The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No muthan on todettu allergiseks muksuna koiralle kissalle ja hevoselle. Koskaan en mitään oireita kissasta tai koirasta ole saanut. Meil oli kissa ja koira kun vanhempieni kans asuin. Ainoastaan siitepölystä saan oireita.
Mulla noi allergiat parani ihan ittestään. Vuosikymmeniä kestäny siedätyshoito vissiin?

Minkä takia ukkos ei anna sun ottaa kissaa? Mukavia otuksiahan nuo ovat.

Jos vielä joskus elämässä käy semmoinen tuuri, että pääsen muuttamaan oikeeseen ihmisasumukseen poikamiesboxin sijaan, eli semmoiseen mis voi pitää kissoja ja paria koiraa, niin semmoiset ilmaantuu mulle kavereiksi oitis.

Just tänään kaupassa käydessäni näin yhdellä miehellä todella upean dobberin. Voiko olla jonkun tuntemattoman puolesta samaan aikaan sekä iloinen, että kateellinen? Näköjään voi. Vaik kateus ny ei luonteenpiirteisiini kuulukaan.
 
Mulla noi allergiat parani ihan ittestään. Vuosikymmeniä kestäny siedätyshoito vissiin?

Minkä takia ukkos ei anna sun ottaa kissaa? Mukavia otuksiahan nuo ovat.

Jos vielä joskus elämässä käy semmoinen tuuri, että pääsen muuttamaan oikeeseen ihmisasumukseen poikamiesboxin sijaan, eli semmoiseen mis voi pitää kissoja ja paria koiraa, niin semmoiset ilmaantuu mulle kavereiksi oitis.

Just tänään kaupassa käydessäni näin yhdellä miehellä todella upean dobberin. Voiko olla jonkun tuntemattoman puolesta samaan aikaan sekä iloinen, että kateellinen? Näköjään voi. Vaik kateus ny ei luonteenpiirteisiini kuulukaan.
tää oli kyllä ihan kun mun suusta,samat ajatukset mulla.
 
Sangria
Mulla noi allergiat parani ihan ittestään. Vuosikymmeniä kestäny siedätyshoito vissiin?

Minkä takia ukkos ei anna sun ottaa kissaa? Mukavia otuksiahan nuo ovat.

Jos vielä joskus elämässä käy semmoinen tuuri, että pääsen muuttamaan oikeeseen ihmisasumukseen poikamiesboxin sijaan, eli semmoiseen mis voi pitää kissoja ja paria koiraa, niin semmoiset ilmaantuu mulle kavereiksi oitis.

Just tänään kaupassa käydessäni näin yhdellä miehellä todella upean dobberin. Voiko olla jonkun tuntemattoman puolesta samaan aikaan sekä iloinen, että kateellinen? Näköjään voi. Vaik kateus ny ei luonteenpiirteisiini kuulukaan.
Ei hää vaan tykkää niistä, kerran jo lupasikin että otetaan mutta perui puheensa sitte. Kiva sota tuli siitäkin sitte. Linnuista hän kyl tykkää ja papukaija meillä onkin. Mut sitä omaa kisuu kaipaisin tai koiraa. Elukoista tykkään tosi paljon, mut tuo kaija tai hamsu ei vaan oo sama asia.
Noo, ehkä joskus vielä meille sellainen pörrötettävä ihanus tulee :) toivottavasti sinäkin sellaisen saisit.
 
Ei hää vaan tykkää niistä, kerran jo lupasikin että otetaan mutta perui puheensa sitte. Kiva sota tuli siitäkin sitte. Linnuista hän kyl tykkää ja papukaija meillä onkin. Mut sitä omaa kisuu kaipaisin tai koiraa. Elukoista tykkään tosi paljon, mut tuo kaija tai hamsu ei vaan oo sama asia.
Noo, ehkä joskus vielä meille sellainen pörrötettävä ihanus tulee :) toivottavasti sinäkin sellaisen saisit.
Hmmmm.... noil vieroitusikäisillä kisunpennuilla on syntymälahjana semmoinen taito, et ei niist oikein voi olla tykkäämättä.

Edellisen kerran kun olin kissaa hakemassa, niin oli perhe mukana. Paikan päällä kävi niin, et nuorempi poika istahti sohvalle, niin ei tainnu silmänräpäystä kestää, kun yks pentu hyppäsi pojan syliin ja jäi siihen. Poika vaan ilmoitti, et tää on mun ja tän nimi on Pumpuli (nimi muutettu). Niinpä tolta reissulta tuli mukaan kaksi kissaa. Ei tommoiseen voi puuttua.
 
on se hyvä että meillä naisotuksilla on kuitenkin mirri omasta takaa niin on ees joku mirri seurana aina ja kulkee mukana minne ikinä meneekin.
Tinkuliini!!!

Mut joo, onhan meil miehilläkin ain lemmikkinä mukana tommoinen pieni käärme. Hankala otus, koska vaatii säännöllistä ulkoilua. Etenkin baareissa on kukon kuvalla varustetun oven takana iltaisin menossa jokseenkin jatkuva pienten käärmeiden näyttely. On hankala ja vaativa otus, mut kun on tommoisen lemmikikseen saanut, niin ei siit voi luopuakaan.
 
Sangria
Hmmmm.... noil vieroitusikäisillä kisunpennuilla on syntymälahjana semmoinen taito, et ei niist oikein voi olla tykkäämättä.

Edellisen kerran kun olin kissaa hakemassa, niin oli perhe mukana. Paikan päällä kävi niin, et nuorempi poika istahti sohvalle, niin ei tainnu silmänräpäystä kestää, kun yks pentu hyppäsi pojan syliin ja jäi siihen. Poika vaan ilmoitti, et tää on mun ja tän nimi on Pumpuli (nimi muutettu). Niinpä tolta reissulta tuli mukaan kaksi kissaa. Ei tommoiseen voi puuttua.
Pitääpä raahata jonkun verukkeen turvin tuo mies johki missä kisunpentui ois sillee sopivasti luovutusiässä :rolleyes:
 
mä en ole vuosiin juuri käynyt vesilinnun pyynnissä, sehän alko 20.8

meikäläisen jäljiltä ei juuri jää lintuja raanaan mutta eipä kulu juuri panoksiakaan...
Mun ei edes tarttis lähteä mihinkään. Tos pihanurmikolla pörrää tusinoittain noit citykaneja. Vois parvekkeella säilyttää äänenvaimentimella varustettua pienaria. Äskeisen röökilläkäynnin aikanakin olis saalista tullu puoli tusinaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä