Onko se ilkeää, jos teen miehelle toffeeta, vaikka se yrittää syödä terveellisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Iltapalana on muuten vaan kasviksia ja dippiä ja nytkin se on 10 kilsan juoksulenkillä. Ja käytän intiaanisokeria, sehän on ihan terveellistäkin...
Eikö se olis tavallaan ihan kiltti ajatus?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu Leppä;28905127:
Miksi et halua tukea miestäsi?

Haluan. Tekis vaan mieli karkkia itekin. Ei se oo mikään punkero, sillä ei oo paljoo ylimäärästä. Monen mielestä ei yhtään. Ja se käy joka päivä salilla ja aina kannustan menemään ja mielellään suunnittelen oman päivän hänen liikuntaharrastusten mukaan.

Iltapalana on muuten vaan kasviksia ja dippiä ja nytkin se on 10 kilsan juoksulenkillä. Ja käytän intiaanisokeria, sehän on ihan terveellistäkin...
Eikö se olis tavallaan ihan kiltti ajatus?

Se että siinä on vitamiineja jäljellä, verrattuna normi sokeriin, ei kyllä siitä tee terveellistä, ainakaan jos tarkoitus on tehdä toffeeta :)

Voihan se ukkeli syödä sitä vaan vähäsen, että en nyt puhuisi ilkeästä :D

Itsehän sitä päättää mitä suuhunsa laittaa.

Se että siinä on vitamiineja jäljellä, verrattuna normi sokeriin, ei kyllä siitä tee terveellistä, ainakaan jos tarkoitus on tehdä toffeeta :)

Voihan se ukkeli syödä sitä vaan vähäsen, että en nyt puhuisi ilkeästä :D

Itsehän sitä päättää mitä suuhunsa laittaa.

No en tee sitä paljoa... Mutta siis sillä ei oo minkäänlaista namisäätöä, se syö niin kauan kuin namia on. :D no ehkä se on nyt vähän oppinut, eikä ahmi ihan yhtä paljon enää namusia.

No en tee sitä paljoa... Mutta siis sillä ei oo minkäänlaista namisäätöä, se syö niin kauan kuin namia on. :D no ehkä se on nyt vähän oppinut, eikä ahmi ihan yhtä paljon enää namusia.

No mutta sittenhän sinä päätät saatavan herkun määrän. Jos nami miehellesi maistuu, niin tarjoilet sopivan annoksen.

Toffeeta ny ei voi sanoa terveelliseksi. Mut satunnainen herkkuhetki on aina paikallaan. Tai siis ei aina, mut satunnaisesti.

Wotwottimen kanssa samaa mieltä.
Missä tuki ja ymmärrys kun toinen koittaa tehdä oikein?
Nyt lisäksi viet mieheltä mahdollisuuden sortua siihen herkkuun mitä itse haluaisi.
Toisella jo ehkä nyt morkkis viikonlopun herkuista ja lähtee siks lenkille, nii mitä onkaan lisää kotona odottamassa.. ei ainakaan terveellisiin elämäntapoihin kannnustava vaimo. Kuulostat enempi sellaiselta jonkun vanhalta äidiltä/anopilta joka kahvipöydässä tuputtaa herkkua "ota ota nyt vaan kun ihan teitä varten tein, maista maista vaan". Ja sit loukkaantuu jos joku kehtaa kieltäytyä.
No ehkä namilla siitä pääsee ylitte siitäkin harmista

Sinä kirjoitit, että miehesi ei voi hillitä itseään, jos on karkkeja vaan syö niitä kunnes loppuu.
Mies itse ei halua syödä epäterveellisesti.

Itse olen samanlainen kuin miehesi. Meillä ei voi olla mitään herkkuja kaapissa, söisin ne vaikka ei tee mieli ja sitten on itsesyytökset ja paha mieli.

Sinä et ap tästä kärsi jos kärsisit niin et tekisi tuota miehellesi

Jos haluat karkkia niin mene kioskille ja osta pieni namu itsellesi, tarviiko sitä saavia tehdä toisen nokan alle lemuamaan
Mieheni tietää tämän ja auttaa minua koska halua olla ahmimatta

Sinä kirjoitit, että miehesi ei voi hillitä itseään, jos on karkkeja vaan syö niitä kunnes loppuu.
Mies itse ei halua syödä epäterveellisesti.

Itse olen samanlainen kuin miehesi. Meillä ei voi olla mitään herkkuja kaapissa, söisin ne vaikka ei tee mieli ja sitten on itsesyytökset ja paha mieli.

Sinä et ap tästä kärsi jos kärsisit niin et tekisi tuota miehellesi

Jos haluat karkkia niin mene kioskille ja osta pieni namu itsellesi, tarviiko sitä saavia tehdä toisen nokan alle lemuamaan
Mieheni tietää tämän ja auttaa minua koska halua olla ahmimatta

Kasvata selkäranka? Ei ole reilua että toinen joutuu kitumaan näkkärillä vain koska toinen ei muka osaa hillitä itsensä.

Onhan tuo ilkeää, jos miehesi HALUAA syödä terveellisesti ja jos hänelle on esim. ollut vähän vaikeaa päästä terveelliseen syöntiin kiinni. Sinähän se kuitenkin tiedät ja tunnet miehesi parhaiten, eli että ilahtuuko hän, vai eikö hän ilahdu. :D

[QUOTE="läpälää";28905596]Onhan tuo ilkeää, jos miehesi HALUAA syödä terveellisesti ja jos hänelle on esim. ollut vähän vaikeaa päästä terveelliseen syöntiin kiinni. Sinähän se kuitenkin tiedät ja tunnet miehesi parhaiten, eli että ilahtuuko hän, vai eikö hän ilahdu. :D[/QUOTE]

katsotaan ilahtuuko. Ei tuota tuossa kovin paljoa ole, kahden millin pakuinen pikku levy.

Yhteistyössä