"vieras"
No sinun kenties jos olet toista mieltä kuin ap? Ja niiden muiden ketkä ovat myös. Onko hauskaa viilata pilkkuaMitä apua haluat MEIDÄN (kenen? :O) hakevan?
No sinun kenties jos olet toista mieltä kuin ap? Ja niiden muiden ketkä ovat myös. Onko hauskaa viilata pilkkuaMitä apua haluat MEIDÄN (kenen? :O) hakevan?
En ole lääkäri/psykologi mutta uskon että lääkärille kertomalla esimerkiksi miten koet asiat hyvin epänormaalilla tavalla ja saat erilaisia mielleyhtymiä täysin normaaleista asioista, kuten vauvan imetys - hyvin todennäköisesti saat asianmukaista apua. Ota se ensimmäinen askel ja käy juttelemassa.Olen eri mieltä monestakin asiasta. Osasta samaa mieltä. Mitä apua minun tulee hakea?
Tulis aika pitkä jono jos me kaikki tytsin kanssa eri mieltä olevat mentäisiin lekurille...Tästä huomaa, ettet tunne minua laisinkaan. Siksi et ole häävi puhumaan.
Sanotaan, ettei osu eikä uppoa.
Niin miksi sinne pitikään mennä? Koska olen osasta asioista eri mieltä, kuin Tytsi?
Lääkärini nauroi pihalle.
Minäkö niin sanoin? Minä sanoin että mun mielestä imettäminen kuuluu äidin ja hänen lapsensa välille, ei toisen äidin ja oman lapseni. Sylissä pitäminen on aika tavalla eri juttu, mutta ethän sinä siitä mitään voi tietääkään kun sulla ei ole kokemusta.Sä meinaat, että vauvalle kehittyy läheinen suhde ihmiseen, joka KERRAN imettää tätä? Onko ihminen vauvalle erityisen läheinen myös, jos kerran pitää sylissä?
Tosiaan kuten kerroin, koet täysin normaalit asiat (vauvanhoito) hyvin erikoisella ja huolestuttavalla tavalla. Suosittelen ja toivon mielessäni että mikäli olet tosissasi, käyt juttelemassa ammattilaiselle edes kerran.Tästä huomaa, ettet tunne minua laisinkaan. Siksi et ole häävi puhumaan.
Sanotaan, ettei osu eikä uppoa.
Niin miksi sinne pitikään mennä? Koska olen osasta asioista eri mieltä, kuin Tytsi?
Lääkärini nauroi pihalle.
Musta on aika karmeaa tuo sinun linjasi, ettei oikeasti pahojakaan tekoja saa kritisoida. Kuten vaikka raskausajan tupakointia. Heti olet hyssyttelemässä, jos sitä sanoo edes vääräksi. Mitä järkeä on keskustelupalstassa, jossa kaikkien on ilmaistava vain tasapaksuja mielipiteitä, jotka ei vahingossakaan loukkaa ketään? Sellaisia, että kaikki mitä vauvalle tekee, on ihanaa ja mahtavaa eikä lainkaan saa kyseenalaistaa.Kyllä
Pitää siis riidella, selvä. Odota hetki.Musta on aika karmeaa tuo sinun linjasi, ettei oikeasti pahojakaan tekoja saa kritisoida. Kuten vaikka raskausajan tupakointia. Heti olet hyssyttelemässä, jos sitä sanoo edes vääräksi. Mitä järkeä on keskustelupalstassa, jossa kaikkien on ilmaistava vain tasapaksuja mielipiteitä, jotka ei vahingossakaan loukkaa ketään? Sellaisia, että kaikki mitä vauvalle tekee, on ihanaa ja mahtavaa eikä lainkaan saa kyseenalaistaa.
Sanoinko että menisi pilalle? Missä kohtaa? Jos joku vauva hamuaa mun rintaani, en koe mulla silti olevan oikeutta imettää sitä ilmam hänen vanhempiensa lupaa. Antaisitko vauvan kontata raiteille vain sen takia, että vauva haluaa niin tehdä?Äidin ja vauvan suhde menisi pilalle, jos joku toinen kerran imettäisi lasta? Äitiä se näemmä häiristisi suunnattomasti jo ajatuksenakin, vauvaa taas ei. Suurin osa vauvoista muutenkin hamuaa rintoja kaikkien naisten sylissä.
Joku on tätä varmaan kommentoinut mutta luovuttajien maito tutkitaan ensimmäisen luovutuskerran yhteydessä.Sairaalassakin annetaan ennemmin luovutettua äidinmaitoa kuin korviketta. Eiköhän se toisenkin naisen äidinmaito ole korviketta terveellisempää.
Lisään vielä että outoa tekstiä sulta, joka toisessa ketjussa ylistät äidin ja lapsen symbioosia ja erityistä suhdetta imetyksen kautta. Miten vauva tunnistaa oman äidin tuoksusta jne. Ja nyt sitten sitä suhdetta ei olekaan? Et ole kovinkaan uskottava tän jälkeen.Äidin ja vauvan suhde menisi pilalle, jos joku toinen kerran imettäisi lasta? Äitiä se näemmä häiristisi suunnattomasti jo ajatuksenakin, vauvaa taas ei. Suurin osa vauvoista muutenkin hamuaa rintoja kaikkien naisten sylissä.