Kohta 48 tuntia ilman tupakkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isäni lopetti reilu 10 v sitten tupakoinnin. Oli polttanut penskasta (12v) asti.
Näkee edelleen unia, että polttaa.

Mieheni lpetti pari vuotta sitten. Lopetti kuin seinään. Poltti askillisen päivässä.

Minä olen ollut jokaisen raskauden ja imetyksen ilman (3lasta)
Ja nyt edelleen poltan 3-6 tupakkaa päivässä ja häopeän sitä.
Haluaisin lopettaa kokonaan mutta se on jotenkin sellanen "henkireikä"

E
Alkuperäinen kirjoittaja vähän tupakkaa;28879145:
Isäni lopetti reilu 10 v sitten tupakoinnin. Oli polttanut penskasta (12v) asti.
Näkee edelleen unia, että polttaa.

Mieheni lpetti pari vuotta sitten. Lopetti kuin seinään. Poltti askillisen päivässä.

Minä olen ollut jokaisen raskauden ja imetyksen ilman (3lasta)
Ja nyt edelleen poltan 3-6 tupakkaa päivässä ja häopeän sitä.
Haluaisin lopettaa kokonaan mutta se on jotenkin sellanen "henkireikä"

Ymmärrän sua koska kyllä se pieni oma hetki parvekkeella/pihalla tupakalla tuo energiaa mutta mä päätin omalla kohdalla etten halua lapseni näkevän tai haistavan tupakkaa enää mun takia. Lisäksi toiveissa on lisää lapsia niin on jotenkin helpompi lopettaa nyt ennen kun on raskaana.

E

Ymmärrän sua koska kyllä se pieni oma hetki parvekkeella/pihalla tupakalla tuo energiaa mutta mä päätin omalla kohdalla etten halua lapseni näkevän tai haistavan tupakkaa enää mun takia. Lisäksi toiveissa on lisää lapsia niin on jotenkin helpompi lopettaa nyt ennen kun on raskaana.

En polta lasteni nähden. Silti esikoiseni jo kyselee että miksi poltan.
Olisi aika lopettaa.

E

Ei mulle ainakaan tuonut.. päin vastoin .. Välillä alko väsyttää ja tuli huono olo heti.. ja poltin kuitnkin kans 15 vuotta askin kahdessa päivässä

Kävi mielessä tuokin vaihtoehto mut ajattelin kokeilla ihan ilman apuja ensin. :) Jos nyt tämä tapariippuvuus tuntuu roikkuvan sitkeästi mukana niin hankin kyllä mut ilman nikotiinia olevalla nesteellä.

Juuh, tiukassa on :)

Onneksi löytyi tapa itselle jolla sai jätettyä tuon polttelun.

Toivottavasti jokainen löytäisi itselleen sopivan tavan.

Pakko nostaa oma ketju. 14kk savutonta elämää täynnä. Paino 5kg enemmän kuin vuosi sitten mutta raskaus varmasti toi kiloja enemmän kuin savuttomuus. Ja kyllä nämä tästä putoaa kun imettää ja jättää ylimääräiset herkut syömättä. Olen tyytyväinen :)

Yhteistyössä