• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kaikkeen pakkaamiseen paras kapistus on muuttolaatikko. Niit saa muutossa olla pari kappaletta/asuinneliö. Viiskyt liikaa on parempi kuin yks liian vähän.

Ja ne pitää pakata oikein. Niit pitää pystyä pinoamaan täytenäkin, se on ikäänkuin niiden idea.

Jokseenkin jokainen sattumanvaraisen kokoinen irtonyssäkkä ja pussukka on vain harmiksi. Ja joo, vaik olen vanha virkaperse, mut olen roudannu kamaa enemmän kuin moni arvaakaan. Ihan töikseni kantanu pianoja ja pistäny jaloilloeen jokusen flyygelinkin.

Nopein (ja halvin) tietämäni muutto oli se, kun aikanaan kaks likkaa muutti opiskelusolukämpästä yhteisesti vuokraamaansa kerrostalokolmioon. Ne palkkas mut muuttohommiin, tai siis vaimoni ilmoitti, että menet auttamaan kavereita muutossa.

Likat kuuntelivat mun ohjeita kuin gurua konsanaan, hakivat kaupoista pahvilaatikoita ja pakkasivat kamat niihin ja merkkasivat mis on mitäkin. Varsinainen muutto oli sit se, että kävin vuokraamassa pakettiauton, heitin lastin perille ja alle kolmen tunnin päästä kävin palauttamassa pakettiauton. Ei sitä kamaa kahdella nuorella likalla paljoa ollut, mut olis tossa saanu menemään koko viikonlopunkin ihan turhan helposti.
Mulla on lihalaatikoita, ja osaan kyllä pakata ne oikein. Eli niin että ne mahtuu pinoon eikä tavarat mee paskaksi. Haluaisin vaan muutaman laatikon lisää. Mutta toisaalta, mulla ei lopulta niin plajoa tavaraa varmaan ole ettenkö niitä sais muutettua jo käytössä olevalla kalustolla.

Vaan nyt Prison breakia ja pastasalaattia, suklaata ja tsih! ->
 
IhanaValo
P*skat jaksan mitään valvoa..iltapalaa pistetty naamariin ja nukkumatti kutsuu jo ja kovasti. Että öitä teille kaikille, tää katoaa nyt lopullisesti tältä päivältä :)
 
että ei näkynyt punatukkasii?
Ei sitten ketään. Ja kun en ollu kummemmin viihteelle menossakaan, niin en viittiny ottaa askeltakaan kauemmas.

Ja kamoon. Toi plusnelikymppisys on asia, joka noin yleensä kertoo sen, et lapset on tehty ja biologinen kello on lakannut tikittämästä. Miksi lapsensa tehnyt edes viittis miettiä suhdetta semmoisen kanssa, jolla on vielä lapsia tekemättä. Ja muutenkin, olishan se melko pervoa jos mun ikäiseni äijärähjä olis kiinnostunu nuorista tyttösistä. Jotka toki ovat ihan ilo silmälle, ei sokeaksi tartte kumminkaan tulla.

Ja toi punatukkaisuus... Jotkut tykkää vaik isoista tisseistä, toiset söpöistä pepuista ja entäs sit? Joillain taas magneetin tavoin toimii punainen tukka. Entäs sit? Ei toi ole kovin paha fetissi? Kun ei se kumminkaan mitään varsinaisesti merkkaa. Kas kun meikäläiseltä kumminkin vie (jos vie) jalat alta sillä koivuhalolla varustautunut nainen, joka sanoo, että tukkani ei ole punainen, entä sitten.
 
Mikäs tossa. Jengi on viettämässä lauantai- iltaa, aamulla heillä on päät kipeet ja katumus, eivätkä enää koskaan käy kuppilassa.

Kun paskanjauhanta hiljenee, niin mä lyön leffan koneeseen ja sihautan. Jääkaapissa on vielä jokunen sihautettava. Muutaman tosin tunnustan jo ottaneeni.
 
Kahviakahviakahviakahvia....:!!!!

Morgenströmiä vaan kaikille :)! Meni sitten meikäläisen eiliselle päivälle aiotut suunnitelmat aivan sueksi, ei tarvinnutkaan laittaa tunikoita tötterölle kun rupes pikkupotilasta tipahtamaan ihan valtoimenaan... Esikoiselle pukkas reipasta lämpöilyäkin ja keskimmäinen jo valitteli voimakasta kurkkukipua...eli meillähän sitten korkattiin himalasaretti, hoitsu valmiina omasta takaa :)...

No, katellaan tilannetta, joku karmea räkis se näyttää rantautuneen, mutta sehän nyt ei tunnetusti näy meijen torpan vauhdinmäärässä vielä mitenkään.

Nyt paljon ja runsaasti kahvia koneeseen, jotta mulla rupee edes alustavasti piuhat yhdistelemään yhtään niin mitään...nuorimmainen näki meinaa viimeyönä semmosia painajaisia urakalla, että tämä dreamcatcher ei ole sitten nukkunut just niinkuin yhtään :p...

Perusmeinigillä siis sunnuntaipäivän kaatoon :D!
 
Soon kuulkaas silviissiin, että. Tää lähtee liikuttamaan takalistoansa tuonne aurinkoiseen elämään ja happeilee itsensä ihan tärviölle raikkaassa ilmanlassa :wave:! Ja jos sitten malttaisin vielä ottaa vääntöä ton rytykasankin kanssa eli josko kääntelisin ja vääntelisin tota vatturytölää...ja kiekuisin nuita kotiloita mitä sieltä löytyy ja paljon :s :x...hyrrrrr yöks!

Mutta - nauttikaa mahtavasta sunnuntaista :)! Katellaas taas....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä