Maksetaan itse heti jos menee yksityisille jos harkoissa tapaturma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yleensä aina ensin itse maksetaan ja haetaan sitten takaisin vakuutusyhtiöltä. Kalliimpiin juttuihin, kuten magneettitutkimuksiin voidaan hakea vakuutusyhtiöltä maksusitoumus.

Viimeksi muokattu:

Yleensä aina ensin itse maksetaan ja haetaan sitten takaisin vakuutusyhtiöltä. Kalliimpiin juttuihin, kuten magneettitutkimuksiin voidaan hakea vakuutusyhtiöltä maksusitoumus.

Noin juuri, kaaduin n 1vko takaperin fillarilla ja olen maksellut erilaisia kuluja ite ja Pohjola maksellut ne takaisin n 3pv hakemuksesta. Magneettikuvaan tuli sitten maksusitoomus n. 1vrk e-lähetteestä. Eli Tuota ei tarvinnut maksaa omasta pussista. Melko paljon toki kertyy maksettavaa ja karhuttavaa, jos joutuu useasti erikoislääkärillä käymään mutta eipähän tarvi jonotella.

Jos on lisenssivakuutus, kannattaa tarkistaa ko. lisenssivakuutuksen myöntävän yhtiön sivuilta, minkä lääkäriaseman kanssa heillä on sopimus. Silloin ei tartte omaa rahaa vaan lääkäriasema laskuttaa suoraan vakuutusyhtiötä kun näyttää pelipassin tai lisenssikortin tai mikä ko. lajissa nyt sitten onkaan

Yhteistyössä