Aikuisena on yksinkertaisesti mahdotonta saada parisuhde. Taaskohan mua vedätetään?

  • Viestiketjun aloittaja "Lammas"
  • Ensimmäinen viesti
Pihdata ei kannata
Kyllä aikuisessa parisuhteessa seksiä harrastetaan, jos ei vielä ekojen treffien jälkeen niin viimeistään seuraavien. Sellaista joka odottaa ja koittaa saada selville, että onko kyseessä kunnon mies, ennen kuin antaa, ei kauaa katsella. Kannattaa antaa ja sitten katsoa muuttuuko mies mihinkään. Sen jälkeen näkee, onko mies vain seksin perässä vai tosissaan. Jos ootat että ihastut ensin ja sitten vasta seksiä, voi käydä niin että onkin huono mies joka lähtee saatuaan sinut kaadettua. Näin välttää sydänsurut kun antaa heti ja vasta sitten alkaa ihastumaan tms.
 
toi Velan aritmetiikka ontuu (ainakin) siinä, että naisen ulkonäkö olisi jotenkin ylivertaisessa asemassa miesten mielenkiinnon suhteen

jos olisin sinkku niin kiva taviksennäköinen nainen olisi mun silmissä paljon kiinnostavampi kuin tympeä kaunotar
 
Vela
toi Velan aritmetiikka ontuu (ainakin) siinä, että naisen ulkonäkö olisi jotenkin ylivertaisessa asemassa miesten mielenkiinnon suhteen

jos olisin sinkku niin kiva taviksennäköinen nainen olisi mun silmissä paljon kiinnostavampi kuin tympeä kaunotar
Kyllähän miehet itsekin myöntävät, että naisen ulkonäkö on hyvin korkealla heidän prioriteeteissään. En ole väittänyt että _ylivertaisessa_ asemassa, mutta korkealla kuitenkin. Ulkonäkö ei lähtökohtaisesti korreloi luonteen kanssa, joten tulee verrata saman luontoisia mutta eri näköisiä. Ei vittumaista missiä ja mahtavan ihanan luontoista tavista.

Miksi kukaan iskisi ketään joka on mielestään ruma tai tavis? wtf.
Niinpä, se olikin pointtini. Jos puhutaan saman luontoisista ihmisistä, niin sitä kaunista isketään ja tavista enintään sitten kun häneen on muuten tutustuttu ja mukavaksi huomattu. Kaunis saa siis sekä ulkonäön että luonteen vuoksi tulevat lähestymiset, tavis enintään luonteen vuoksi tulevat. Eli huomattavasti vähemmän, se ulkonäkö kun on paljon enemmän esillä kuin luonne.
 
Kun suurimalla osalla miehistä on kuitenkin jossakin määrin yhteneväinen kauneuskäsitys, ei liene väärin väittää että on olemassa naisia joista iso osa miehistä on kiinnostunut, ja sitten on olemassa naisia joista suurin osa ei ole kiinnostunut. Suurin osa miehistä siis lähestyy niitä (mielestään) kauniita tai ainakin miellyttävän näköisiä naisia, kun taas kovin harva lähestyy niitä jotka valtaosan mielestä ovat juurikin niitä "hylkimisreaktion aiheuttavia", tai muuten vain huomaamattomia.
Vaikka jossain määrin yhtenäinen kauneuskäsitys varmaan vallitseekin niin miesten keskuudessa naisista kuin naisten keskuudessa miehistäkin, olisi kuitenkin mielipuolista väittää, että ainoastaan tätä käsitystä vastaavat naiset ja miehet saisivat huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Siksi on järjetontä väittää, että kaikki naiset saisivat paljon huomiota. Sitä kun ei mitenkään riitä kaikille paljoa, koska ei ole mitään loogista syytä miksi niitä ns. rumemmista kiinnostuneet miehet tekisivät huomattavasti enemmän aloitteita rumia kohtaan, niin että se kompensoisi sen että aloitteen tekeviä miehiä on määrällisesti paljon vähemmän.
Suurin osa niin miehistä kuin naisistakin kuitenkin elämänsä aikana pariutuu siitä huolimatta, että sekä erityisen kauniille naisille että erityisen komeille miehille sitä huomiota ja tätä kautta valinnanvaraa varmaankin koituu runsaammin kuin meille taviksille.

80% miehistä tykkää samoista naisista, jotka edustavat 20% kauneimmista naisista.
[...]
Thus: kun naisen rumuusaste lisääntyy, lähestyy huomion määrä nollaa. Joka taas kumoaa väitteen "jokainen nainen voi vain odottaa miestä ja valita tarjokkaista sopivan".
Noista prosenttiluvuista sen verran, että sukupuolet toisin päin käännettynä ilmiö on vielä kärjistyneempi. Naisten kiinnostus siis kohdistuu lukumääräisesti paljon pienempään miesten "valiojoukkoon", kuin toisin päin.

Ja tietysti "rumuusasteen" lisääntyessä huomion määrä vähenee. Ja tämä pätee siis molempiin sukupuoliin.

Oletko muuten kiinnittänyt huomiota ns. ikisinkkujen erilaisuuteen naisten ja miesten joukossa? Miehistä yksinäisiksi jäävät (vastentahtoisesti) ne pahnan pohjimmaiset, jotka eivät kelpaa kenellekään, mutta naisista sinkuiksi jäävät (osin vapaaehtoisesti) ne valioyksilöt, jotka eivät kerta kaikkiaan onnistu löytämään miesten joukosta riittävän tasokasta puolisoa itselleen.
 
Vela
mä en ole tämmöistä havainnut

myönnän että me katsellaan mielellään kauniita naisia mutta kiistän että se olisi parinmuodostuksessa kovin merkittävä juttu
Ok, et ole lukenut muroa ;). Mutta joo, tämä lie kuitenkin sivuseikka siinä, isketäänkö kaikkia naisia paljon vai ei. Minua ei isketä paljon, vaan keskimäärin kerran kahdessa vuodessa. Jokaisen parisuhteeni eteen olen itse joutunut tekemään aloitteet, joskus hyvinkin sinnikkäästi. Olenko siis oikeasti mies, vai jokin todella outo tilastopoikkeama samoin kuin kaveripiirinikin?
 
Ok, et ole lukenut muroa ;). Mutta joo, tämä lie kuitenkin sivuseikka siinä, isketäänkö kaikkia naisia paljon vai ei. Minua ei isketä paljon, vaan keskimäärin kerran kahdessa vuodessa. Jokaisen parisuhteeni eteen olen itse joutunut tekemään aloitteet, joskus hyvinkin sinnikkäästi. Olenko siis oikeasti mies, vai jokin todella outo tilastopoikkeama samoin kuin kaveripiirinikin?
Tuo "keskimäärin kerran kahdessa vuodessa" on noin kaksinkertainen määrä minuun nähden. :) Ja nyt siis puhun ajasta ennen vakiintumistani.
 
Vela
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940860:
olisi kuitenkin mielipuolista väittää, että ainoastaan tätä käsitystä vastaavat naiset ja miehet saisivat huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.
Niin olisi, ja siksi en ole niin väittänytkään. Väitin että suosion määrä riippuu (suurelta osin) ulkonäöstä niin, että kauniit saavat paljon huomiota, rumat eivät juuri ollenkaan ja tavikset siinä välillä vähemmän tai enemmän riippuen siitä kumpaan päähän asteikkoa sijoittuvat. Joka tapauksessa on siis joukko naisia, jotka saavat hyvin vähän huomiota miehiltä, joka taas kumoaa väitteenne siitä että jokainen nainen voi vaan odottaa miesten jonosta sopivaa puolisoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940860:
Suurin osa niin miehistä kuin naisistakin kuitenkin elämänsä aikana pariutuu siitä huolimatta, että sekä erityisen kauniille naisille että erityisen komeille miehille sitä huomiota ja tätä kautta valinnanvaraa varmaankin koituu runsaammin kuin meille taviksille.
Joo, ja iso osa parisuhteista muodostaa myös naisten aloitteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940860:
Oletko muuten kiinnittänyt huomiota ns. ikisinkkujen erilaisuuteen naisten ja miesten joukossa? Miehistä yksinäisiksi jäävät (vastentahtoisesti) ne pahnan pohjimmaiset, jotka eivät kelpaa kenellekään, mutta naisista sinkuiksi jäävät (osin vapaaehtoisesti) ne valioyksilöt, jotka eivät kerta kaikkiaan onnistu löytämään miesten joukosta riittävän tasokasta puolisoa itselleen.
Mitäh, eikös näillekin naisille pitänyt olla niin paljoa miehiä jonossa että senkun poimii sopivan? Ja kaiken lisäksi "onnistu löytämään" ilmaisu viittaa siihen että naistenkin pitäisi etsiä? Kumoat siis itse oman väitteesi...
 
Pessimisti
Ok, et ole lukenut muroa ;). Mutta joo, tämä lie kuitenkin sivuseikka siinä, isketäänkö kaikkia naisia paljon vai ei. Minua ei isketä paljon, vaan keskimäärin kerran kahdessa vuodessa. Jokaisen parisuhteeni eteen olen itse joutunut tekemään aloitteet, joskus hyvinkin sinnikkäästi. Olenko siis oikeasti mies, vai jokin todella outo tilastopoikkeama samoin kuin kaveripiirinikin?
Se kertakin kahdessa vuodessa on kerran enemmän kuin meikäläistä ikinä :D Ja tosiaan puhutaan ajasta ennen vakiintumistani :)
 
"-p-"
Aloittajalle: älä nyt hyvä nainen ajattele, että 26-vuotiaana olisit elämän nähnyt! Itse pariuduin 36-vuotiaana yhden pienen lapsen yh:na. Jo ekoilla treffeillä juteltiin vakavammin, eikä mies siitä pelästynyt. Jos olisi pelästynyt, niin mitä sitten? Lakkaa miettimästä, mitä miehet ehkä haluavat tai eivät halua. Ole oma itsesi. Mun kokemuksen mukaan kaikenlainen pelailu ja arvailu ei tuo mitään hyvää tullessaan.

PS. Mulla olisi tuolloin yh-sinkkuaikana ollut enemmänkin tarjokkaita, jotka tiesivät tilanteestani. Ja ei, en ole mikään missi tai malli, vaan kuulemma persoonallisella tavalla hyvännäköinen.
 
Mitäh, eikös näillekin naisille pitänyt olla niin paljoa miehiä jonossa että senkun poimii sopivan? Ja kaiken lisäksi "onnistu löytämään" ilmaisu viittaa siihen että naistenkin pitäisi etsiä? Kumoat siis itse oman väitteesi...
Täh?! Tokihan niille kaikkein tasokkaimmille naisille on tarjokkaita jonoksi asti, mutta ei yhtään riittävän tasokasta. Eli miehillä on jokaisella tasolla aktiivisen vonkaajan rooli ja naisilla passiivisemman valitsijan rooli.
 
Vela
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940878:
Tuo "keskimäärin kerran kahdessa vuodessa" on noin kaksinkertainen määrä minuun nähden. :) Ja nyt siis puhun ajasta ennen vakiintumistani.
Olkoot, mutta jos niitä iskuyrityksiä olisin jäänyt odottamaan niin vanha piika olisin. Edellinen iskijä oli nimittäin, anteeksi, mamu, eikä varmasti aidon rakkauden perässä. Sitä edellinen oli 19v (itse olin siis huomattavasti vanhempi) nuorisorikollinen päihdeongelmainen. Sitä edellistä en edes muista, olisiko ollut sekin 5v nuorempi duunari, joka meni hyvin vaitonaiseksi kun kuuli että olen yliopistossa opiskeleva ja häipyi sitten vessakäyntini aikana koko baarista... Eli joo, todellakin "sen kun olisin odottanut sopivia miehiä, eikä tartte itse nähdä yhtään vaivaa" :D.

Ps. ei mulla ole mitään "ongelmaa" johon tarvitsisin ratkaisua, olen erittäin onnellisessa parisuhteessa. Ainoa ongelma on se, että väite naisten mahdollisuudesta vain odottaa miesten aloitteita on täysin paska puhetta tavallisten naisten kohdalla.
 
Ok, et ole lukenut muroa ;). Mutta joo, tämä lie kuitenkin sivuseikka siinä, isketäänkö kaikkia naisia paljon vai ei. Minua ei isketä paljon, vaan keskimäärin kerran kahdessa vuodessa. Jokaisen parisuhteeni eteen olen itse joutunut tekemään aloitteet, joskus hyvinkin sinnikkäästi. Olenko siis oikeasti mies, vai jokin todella outo tilastopoikkeama samoin kuin kaveripiirinikin?
olet oikeassa, pojankossien höpötykset tietsikoista ei juuri kiinnosta

mä oon oikeestaan aika hämmästynyt sun kokemuksista, pari vuotta palstailuani olen olen jäänyt käsitykseen että lähestulkoon kaikkia mammoja yritetään iskeä aivan jatkuvasti

mä vetäisen pohjat tuon iskuyritysten määrän suhteen, mua on yritetty kerran ja siitäkin on jo 27 vuotta
 
Viimeksi muokattu:
Vela
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28940915:
Täh?! Tokihan niille kaikkein tasokkaimmille naisille on tarjokkaita jonoksi asti, mutta ei yhtään riittävän tasokasta. Eli miehillä on jokaisella tasolla aktiivisen vonkaajan rooli ja naisilla passiivisemman valitsijan rooli.
" [naiset] voivat jättäytyä passiivisiksi ja silti valita tarjokkaiden joukosta sopivimmat."

Onko tämä nyt siis totta vai ei? Päätä jo. Nythän jo sanoit että tasokkaillakaan naisilla ei tule sopivia ehdokkaita, voitko myös myöntää että vähemmän tasokkailla ehdokkaiden määrässäkin voi olla rajoitteita? Jos ehdokkaita, jotka vielä ovat usein erittäin epäsopivia, on kerran muutamassa vuodessa, niin yhäkö väität että siinä tilanteessa nainen voi silti rauhassa jättäytyä passiiviseksi ja odottaa sen x0 tai x00 vuotta että se sopiva tarjokas tulee vastaan?
 
"tavis"
Ihmettelen tätä keskustelua. Mä sain ennen aina huomiota miehiltä baarissa. Joka kerta joku, yleensä useampi mies tuli iskemään mutta olivat yleensä mun mielestä väärää tyyppiä, ns. pelimiehiä. Ulkonäkö kohdallaan ehkä jonkun mielestä mutta jutut mätti. Eli ns. kunnollista tavismiestä en baarista onnistunut löytämään (en tosin itsekään alotteita tehnyt). Mutta siis, miksi tavisnaista lähestyy baarissa vain ne pintaliitourpot? Kroppa mulla oli kunnossa mutta kasvot ennemmin söpöt kuin kauniit. Mihin miesten kategoriaan kuuluin?
 
Vela
mä oon oikeestaan aika hämmästynyt sun kokemuksista, pari vuotta palstailuani olen olen jäänyt käsitykseen että lähestulkoon kaikkia mammoja yritetään iskeä aivan jatkuvasti
Perustin äsken uuden ketjun, itsekin uteliaana:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2293995-tavisnainen-kuinka-usein-sinua-yritetaan-iskea/#post28940827

Pienen otoksen perusteella näyttää siltä, että osaa isketään koko ajan (ilmeisesti joko tietämättään tosi kauniita naisia, tai vähintäänkin kropaltaan keskimääräistä parempia), ja osaa ei taas juuri ikinä. Tukee siis sitä teoriaani, että miesten(kin) huomio kohdistuu vain osaan naisista, jolloin suosittu joukko saa sitä liikaa, ja loput ei juuri ollenkaan.
 
" [naiset] voivat jättäytyä passiivisiksi ja silti valita tarjokkaiden joukosta sopivimmat."

Onko tämä nyt siis totta vai ei? Päätä jo. Nythän jo sanoit että tasokkaillakaan naisilla ei tule sopivia ehdokkaita, voitko myös myöntää että vähemmän tasokkailla ehdokkaiden määrässäkin voi olla rajoitteita? Jos ehdokkaita, jotka vielä ovat usein erittäin epäsopivia, on kerran muutamassa vuodessa, niin yhäkö väität että siinä tilanteessa nainen voi silti rauhassa jättäytyä passiiviseksi ja odottaa sen x0 tai x00 vuotta että se sopiva tarjokas tulee vastaan?
Mikä ihme tässä nyt mättää? Otetaanpa nyt sitä rautalankaa sitten.

Kuten kirjoitin, niille tasokkaimmille naisille tarjokkaita on jonoksi asti. Heidän siis tarvitsisi vain valita. Mutta tätä he eivät tee ja syy on selitetty siinä nk. markkina-arvoteoriassa.

MA-teorian yhden keskeisen väittämän mukaanhan naiset omaavat taipumuksen pyrkiä pariutumaan ikään kuin "ylöspäin". Eli siis tietyn näköinen, tietyn koulutuksen ja sosiaalisen aseman omaava nainen pariutuu mieluiten sellaisen miehen kanssa, joka sijoittuu tälle naiselle tärkeimmillä mittareilla jonkin verran häntä itseään ylemmäs. Jollekin kaikkein olennaisinta voi olla ulkonäkö, jollekin toiselle koulutus ja kolmannelle vaikkapa varakkuus tai yhteiskunnallinen asema. Ja tätä naisten taipumusta ei sitten osoita olemattomaksi se, että tähänkin ketjuun ilmaantuu taas se 2-5 naista todistamaan, kuinka heidän miehensä on heitä itseään rumempi, köyhempi ja vähemmän koulutettu... :)

Tämän vuoksi miesten alin kerrostuma jää ikisinkuiksi (heidän "alapuolellaan" ei ole naisia, joille he kelpaisivat) ja vastaavasti naisten kohdalla ylin kerrostuma jää tavallaan vapaaehtoisesti sinkuiksi (koska heidän "yläpuolellaan" ei ole miehiä, joista he olisivat kiinnostuneita).

Nyt on sitten ihmetelty, mistä tällainen taipumus johtuu. Miksi naiset siis pyrkivät pariutumaan itsensä yläpuolelle? Miksi oma taso ei riitä?

Minulla on tähän yksi vastaus ja ajattelin sen tähän kirjata, vaikka se onkin tavallaan "epäkorrekti". Ainakin yhtenä syynä yllä kuvattuun ilmiöön on se, että naiset eivät tietoisesti pariudu ylöspäin, vaan he itse asiassa arvioivat oman tasonsa "väärin".

Avaan tätä hiukan. Nythän on niin, että meillä kaikilla on jonkinlainen käsitys omasta tasostamme parisuhdemarkkinoilla. Seinästä reväistyn näköinen kaivinkoneenkuljettaja ei vakavissaan edes kuvittele pariutuvansa oikiksesta valmistuneen missifinalistin kanssa. Ymmärrätte mitä tarkoitan? Nyt on kuitenkin niin, että on olemassa hyvin suuri joukko miehiä, jotka ovat naisia voimakkaamman libidonsa vuoksi valmiita kelpuuttamaan lyhytaikaiseksi kumppanikseen (lue: seksiseuraksi) lähes minkä tasoisen naisen tahansa. Ja tämä tietysti vaikuttaa siihen, millaiseksi nämä naiset arvioivat oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla; "kun saan tuon tasoista seuraa, niin miksi kelpuuttaisin alemman tasoisen?"

Saa kiistää, mutta jos tällä kertaa ne tänään tunnuksensa rekisteröineet jättäisivät kuitenkin ne ikävän sävyiset yyveet lähettämättä... :D
 
nyt oot Isämies tunkenut lusikkas semmoseen soppaan että saa nähä selviätkö tästä koettelemuksesta hengissä.

laasaslaisten ajatusten kannattajat ammutaan täällä heti alas ja poljetaan semmosella antaumuksella maanrakoon että sieltä ei nousta ennen tuomiopäivää
 
Vela
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28941054:
Mikä ihme tässä nyt mättää? Otetaanpa nyt sitä rautalankaa sitten.

Kuten kirjoitin, niille tasokkaimmille naisille tarjokkaita on jonoksi asti. Heidän siis tarvitsisi vain valita.
Ei, sinä sanoit " [naiset] voivat jättäytyä passiivisiksi ja silti valita tarjokkaiden joukosta sopivimmat."

Puhuit _kaikista_ naisista, et vain tasokkaimmista naisista. Minusta tuohon aiempaan väittämääsi myös sisältyy se ajatus, että niitä sopivia myös on tarjokkaiden joukossa, ts. jokaiselle naiselle löytyy lukuisista tarjokkaista sopiva.

Siitä olen siis kanssasi eri mieltä, sillä väittämä todellakin pätee vain naisten osajoukkoon, niihin "tasokkaisiin", ei suinkaan kaikkiin naisiin. Lisäksi ne "tasokkaatkin" voivat olla tilanteessa jossa tarjokkaita kyllä riittää, mutta niistä yksikkään ei ole sopiva.

On siis epätotta väittää "[naiset] voivat jättäytyä passiivisiksi ja silti valita tarjokkaiden joukosta sopivimmat.".
 
-
Markkina- arvo teoria varmaan pitää paikkansa...sitäpaitsi olis kaikille kumppania tarjolla jonoksi asti, jos ei yritettäis hyppiä oman kastin ulkopuolelle ;)
Ei vaan, musta tuntu ihan samalle alle kolmekymppisenä. Samanikäiset miehet oli joko varattuja tai outoja. Voi kuitenkin kertoa, että ei huolta! Uusi kierros alkaa kolmenkympin korvilla. Sitten niitä vapautuu ihan hirveesti taas markkinoille.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28941054:
Mikä ihme tässä nyt mättää? Otetaanpa nyt sitä rautalankaa sitten.

Kuten kirjoitin, niille tasokkaimmille naisille tarjokkaita on jonoksi asti. Heidän siis tarvitsisi vain valita. Mutta tätä he eivät tee ja syy on selitetty siinä nk. markkina-arvoteoriassa.

MA-teorian yhden keskeisen väittämän mukaanhan naiset omaavat taipumuksen pyrkiä pariutumaan ikään kuin "ylöspäin". Eli siis tietyn näköinen, tietyn koulutuksen ja sosiaalisen aseman omaava nainen pariutuu mieluiten sellaisen miehen kanssa, joka sijoittuu tälle naiselle tärkeimmillä mittareilla jonkin verran häntä itseään ylemmäs. Jollekin kaikkein olennaisinta voi olla ulkonäkö, jollekin toiselle koulutus ja kolmannelle vaikkapa varakkuus tai yhteiskunnallinen asema. Ja tätä naisten taipumusta ei sitten osoita olemattomaksi se, että tähänkin ketjuun ilmaantuu taas se 2-5 naista todistamaan, kuinka heidän miehensä on heitä itseään rumempi, köyhempi ja vähemmän koulutettu... :)

Tämän vuoksi miesten alin kerrostuma jää ikisinkuiksi (heidän "alapuolellaan" ei ole naisia, joille he kelpaisivat) ja vastaavasti naisten kohdalla ylin kerrostuma jää tavallaan vapaaehtoisesti sinkuiksi (koska heidän "yläpuolellaan" ei ole miehiä, joista he olisivat kiinnostuneita).

Nyt on sitten ihmetelty, mistä tällainen taipumus johtuu. Miksi naiset siis pyrkivät pariutumaan itsensä yläpuolelle? Miksi oma taso ei riitä?

Minulla on tähän yksi vastaus ja ajattelin sen tähän kirjata, vaikka se onkin tavallaan "epäkorrekti". Ainakin yhtenä syynä yllä kuvattuun ilmiöön on se, että naiset eivät tietoisesti pariudu ylöspäin, vaan he itse asiassa arvioivat oman tasonsa "väärin".

Avaan tätä hiukan. Nythän on niin, että meillä kaikilla on jonkinlainen käsitys omasta tasostamme parisuhdemarkkinoilla. Seinästä reväistyn näköinen kaivinkoneenkuljettaja ei vakavissaan edes kuvittele pariutuvansa oikiksesta valmistuneen missifinalistin kanssa. Ymmärrätte mitä tarkoitan? Nyt on kuitenkin niin, että on olemassa hyvin suuri joukko miehiä, jotka ovat naisia voimakkaamman libidonsa vuoksi valmiita kelpuuttamaan lyhytaikaiseksi kumppanikseen (lue: seksiseuraksi) lähes minkä tasoisen naisen tahansa. Ja tämä tietysti vaikuttaa siihen, millaiseksi nämä naiset arvioivat oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla; "kun saan tuon tasoista seuraa, niin miksi kelpuuttaisin alemman tasoisen?"

Saa kiistää, mutta jos tällä kertaa ne tänään tunnuksensa rekisteröineet jättäisivät kuitenkin ne ikävän sävyiset yyveet lähettämättä... :D
Sun teorian mukaan sä olet ottanut vaimosi kastisi alapuolelta, eikä se oikeastaan ole yhtään niin hyvä, kuin olisit ansainnut???
 
nyt oot Isämies tunkenut lusikkas semmoseen soppaan että saa nähä selviätkö tästä koettelemuksesta hengissä.

laasaslaisten ajatusten kannattajat ammutaan täällä heti alas ja poljetaan semmosella antaumuksella maanrakoon että sieltä ei nousta ennen tuomiopäivää
Tiedän. Sain jo viimeksi asiasta paasattuani aika ikävää yyveetä. :D

Mutta rehellisesti sanottuna tuo markkina-arvoteoria on kyllä ainoa ajatus, jonka laasaslaisilta ostan. Ja sekään ei (käsittääkseni?) ole heidän oma ajatuksensa, vaan periytyy minun ymmärtääkseni joiltain jenkkiläisiltä sosiobiologeilta.
 

Yhteistyössä