Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Huomenta kaikille pitkästä aikaa.

Olimme eilen isolla sukulaisporukalla Tykkimäellä. Olipa kiva reissu. Ei tarvinnut jonottaa laitteisiin, ei olla yksi silli lisää purkissa. :)

Tosin jos eilen ei tarvinnut jonotella niin tänään senkin edestä. Yritän päästä terveysasemalle läpi saadakseni todistuksen koululle pojan kananmuna-allergiasta. Mikäs tässä odotellessa. Onneksi enää on 3 puhelua jonossa.
 
Iso tykkäys kaikille ja kiva kuulla Luciferista!

Me tulimme just sisälle sadesään seikkailulta, vielä kun saisi lapsukaisen päikkäreille niin kiva.

Mun pitäisi alkaa tekemään kakkua huomiselle, on hääpäivä. :heart: Ainoa ongelma on, että en ole päättänyt millaisen teen. Kai sitä pitää vaan alkaa tekemään ja katsoa, että mitä syntyy. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja Kais
Flunssa yrittää tulla, just nyt ei viitsis ollenkaan sairastaa. Muksu oli ensin kipee ja sitten mies ja nut on vissiin mun vuoro. Jos joudun jäämään kotiin, niin ehtii lukea päivän aikana kirjoja ja duunijuttuja voi hoidella yökkäri päällä.
 
Huomenta ihanaiset! Kröh kröh, kyllä se kurja olo flunssaksi muuttui. Eilen menin töiden jälkeen käymään kaupoisa ja piti soittaa mies hakemaan pois. Ei jaksanut enempää. Pari kotipäivää siis tiedossa. Dekkarinlukua siis tiedossa.
 
Hopeatoffeelle pikaista paranemista!

Kais - hieno pyöräily!

Meillä meni hääpäivän vietto eilen vähän pipariksi. Neiti sai allergisen reaktion ja sen kourissa meni ilta ja yö. Nyt on onneksi kaikki ok.

Tänään on otettu vähän rauhallisemmin. Kun en muutakaan keksinyt, niin askarreltiin. Nyt olis sitten joulukortit tehtynä. Onhan se jo pian syyskuu... :xmas:
 
Kantojäärä, kiitos. Kulutan päivääni sohvalla pötkötellen ja mietin tyttären tulevia 5 v synttäreitä. Hello Kittyllä mennään ja juhlatarvikkeet on jo koossa. Nettikaupasta tuli nopeasti Hello Kitty krääsät. Nyt pohdin kakkua.
Joskus käy aivan järkyttävän hieno onnenpotku. Kiukuttelin onnetonta halpis Singeriäni, joka on hankittu aikoinaan pikkurahalla ryppynauhan kiinnitystä varten. Se ei siis toimi mitenkään järkevästi. Nyt pitäisi värkätä verhoa ja pöytäliinaa, mutta tuolla roskalla en enää suostu. Ystäväni antoi vanhan muutaman vuosikymmentä ikää omaavan Singerin minulle! Eihän tällaista tapahdu oikeasti, eihän? Mies vei sen huoltoon ja ei kuulemma kaipaa kuin puhdistuksen ja säätöjä. Voi elämän kevät! Mietin kovasti, millä vastavuoroisesti ilahduttaisin ystävääni.
 
Allergiat on hanurista. Itsellä ja miehellä kaikkea pientä eli odottelen, milloin lapsi alkaa reagoimaan samoihin. Jouduitteko lääkäriin vai menikö kotihoidolla ohi?
Joulukortit on hyvä olla valmiina, kohtahan se joulunodotus alkaa. Ostin heinäkuussa yhden koriste-esineen tapaisen, katsotaan tuleeko siitä jouluksi jotain.
 
Kotihoidolla meni ohi. Onneksi ei ollut anafylaksiaa. Neiti oksensi kaaressa vatsan sisällön ja sitten perään tuli pitkälle yöhön vatsakipuitkua. Tuo reaktio tulee yleensä kalasta, mutta meillä ei ole edes kalaa kotona tällä hetkellä. Ei kyl tarvis yhtään lisää allergiaa aiheuttavia neidille. Kotimaiset viljat, maito, muna, kala, suklaa, sinappi, bataatti, porkkana tällä hetkellä vältettävien listalla. Perunasta sopii vain luomu sekä itse kasvatetut.

Hopeatoffee, nuo vanhat Singerit ovat ihan parhaita. Kiva ystävä sulla. :) Toivottavasti teidän lapsenne välttyy allergioilta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Kantojäärä, harmi ettei teijän hääpäivä ihan mennyt nappiin.
Allergiset reaktiot on kyllä pyllystä.
Noista joulukorttiaskarteluista siis Tykkäsin.

Jaksoin eilenkin kuntopyöräillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
vaihteeks vähän iisimpi päivä töissä, ei tarvinnu juosta pää kolmantena jalkana..käsi vaan vihoitteli vieläkin, tiiä mikä sitä ny noin ärsyttää.
kotiin ku pääsin ni Sälli tuli huoneestaan ja ilmoitti et ny ne ampiaiset (jotka on rakentaneet pesän seinän/katon väliin ) tuli sisälle..
|O

käytiin myrkkyjä ostamassa ja äsken ku huoneeseen kurkkasin, kituu siellä pöydällä/näppäimistöllä ainakin 25 ampiaista |O
 
Mitäpä ei äiti tekisi auttaakseen lastaan.. Eilen katseltiin kuopuksen kanssa Solsidania ja leffaa ilman tekstityksiä ( tyttö harjoittelee kirjoituksiin) ja päätettiin puhua pelkkää ruotsia koko ilta! Mun ruotsin opinnoista on kyllä aikaa sen verran, että mun keskustelu oli "vill du ha kaffe"- tasoa
 
lucifer

Yhteistyössä