Kertokaahan mitä mieltä olette tästä lampusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hellevi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valo tulee omituisen värisenä tuon läpi. (Tai no jos violetista valosta tykkää niin mikäs siinä sitten...) Tuo väritön vois jossain tyyliin sopivassa sisustuksessa olla ihan jees.

Liian pieni, en usko että kokonsa vuoksi toimii pöytävalaisimena ja todella pieni myös katseenkiinnittäjäksi. Lisäksi suuri riski siihen että livenä näyttää liian muoviselta, vaikea sanoa kun ei näe.

Osta suoraan Bourgie, ei se niin sikakallis ole ja säästäminen on kivaa.

[QUOTE="vieras";28868997]Kartellin kopiohan tuo on, sama kuin ostaisit ladan, johon on lyöty audin merkki konepellille.[/QUOTE]

Audin merkki. :D
Kuka nyt Audin siihen laittais. :D

Mun mielestä kaikki muovihärpäke näyttää sisutuksessa halvalta ja mauttomalta. Tuollaisen voisi kuvitella jonkun puujäljitelmä/lastulevyhyllykön päälle...
Etsi mieluumin joku lasinen, metallinen tai puinen vaihtoehto.

Mun mielestä kaikki muovihärpäke näyttää sisutuksessa halvalta ja mauttomalta. Tuollaisen voisi kuvitella jonkun puujäljitelmä/lastulevyhyllykön päälle...
Etsi mieluumin joku lasinen, metallinen tai puinen vaihtoehto.

Muovi on ihan hyvä materiaali, erilaisista muoviseoksista voidaan taas olla ihan eri mieltä.

Moni arvostettu desinghuonekalu ja -valaisin on valmistettu joko kokonaan tai osittain muovista, laadukkaasta semmoisesta, halvemmat jäljitelmät ovat täysin sekundaa eikä niissä ole mitään muuta yhteistä kuin joko kokonaan tai osittain apinoitu muotokieli.

Myös lastulevyissä on eroa, esimerkiksi muuramen designklassikkotasot, laatikostot ja lipastot ovat kalustelevyä ihan yhtälailla kuin sotkan malleissa, mutta laatu on täysin eri. Toinen kestää 20 vuotta, toinen 2 vuotta.

[QUOTE="a p";28869417]Ottaako päähän kun itselläsi ei ole varaa tuohon lamppuun.[/QUOTE]

Minulta löytyy valaisimia liki 10000 euron arvosta, kallein yksittäinen valaisin maksoi 1800 euroa.

[QUOTE="vieras";28869626]Osta suoraan se kartellin bourgie, älä tyydy kopioon.

Säästä se parisataa vaikka alkoholista ja tupakasta.[/QUOTE]

Miksi aina oletetaan, että kaikki ryyppää mielin määrin ja vetää tupakkaa posket lommolla? Alkoholia käytän joskus, mutta tupakkaa en polta. Eipä noista paljon säästöjä syntyisi ja mistä edes päättelit mihin mulla on varaa ja mihin ei.

Miksi mun pitäisi ostaa lamppu sun maun mukaan? Etkö tiedä mitään muita lamppuja kuin tuon yhden?

Yhteistyössä