaalia ja ok, meille hätähousuille kuukausi oikean tyypin kanssa olisi kidutusta. Kumpikin oikein kunhan se kaverikin tietää mistä tuulee.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948615:
Jos tykkää toisesta niin häntä haluaa kosketella. Se kosketus on varsin kiusallista jos mukana on käsinkosketeltavaa halua ja kumpikin haluaa. Jotkut ehkä vie tilanteen mieluusti loppuun eikä kaiva esiin monopolia ja pretty womania? :)
Niin? Edelleen niitä haluja ja tunteita voi olla siitä huolimatta, ettei mitään (järkisyistä tms.) tapahdu. Ei se tarkoita, ettei olisi intohimoa ja haluja, jos niitä ei toteuta hetkellä, jota ei koe sopivaksi ja oikeaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948615:
Ei sitä siinä kaiveta, mulla ainakin se tunne on läsnä kokoajan ja jokapaikassa, jos ihastunut olen.
Silti voi mennä aikaa, että toteutan ajatukseni. :D

-
Kuinka moni oikeasti esim. kuukaudessa rakastuu toiseen niin syvästi, että tuntee jo tuntevansa toisen hyvin ja tietää haluavansa olla tämän ihmisen kanssa pitkään? Varmasti moni, mutta aivan taatusti on paljon niitäkin, joilta se vie paljon aikaa. Moni nainen ei tahdo harrastaa seksiä ihan suhteen alussa, jolloin suhteen jatko on vielä epävarmaa. Miksi sama on miehen kohdalla kauheaa? Joku voi haluta suojata itseään vaikka turhilta sydänsuruilta, mitä seksin harrastamisen jälkeen voi tulla vielä enemmän, jos suhde loppuukin jo siinä parissa viikossa.
Miten monta prosenttiyksikköä sydänsuruja vähentää se, ettei ole harrastanut seksiä sydänsuruja aiheuttaneen yksilön kanssa verrattuna siihen, jos olisi?

Eikö suhteen jatko ole aina epävarma? Tiesitkö tytti, että se voi olla apävarmaa vielä 30 vuoden jälkeenkin? Arvaa korpeeko sitten, kun olet heruttanut toiselle 30 vuotta ja se lähtee kälppimään??? Kysyn vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948621:
Ei siinä ole mitään pielessä jos voi ja haluaa antaa palaa :D
Mutta jos haluaa odotella pidempäänkin niin ei siinä kumppania jätetä ihmettelemään että missä mennään, kuten ap kaiketi kaipasi ajatuksia mitä me muut ajatellaan tilanteesta. Osalle viikkojen, kuukausien tai vuosien odotus on normaalia ja ok, meille hätähousuille kuukausi oikean tyypin kanssa olisi kidutusta. Kumpikin oikein kunhan se kaverikin tietää mistä tuulee.
En mä kyllä toisaalta tajuaisi ihmistä, joka jättäisi toisen siksi, ettei yhtä kuukautta jaksa odottaa seksiä. Silloin tuskin on oikeasti edes rakastunut. Voihan suhteen edetessäkin tulla moniakin erilaisia tilanteita, jolloin seksiä ei voi harrastaa vähään aikaan ja harva silloin lähtee eroamaan kuukauden seksittömyyden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948633:
No ei meillä sit oo muuta eroa kuin että sinä pidät viinin kellarissa ja minä poksautan skumpan heti :D
Riippuu tilanteesta kummin teen, mutta en siis pidä kumpaakaan tapaa erikoisena, vedä johtopäätöksiä libidosta tai dumppaa miestä. :D

Joo, eiköhän tää nyt oo jo tullut moneen kertaan selväksi!
Mä oon vaan yllättynyt, kuinka yleistä (täällä) näyttäisi olevan seksin erityinen haluaminen heti alussa.
Olen jostain syystä ollut siinä uskossa, että naisten keskuudessa olisi enemmän sellaisia tyyppejä, jotka EIVÄT haluaisi yhdyntää ennen kuin uskovat miehen olevan hyvissä aikeissa liikenteessä. :D

Miten monta prosenttiyksikköä sydänsuruja vähentää se, ettei ole harrastanut seksiä sydänsuruja aiheuttaneen yksilön kanssa verrattuna siihen, jos olisi?

Eikö suhteen jatko ole aina epävarma? Tiesitkö tytti, että se voi olla apävarmaa vielä 30 vuoden jälkeenkin? Arvaa korpeeko sitten, kun olet heruttanut toiselle 30 vuotta ja se lähtee kälppimään??? Kysyn vaan :)
Kyllä se seksi ja kaikki fyysinen kosketus lähentää, jos et sattunut tietämään. Aina se ero on vaikeampi, mitä lähemmäs toista on päässyt. Eiköhän suhteen kesto ole kahden viikon kohdalla kuitenkin epävarmempi kuin jatkossa. :whistle: En mä esim. suhteen alkuhuumassa hankkisi lapsiakaan, eli sekin jo kertoo, ettei suhde ole vielä ekojen kuukausien kohdalla yhtä vahvalla pohjalla kuin vaikka vuosien suhde.

Vierasmies
Selkeästi menet ns. pillu edellä. Tyrmäät henkilön itsellesi vääräksi jos hän ei anna sulle munaa heti? Kuinkahan moni on aloittanut suhteen aivan kiimoissaan ja lopuksi todennut, että lusikat meni jakoon ja nyrkistä tuli? Eikö sen pitänyt olla niin oikea kun sukatkin pyöri jaloissa ja kaikkee?

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28948552:
Kyllä, tunnustan.
Jos kummallakin meinaa jalat mennä alta, toisen kosketus tuntuu mukavan sähköiseltä, vatsanpohjassa ja ehkä alempanakin tuntuu varsin kivalta, kevyt suudelma muuttuu salakavalasti tutkivammaksi, syvemmäksi, kädet harhailee eikä sitä malta lopettaa. Sitten ollaan jo vaiheessa ettei ole vaatteitakaan, nainen on saanut miehen mukavasti itseään vasten ja ei ole kuin pienestä liikkeestä kiinni että voisivat nauttia enemmänkin... Tuollanen ku tulee vastaan niin ei sitä peliä lopeteta ja aleta laskea "vielä kolme viikkoa ettei olla liian innokkaita"

Ja jos tuollaista fiilistä ei tule niin mitä sitä suotta tuhlaamaan aikaan väärään heppuun.

Riippuu tilanteesta kummin teen, mutta en siis pidä kumpaakaan tapaa erikoisena, vedä johtopäätöksiä libidosta tai dumppaa miestä. :D

Joo, eiköhän tää nyt oo jo tullut moneen kertaan selväksi!
Mä oon vaan yllättynyt, kuinka yleistä (täällä) näyttäisi olevan seksin erityinen haluaminen heti alussa.
Olen jostain syystä ollut siinä uskossa, että naisten keskuudessa olisi enemmän sellaisia tyyppejä, jotka EIVÄT haluaisi yhdyntää ennen kuin uskovat miehen olevan hyvissä aikeissa liikenteessä. :D
Tota viimeistä lausetta mäkin ihmettelen. Kyllä mua epäilyttäisi miehen motiivit, jos olisi tyyliin jättämässä mua ellei saa kuukauden kuluessa seksiä. :whistle:

Lisäksi helpostihan voi olla tilanteita, ettei kaksi aikuista ihmistä juurikaan ehdi harrastamaan seksiä suhteen alkuhuumassa, esim. jos toisella tai molemmilla on lapsia.

En mä kyllä toisaalta tajuaisi ihmistä, joka jättäisi toisen siksi, ettei yhtä kuukautta jaksa odottaa seksiä. Silloin tuskin on oikeasti edes rakastunut. Voihan suhteen edetessäkin tulla moniakin erilaisia tilanteita, jolloin seksiä ei voi harrastaa vähään aikaan ja harva silloin lähtee eroamaan kuukauden seksittömyyden takia.
No silloin se toinenkin tietää miksi odotellaan eikä toimita vaikka kemiat kohtaisi, rakkautta on ilmassa jne. Muuten tulee just tällaisia kyselyjä missä vastataan laidasta laitaan miksi mies tai nainen ei halua seksiä. Viaton syy paisuu erektiohäiriöisen visvasyylien piilotteluun ja salaiseen ab-kuuriin, sekä siihen että ne vipat mehut vei naapurin Annika.

Parisuhdekin voi hyvin, vaikka sängyn puolella olisi hiljaista kun kaveria ei jätetä yksin ja kumpikin tietää missä mennään. Siinä tulee peliin jo kumppanuus. Jos on jotain ongelmia niin niitä käydään yhdessä läpi.

-
Selkeästi menet ns. pillu edellä. Tyrmäät henkilön itsellesi vääräksi jos hän ei anna sulle munaa heti? Kuinkahan moni on aloittanut suhteen aivan kiimoissaan ja lopuksi todennut, että lusikat meni jakoon ja nyrkistä tuli? Eikö sen pitänyt olla niin oikea kun sukatkin pyöri jaloissa ja kaikkee?
Just niin senkin portto. Olisit pitänyt housut jalassa, niin et olis välttämättä saanut turpaas!

((( Mä en vaan tajunnut homman pointtia, eli jos haluat suhteen alussa selvittää, toimiiko seksi, niin saat turpaas? )))

Sehän se onkin kaikkein järkevin ratkaisu mennä naimisiin ihan vaan siitä syystä, että panettaa tarpeeksi.
Ja jotenkin musta tuli lapsellinen... sanoo tytti -89.

Tä mun hepuli ei lopu ikinä, tällä menolla.

Anteeksi tytti, mun tarkotus ei ole mitenkään vähätellä sua.

Odottakaas, tähän mennessä ketjua olen ollut tunteeton, tyhmä, vähä- älyinen ja nyt lapsellinen ja kapeakatseinen.
Siksi, että mun puolesta jengi saa paneskella ihan siihen tahtiin, kun tykkää. Ja siksi, että MINÄ pidän epäilyttävänä miestä, joka pihtaa kuukausitolkulla :)

Oivoi!
Tarkastele nyt kerrankin itseäsi kriittisin silmin ja lue viestimme läpi. Kuka ryhtyi heti kättelyssä epäasiattomuuksiin ja vastapuolen dissaamiseen?

Se on TYTSI. Aloitetaan vaikka siitä. :) Kunhan totesin, että aivan varmasti on halunsa uskovillakin. Huonommin halunsa hillitsevät sitten kiiruhtavat ehkä pikanaimisiin. Olen (ja mm. fortunate) yrittänyt sanoa, ettei odottaminen poissulje sitä valtavaa intohimon tunnetta. Eihän ihminen aina kaikkia muitakaan suuria halujaan ja toiveitaan toteuta hetitässänyt vaan joskus on järkevä odottaa. En mä lapsiakaan aio hankkia samalla hetkellä kun alan kärsimään valtavasta vauvakuumeesta ellen koe hetkeä muuten oikeaksi ja järkeväksi. :)

Perse edellä puuhun sanon minä!
Mä haluan mieheltä selvän viestin että hän haluaa minua ja pitää minua viehättävänä. Mutta jos sillä ei viisari värähdä ja on kuin kylmä kala niin kyllä mä tulkitsen sen ensisijaisesti niin etten taida olla hänen mieleensä, ellei hän osaa avata sanaista arkkuaan ja kertoa missä mennään.

Toisaalta nämä on spekulointeja kun en ole miehenhaussa, mutta näillä ajatuksilla aikanaan menin ja menisin edelleen. Ei tule hypittyä sängystä sänkyyn kun karsii jo alussa rankalla kädellä keneen vaivautuu tutustumaan yhtään syvemmin. (Näin kirjoitettuna miten ajattelen asiaa, kuulostan ihan kamalalta)

....
Omat parisuhteet ovat aina alkaneet hyvin tiiviisti, eli suurin piirtein ollaa muutettu yhteen asuntoon parin viikon jälkeen. Joten minulle tuo olisi TOOODELLA pitkä aika.

Mutta jos alkuvaiheen seurustelu tarkoittaa sitä että näkee pari kertaa viikossa eikä yökyläilyjä ole suurin piirtein koskaan (minä kutsuisin tuota vielä tapailuksi, en suhteeksi), niin 1,5kk ei varmaan ole kovinkaan pitkä aika.

• Tykkää
Reactions: Millenia
-
Kyllä se seksi ja kaikki fyysinen kosketus lähentää, jos et sattunut tietämään. Aina se ero on vaikeampi, mitä lähemmäs toista on päässyt. Eiköhän suhteen kesto ole kahden viikon kohdalla kuitenkin epävarmempi kuin jatkossa. :whistle: En mä esim. suhteen alkuhuumassa hankkisi lapsiakaan, eli sekin jo kertoo, ettei suhde ole vielä ekojen kuukausien kohdalla yhtä vahvalla pohjalla kuin vaikka vuosien suhde.
No hyvä, että kerroit tytti -89. Fyysinen kosketus lähentää. Kuitattu.

Omasta puolestani voin kertoa, että mun tunne- elämää ei hirveesti hetkauta, jos joku häipyy parin viikon jälkeen, oli seksiä ollut tai ei.

En minäkään hankkisi suhteen alkuhuumassa heti lapsia, mutta se johtuu vaan siitä, että se seksi on ihan älyttömän kivaa, kun alottaa ajoissa :) Raskaus ja lapset tuppaa vähän häiritsemään sitä seksin määrää.

Ihan ylipäätään, miksi suhteen pitää olla varmalla pohjalla ennen seksiä?

Yhteistyössä