Kummitäti on pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilla Milla

Vieras
Hei te 9-10-vuotiaiden tyttöjen äidit, isät, kummit jne. Mitä kannattaisi ostaa sen ikäiselle kummitytölle lahjaksi? En oikein keksi. Lähinnä olen miettinyt lahjakorttia johonkin, mutta se tuntuu vähän tylsältä vai onko?

Mä ostin suloisen pussukan/kassin, minkä täytin mm. koruilla, pinneillä, ponnareilla jne.
Avaimenperät, pehmolelut, kynät, petsit sun muut voisi mennä myös. Hyvät kirjatkin ok.

[QUOTE="vieras";28938556]Jos asuisin samalla paikkakunnalla, veisin kummilapsen elokuviin tai teatteriin katsomaan sopivaa lastennäytelmää. Samalla tulisi viettyä aikaa lapsen kanssa.[/QUOTE]

Tämä olisikin kiva, mutta asun ihan toisella puolella Suomea. Joskus tosin (aivan liian harvoin) nähdään, että pistetäänpä tämäkin harkintaan.

mun tytöt 9v. tykkäis korviksista, kaulakorusta, vaatelahjakortista, ella kirjoista, leffalipuista, päiväkirja ym.... ei enään leluista no frends-legot menee (mulla siis kaksoset)

[QUOTE="vieras";28938591]Lahjakortti teatteriin voisi onnistua niinkin, että lapsen vanhemmat valitsevat näytöksen ja ostavat liput, ja sinä hoidat maksupuolen. Voihan sinne mennä jompikumpi vanhemmista mukaan jos sinä et pääse.[/QUOTE]

Tätäpä en tullut ajatelleeksi.. totta.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksosten äippä;28938596:
mun tytöt 9v. tykkäis korviksista, kaulakorusta, vaatelahjakortista, ella kirjoista, leffalipuista, päiväkirja ym.... ei enään leluista no frends-legot menee (mulla siis kaksoset)

Kiitos hyvistä ideoista!

Yhteistyössä