Onko oikeus tutkia viestejä tai facea jos on ihan varma että sieltä löytyy todisteet petturuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Mä menin niin tekemään vaikka sotii mun peritteita vastaan.
Mutta niin vaan löysin sitä mitä etsinkin.

Vuosi oltu yhdessä ja mies viestitellyt ällöviestejä ja pusuja ym. toisen naisen kanssa silloin kun me ollaan oltu jo pari kk tosi tiiviisti yhdessä. Ja sen jälkeenkin vielä parin kk ajalta toisille naisille viestejä tyyliin oot kaunis, mitä teet jne.

Lähempää ei löytynyt facesta mutta siksi etsin koska viime aikoina on tuntunut että puhelimen kanssa niin oudosti käyttäytyy että jotain on vialla.

Kun kysyin onko ollut yhtään mitään vipinää mihinkään suuntaan sen jälkeen kun mut taoas niin vanno ettei ole ollut. :(

Ohitaisitko sä tällasen vai olisiko tää sulle ongelma? Nuo vanhat viestit siis.

kiitti tsempistä.
En mäkään sitä niin vääränä näe kuin jos ihan muuten vaan.
Tuntuu kyllä ihan mielettömän pahalta. Sillon kun on seksiviestejä ja pusuja toiselle lähetellyt niin meillä on ollut tosi ihanaa aikaa. Ainakin mulla. :(

Mää oon sitä mieltä että on oikeus ja oon niin tehnytkin. Ex oli tosi outo ollu jo yli puolivuotta (oltiin oltu yhdessä siinä vaiheessa jo vuosia niin kyllä sen muutoksen huomas), olin oikeestaan varma pettämisestä, mutta ei ollu todisteita. Lopulta aloin jo uskoo että oon vainoharhanen kun perjaatteessa ei ollu mitään mikä asian olis todistanu (ja ex niin usein sai mut uskomaan tähän vainoharhasuuteen), lopulta yli puolenvuoden epäilyn jälkeen katoin exän puhelimen ja sieltä se sitten kaikki paljastu, suhde toiseen oli kestäny jo pitkään. En tiedä olisinko saanu tietää vielä aikoihin jos en olis ite kattonu puhelinta, siinäkin vaiheessa meinaan yritti vielä väittää muuta, kunnes lopulta joutu myöntämään asian.

Pitäiskö ihmisten sitten vaan odottaa, että toinen jäis rysänpäältä kiinni tai että vihdoin myöntäis.

Ei ne todisteet sieltä facesta löydy. Siellähän käydään tuollaisia hyväntuulen keskusteluja. Kehutaan toisia ja stempataan. Tekstin voi tulkita miten vain.

Ja vaikka siellä iskettäisiinkin, niin se on niin rivien välissä että ei ole todiste. Tuskin se muija on suoraan sanonut että saat suihin oton, hieronnan ja yhdynnän. Tai tuskin sun mies on sopinut että: jos maksan lounaan sulle niin saanhan sitten panna parikyt minsaa. Tai sanonut että lupaan antaa suuseksiä jos suostut.

Mä en käsitä, miksi petturipuolisolle pitäisi myöntää, että on tutkinut tämän kännykkää/facebook-sivuja tms. Avioerossakaan ei haeta syyllistä, joten mihin niitä todisteita virallisesti tarvitsisi?

Jos epäilisin miestäni pettämisestä, niin satavarmaan tonkisin kaiken mahdollisen. Sen jälkeen kertoisin, että tiedän pettämisestä, mutta ei minulla olisi velvollisuutta kertoa, mistä olen tietoni saanut. Äijä pihalle ja sillä siisti. Ei kukaan tule vaatimaan, että mulla pitää olla päivänvalon kestäviä todisteita, että saan ottaa eron.

Voi olla, että mies potkisi vastaan ja haukkuisi minut vainoharhaiseksi ja ties miksi ja jatkaisi valehtelua kuvitellen, että bluffaan enkä tiedä asian oikeaa laitaa. Siinähän mesoaisi. Ulos vaan, riittäisi, että minä tietäisin hänen pettäneen.

Mä en käsitä, miksi petturipuolisolle pitäisi myöntää, että on tutkinut tämän kännykkää/facebook-sivuja tms. Avioerossakaan ei haeta syyllistä, joten mihin niitä todisteita virallisesti tarvitsisi?

Jos epäilisin miestäni pettämisestä, niin satavarmaan tonkisin kaiken mahdollisen. Sen jälkeen kertoisin, että tiedän pettämisestä, mutta ei minulla olisi velvollisuutta kertoa, mistä olen tietoni saanut. Äijä pihalle ja sillä siisti. Ei kukaan tule vaatimaan, että mulla pitää olla päivänvalon kestäviä todisteita, että saan ottaa eron.

Voi olla, että mies potkisi vastaan ja haukkuisi minut vainoharhaiseksi ja ties miksi ja jatkaisi valehtelua kuvitellen, että bluffaan enkä tiedä asian oikeaa laitaa. Siinähän mesoaisi. Ulos vaan, riittäisi, että minä tietäisin hänen pettäneen.

asiaa, ei tosiaan kannata myöntää että on saanut todisteet pettämisestä laittomasti urkkimalla

petturille kylmästi monoa, mitäpä tuota sen kummemmin setvimään

Ja mä kerroin jo että luin viestit. Mulle on ihan sama tässä vaiheessa. Jos se on tässä suurempi ongelma kuin se että koin luottamuspulaa ja epäily osoittautui todeksi niin sitten saa mennä koko mies.

Oon todella rakastunut ja luulin kerrankin löytäneeni jonkun johon voin luottaa.

Mutta en mnä voi siihen tän jälkeen enää koskaan luottaa.

jos olis edes kertonut kun kysyin mut viimeseen asti väitti muuta.

Laki toki kieltää nuuskimisen, mutta en mä kyllä ainakaan istuisi kännykän vieressä miettien, että siellä on kyllä varmaan mun tulevaisuuteni vaikuttavaa informaatiota, mutta voi voi kun tuo laki kieltää...

Tosin: Jos ei omatunto sallisi jostain kumman syystä penkoa puhelinta luvatta, niin vaatisin miehen antamaan sen minulle tutkittavaksi ihan luvan kanssa. "Kännykkä nähtäville NYT tai tulkitsen, että siellä on sellaista tekstiä, joka ei kestä päivänvaloa." Itsekin antasin luurini miehelle, jos hän sitä pyytäisi.

Ollaan oltu yhdessä yli 16v, eikä ole vielä tarvinnut moista vaatia, onneksi.

Ei oikeus mutta jollain tavalla ymmärrettävää. Tuskin mieskään on pettämiselleen lupaa kysellyt.. Ja jos ois mun mies "virallisen seurustelun" alettua jotain toista paneskellut ja ois kiinni jäänyt niin kenkää ois saanut.
MItä mies sanoi kun kerroit että tiedät?

Mä olen kerran pilannut hyvin alkaneen suhteen (emme vielä asuneet yhdessä) tutkimalla miehen puhelimen ja sain itkupotkuraivarin kun luin sieltä pusipusi- ja tavataan- viestejä. Tiesin että miehellä on tytär edellisestä liitosta, mutten tajunnut viestien olevan tyttärelle. Mies ei halunnut enää tavata, oli kuulemma elänyt joskus ennenkin mustasukkaisessa suhteessa, että se siitä. Enpä ollut kovin ylpeä itsestäni silloin.

Minä tsekkaan miehen fb- viestit ja puhelimen aina silloin tällöin (ehkä 1-2 krt vuodessa), samoin lasten. Miehen kohdalla haluan että en ole viimeinen joka tietää pettämisestä. Teen tämän vain silloi kun olen varma etten jää kiinni, se onkin helppoa, kun mies jättää puhelimensa herkästi pitkiksi ajoiksi muualle kun missä on.

Teineistä haluan tietää missä mennään, tuleeko esim. Pervoja viestejä vanhemmilta miehiltä tms.

[QUOTE="Nyt harmaana";28854218]Mä olen kerran pilannut hyvin alkaneen suhteen (emme vielä asuneet yhdessä) tutkimalla miehen puhelimen ja sain itkupotkuraivarin kun luin sieltä pusipusi- ja tavataan- viestejä. Tiesin että miehellä on tytär edellisestä liitosta, mutten tajunnut viestien olevan tyttärelle. Mies ei halunnut enää tavata, oli kuulemma elänyt joskus ennenkin mustasukkaisessa suhteessa, että se siitä. Enpä ollut kovin ylpeä itsestäni silloin.[/QUOTE]

HaAhaaahahaAaaaaAAAAAAA!!!!!

Minä tsekkaan miehen fb- viestit ja puhelimen aina silloin tällöin (ehkä 1-2 krt vuodessa), samoin lasten. Miehen kohdalla haluan että en ole viimeinen joka tietää pettämisestä. Teen tämän vain silloi kun olen varma etten jää kiinni, se onkin helppoa, kun mies jättää puhelimensa herkästi pitkiksi ajoiksi muualle kun missä on.

Teineistä haluan tietää missä mennään, tuleeko esim. Pervoja viestejä vanhemmilta miehiltä tms.

Kamalaa. Tuollaiseksi katkeraksi, kyttääväksi keski-ikäiseksi en koskaan tahdo tulla..

Yhteistyössä