Miten te ladyt suhtautuisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eskoxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eskoxx

Vieras
Kirjoittelin eräällä treffipalstalla mukavan naisen kanssa joka kertoi, että asuu vielä entisen miehensä kanssa samassa asunnossa. Kuulemma on katsellut asuntoja netistä, mutta ei vielä ole muuttanut omilleen. Mies on kuuleman mukaan alkoholisti ja sen takia tehnyt eropäätöksen. Miten teidän naisten mielestä kannattaisi suhtautua naiseen ja mitä tehdä? Nainen kiinnostaa, mutta kannattaako haaskata häneen aikaa ja ottaa riski, että mies on mustasukkainen ja pahimmillaan väkivaltainen? Kirjoitanko hänelle vielä vai unohdanko hänet? Mitä naisina olette mieltä tilanteesta? Kitoos neuvoistanne jo etukäteen. Kaikki neuvot huomioidaan.

Unohda.
Nainen ei välttämättä edes jätä miestään. Ainakaan vielä.
Kun suhteesta lähdetään, niin kamat pakataan ja muutetaan mihin tahansa luukkuun, jottei tarvitse katsoa alkoholisoitunutta exää päivittäin.
Jos jatkat kirjoittelua, niin älä ainakaan elättele turhia toiveita.
Et varmasti ole nähnyt naisesta kuvaa? Et tiedä hänen oikeaa nimeään tai puhelinnumeroaan?

Siis nainen tietää nimeni, ei hänen miehensä, mutta pelkään, että kuulee sen häneltä. Muita vastauksia vielä jos vaan joku viitsii tai haluaa vastata naisnäkökantaa...

Mä asuin exäni kanssa reilusti yli puoli vuotta eron jälkeen. Yksityiseltä en halunnut vuokrata kallista asuntoa ja tultiin hyvin toimeen, joten ei ollut kiirettä muuttaa. Loppuvaiheessa exäni seurusteli jo ja minäkin olin pari kertaa käynyt treffeillä. Me erottiin myös exän alkoholiongelman takia, mutta väkivaltainen hän ei ollut koskaan. Edelleen ollaan kavereita.

Saattaahan siinä olla se riski, että ne vanhat tunteet nousee helpommin pintaan, kun viettää aikaa toisen kanssa päivittäin. Vaikea sanoa toisen puolesta.

Ei voi tietää.

Voi olla tosissaan tai sitten ei. Voi olla, että etsii vaan laastaria ja kun on päässyt muuttamaan omilleen, tahtookin olla yksin. Tai voi olla, et exä päättää raitistua ja haluaa yrittää vielä ja nainenkin haluaa. Sitä kun ei oikeesti voi kukaan nainen tai mies tietää, kaikki on mahdollista.

Itse en jaksaisi haaskata aikaani tollaseen. Sanoisin et ottakoon yhteyttä kun on muuttanut omilleen ja ero varmasti käsitelty loppuun jos vielä kiinnostaa.

saapikohan mies vastata tähän? ei se haittaa, vastaan silti...

voi olla myös mahdollista että ko. nainen ei ole ollenkaan eroamassa vaan on keksinyt peitetarinan ja haluaa (syystä tai toisesta) vähän sutinaa ihan muuten vaan

itse asuin vielä väkivaltaisen exäni kanssa kun tapasin nykyisen mieheni, ja olen kyllä todella tyytyväinen että nykyinen mieheni oli hyvin ymmärtäväinen eikä säikähtänyt tilannettani. me oltiin molemmat tositarkoituksella mukana ja muutinkin sitten suoraan tämän miehen luokse, ei ollut mitään järkeä etsiä muutamaksi kuukaudeksi oma kämppä siihen väliin kun kuitenkin koko ajan olin miehen luona. meillä ainakin sujui hyvin kaikki, ei aina kannata olla niin ennakkoluuloinen :)

Hienoa, että teillä meni noin hyvin kaikki. Olen onnellinen teidän puolesta. Tässä vaan on ongelmana, että netissä on senssipalstoilla niin paljon valinnnanvaraa, että voi olla, että jätän väliin kun muitakin vaihtoehtoja kuin näinkin epävarma. Miten te Strawberry tutustuitte ja tapasitte jos saan kysyä? Ei pakko vastata. Muutkin voivat vielä kommentoida toki.

Mä jättäisin väliin.Muutenkin eron jälkeen on hyvä olla yksikseen ja omillaan että saa rauhassa selviytyä entisestä erosta ennen kuin aloittaa uuden suhteen.
Se että asuu vielä exänsä kanssa olis mulle kyllä ihan selä peli,en koskis pitkällä tikullakaan.

Hienoa, että teillä meni noin hyvin kaikki. Olen onnellinen teidän puolesta. Tässä vaan on ongelmana, että netissä on senssipalstoilla niin paljon valinnnanvaraa, että voi olla, että jätän väliin kun muitakin vaihtoehtoja kuin näinkin epävarma. Miten te Strawberry tutustuitte ja tapasitte jos saan kysyä? Ei pakko vastata. Muutkin voivat vielä kommentoida toki.

netissä tutustuttiin. aika pitkään juteltii periaatteessa kavereina netin välityksellä, sit kun päätettiin tavata livenä niin sille tielle jäätiin :)

Yhteistyössä