Tunnetteko paljonkin epätoivosia kolmekymppisiä sinkkunaisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin tunnen näin äkkiseltään laskettuna toista kymmentä epätoivoista sinkkumiestä, joilla hääkellot soi korvissa tyyliin toisella tai kolmannella tapaamisella ja kiire perheen perustamiseen on kova. Kun ikä alkaa vielä kakkosella, saattaa olla periaatteita sen suhteen, ettei ikinä yksinhuoltajaäitejä, mutta kun vuosia karttuu eikä sitä täydellistä lapsetonta prinsessaa löydykään, alkaa mieli muuttua.

Todellakin, minun silmiini paljon näkyvämpi ryhmä on epätoivoiset sinkkumiehet.

Mä tunnen kanssa enemmän epätoivoisia sinkkumiehiä, kuin naisia.
Sinkkuna ollessani ne oli mun mielestä miehet, jotka roikku perässä ja halusi parisuhdetta. Se oli ahdistavaa.

Olen kolmen lapsen yh, ja kolmannen jälkeen olen seurustellut miesten kanssa, jotka ovat halunneet kanssani lapsen, ja suhde on kaatunut, koska en enää itse halua...

Enpä taida oikeastaan tuntea. Täälläpäin on pula naisista, todella monta sinkkumiestä kylläkin tiedän, mutta he taitavat olla ihan tyytyväisiä siihen että ei ole lapsia :D Epätoivoisesti he vain yrittävät saada pesää, muuten kai on ihan ok ettei seurustele ym.

Meinasin ensin laittaa, etten tunne, mutta sitten hoksasin, että tunnenhan minä. Reilu 33v. nainen, ei koskaan pitkässä parisuhteessa. Aivan uskomattoman epätoivoinen. On deitti-ilmoitusta vähän joka palvelussa, Fb täynnä omakuvia ja flirttiä, ei tarvitse kuin kadulla jonkun vilkaista kohti niin on jo tämä nainen niin rakastunut ja haaveilee parisuhteesta ja suunnittelee elämää eteenpäin melkein eläkeikään asti, vaikkei ole saanut vielä miehen puhelinnumeroakaan. Epätoivoinen roikkuminen on aiheuttanut se, että hänelle on langetettu jopa lähestymiskielto, kun vainosi yhdenillanjuttuaan.

Mutta en menisi tekemään hänestä pahanilkisiä aloituksia kaksplussalle. Hän on oman elämänsä tragedia ja minun puoleltani vitsin vääntäminen hänen käytöksestään loppui siihen, kun heikkona hetkenään hän sinkkuuden hehkuttamisen (epätoivoinen yritys näyttää muille, ettei hän oikeasti ole epätoivoinen vaan "valikoiva") sijaan itki koko ravintolaillan sitä, miten ei kelpaa kenellekään ja kuinka yksin hän on. Kyllä siinä koko akkaporukalla itkua pidäteltiin ja lohdutettiin. Ei toisen epätoivossa ole mitään huvittavaa. Ei ainakaan hänen epätoivossaan.

Mää tunnen kans enemmän tälläisiä miehiä. Toisaalta se varmaan johtuu siitä, että mun tuntemat naiset on melkein kaikki parisuhteessa tai sitten vielä reippaasti alle sen 30v.

Tunnen sitten taas enemmänkin sellasia parisuhteessa eläviä naisia, jotka epätoivosesti iskee miehiä baarissa (ilmeisesti testatakseen edelleen omaa viehätysvoimaansa) ja mun tulee surku. Juuri viime viikonloppuna seurasin läheltä hyvän ystävän flirttiä toisia miehiä kohtaan (ja flirtti meni jo liian pitkälle) ja edelleen paha olo tän ystävän miehen puolesta joka kotona hoiti heidän lastaan. Että näin meijän tuttavapiirissä...

Meinasin ensin laittaa, etten tunne, mutta sitten hoksasin, että tunnenhan minä. Reilu 33v. nainen, ei koskaan pitkässä parisuhteessa. Aivan uskomattoman epätoivoinen. On deitti-ilmoitusta vähän joka palvelussa, Fb täynnä omakuvia ja flirttiä, ei tarvitse kuin kadulla jonkun vilkaista kohti niin on jo tämä nainen niin rakastunut ja haaveilee parisuhteesta ja suunnittelee elämää eteenpäin melkein eläkeikään asti, vaikkei ole saanut vielä miehen puhelinnumeroakaan. Epätoivoinen roikkuminen on aiheuttanut se, että hänelle on langetettu jopa lähestymiskielto, kun vainosi yhdenillanjuttuaan.

Mutta en menisi tekemään hänestä pahanilkisiä aloituksia kaksplussalle. Hän on oman elämänsä tragedia ja minun puoleltani vitsin vääntäminen hänen käytöksestään loppui siihen, kun heikkona hetkenään hän sinkkuuden hehkuttamisen (epätoivoinen yritys näyttää muille, ettei hän oikeasti ole epätoivoinen vaan "valikoiva") sijaan itki koko ravintolaillan sitä, miten ei kelpaa kenellekään ja kuinka yksin hän on. Kyllä siinä koko akkaporukalla itkua pidäteltiin ja lohdutettiin. Ei toisen epätoivossa ole mitään huvittavaa. Ei ainakaan hänen epätoivossaan.

Et menisi tekemään ilkeitä aloituksia hänestä? Kyllä tämä sun kuvaus riittää ilkeilyksi, vaikkei aloitus olekaan. Jos sua noin ällöttää, miksi ihmeessä oot sen kaveri?

[QUOTE="Vieras";28911133]Et menisi tekemään ilkeitä aloituksia hänestä? Kyllä tämä sun kuvaus riittää ilkeilyksi, vaikkei aloitus olekaan. Jos sua noin ällöttää, miksi ihmeessä oot sen kaveri?[/QUOTE]

Luin kuvailuni uudelleen. Se on täysin paikkansapitävä, ei liioiteltu, eikä valheellinen. Kaikki mitä tuosta naisesta kirjoitin, voin allekirjoittaa aivan täysin. Se on rehellinen kuvaus, enkä keksi siitä mitään ilkeämielistä. Mikä siinä sinun mielestäsi on ilkeämielistä? Enkä ole hänen ystävänsä, eikä hän ällötä minua millään tavalla, missä vaiheessa olen väittänyt meitä ystäviksi ja missä vaiheessa olen väittänyt hänen ällöttävän minua?

Minä tunnen hänet ja hän 'eksyi' meidän pöytään eräässä ravintolassa eräänä ravintolailtana. Tähdennän vielä, että tunnen hänet erityisen hyvin erään ihmissuhteen kautta. Näen häntä melkein viikottain, mutta emme ole ystäviä.

Viimeksi muokattu:
Luin kuvailuni uudelleen. Se on täysin paikkansapitävä, ei liioiteltu, eikä valheellinen. Kaikki mitä tuosta naisesta kirjoitin, voin allekirjoittaa aivan täysin. Se on rehellinen kuvaus, enkä keksi siitä mitään ilkeämielistä. Mikä siinä sinun mielestäsi on ilkeämielistä? Enkä ole hänen ystävänsä, eikä hän ällötä minua millään tavalla, missä vaiheessa olen väittänyt meitä ystäviksi ja missä vaiheessa olen väittänyt hänen ällöttävän minua?

Minä tunnen hänet ja hän 'eksyi' meidän pöytään eräässä ravintolassa eräänä ravintolailtana. Tähdennän vielä, että tunnen hänet erityisen hyvin erään ihmissuhteen kautta. Näen häntä melkein viikottain, mutta emme ole ystäviä.

Seurailetko paljonkin outojen ihmisten fb-statuksia?

[QUOTE="Vieras";28911133]Et menisi tekemään ilkeitä aloituksia hänestä? Kyllä tämä sun kuvaus riittää ilkeilyksi, vaikkei aloitus olekaan. Jos sua noin ällöttää, miksi ihmeessä oot sen kaveri?[/QUOTE]

Oikeastiko sait tuollaisen kuvan Birgitten teksistä?!

• Tykkää
Reactions: Birgitte
[QUOTE="Vieras";28911161]Seurailetko paljonkin outojen ihmisten fb-statuksia?[/QUOTE]

Ei ole outo ihminen, minähän sanoin, että tunnen hänet erityisen hyvin erään ihmissuhteen kautta ja tapaamme melkein joka viikko, mutta en laske häntä ystäväkseni. Hän on fb-kaverini, kyllä. Ihan kaikella ystävyydellä kehoitan sinua, vieras, lukemaan ajatuksella ne tekstit, joita tahdot kommentoida.

[QUOTE="Vieras";28911161]Seurailetko paljonkin outojen ihmisten fb-statuksia?[/QUOTE]

Mikä sua vaivaa?
Kyllähän sitä fb-kavereiden päivityksiä tulee väkisinkin nähtyä, kun ne siihen etusivulle pomppaavat.
Taitaa siellä olla joku toinen epätoivoinen..
Tsemppiä!

[QUOTE="vieras";28911179]Mikä sua vaivaa?
Kyllähän sitä fb-kavereiden päivityksiä tulee väkisinkin nähtyä, kun ne siihen etusivulle pomppaavat.
Taitaa siellä olla joku toinen epätoivoinen..
Tsemppiä![/QUOTE]

Sitä samaa sinulle! Tosin itellä jo perhe :)

Kaameita tollaset aikapomminaiset! Oon törmännyt pariin ja oli pakko lempata molemmat. Ne ois halunnu vaan rojut torveen ja suuttu aina kun sanoin etten halua lisääntyä.

M41

Yhteistyössä